Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan Xtc naar speed?

Van Xtc naar speed?

32 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yu
Ik ben normaal een gewone mdma gebruiker maar omdat ik tegenwoordig meeer en meer rommel krijg voor een belachelijke prijs dacht ik, we zullen maar eens iets anders gaan proberen he
Maar hoeveel is een noraal lijnte?
merci
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gok op 2 weken!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ze ziet het meteen aan je speedkop ...

je hebt 0% kans

:wave:
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Leugens zijn je antwoord? Dat duurt nooit lang.
Klik om te vergroten...
ja ik weet het :(
Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
ze ziet het meteen aan je speedkop ...

je hebt 0% kans

:wave:
Klik om te vergroten...
xD, wat bedoel je met eenspeedkop?
T
TimTumLid
01-01-2024, 00:00
#6
mijaser zei:
lysergine25 zei:
ze ziet het meteen aan je speedkop ...

je hebt 0% kans

:wave:
Klik om te vergroten...
xD, wat bedoel je met eenspeedkop?
Klik om te vergroten...





:wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijaser zei:
Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
Klik om te vergroten...
Als je 100 mg moet nemen en 1 lijntje is 100 mg dan neem je dus 1 lijntje.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee, want stoned word je er niet van.
Maar 100mg van redelijk zuivere amfetamine (boven de 40%) is meer dan genoeg om lekker op door te gaan voor 8 uur.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
mijaser zei:
Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
Klik om te vergroten...
Als je 100 mg moet nemen en 1 lijntje is 100 mg dan neem je dus 1 lijntje.
Klik om te vergroten...
Jamaar ik bedoel is 1lijntje genoef om stoned te zijn?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
mijaser zei:
ExceptionalInsight zei:
mijaser zei:
Maar als1lijntje 100mg is hoeveel moet je dan ongeveer nemen?
Klik om te vergroten...
Als je 100 mg moet nemen en 1 lijntje is 100 mg dan neem je dus 1 lijntje.
Klik om te vergroten...
Jamaar ik bedoel is 1lijntje genoef om stoned te zijn?
Klik om te vergroten...
Jij hebt echt het IQ van een visstick hè? Laat je shit testen, kom hier terug met de percentages, dan vertellen wij je wel hoeveel je moet nemen, goed? En als je stoned wilt worden, beter geen speed gebruiken.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#11
xD ik bedoel gsn hoeveel je ongeveer moet nemen als je hard wilt gaanen het vrij goeie speed is?:tongueout:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijaser zei:
xD ik bedoel gsn hoeveel je ongeveer moet nemen als je hard wilt gaanen het vrij goeie speed is?:tongueout:
Klik om te vergroten...

Jezus, jij kan écht niet typen he.
En als je ook nog eens goed kon lezen, had je het al gezien.
100mg van geteste amfetamine boven de 40% zuiverheid doet 't hem.

GETEST

Nu is 't mongolen vraaguurtje weer over,
doorlopen mensen niets te zien.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee, je begrijpt het volledig verkeerd, je moet gaan kiloknallen en doorproppen totdat je oogballen uit de kassen stuiteren.

Succes


/sarcasm
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#14
:tearsofjoy:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stoned van speed.. :')
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
ik herken een speedjukn op 2 km afstand, soms kun je ze al ruiken op 5 km.
Klik om te vergroten...
een lekkere lucht dragen sommigen mee inderdaad.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mijaser zei:
lysergine25 zei:
ze ziet het meteen aan je speedkop ...

je hebt 0% kans

:wave:
Klik om te vergroten...
xD, wat bedoel je met eenspeedkop?
Klik om te vergroten...

Defenitie van een speedkop:

zweet op het voorhoofd en onder de oksels
grote ogen
adhd gedrag vertonen
zeer hyperactief
niet stil kunne zijn of zitten

en dan de belangrijkste!!

JE LUL VERDWIJNT ... EN JE VRIENDIN ZAL ZICH AFVRAGEN OF JE PLOTS IMPOTENT BENT GEWORDEN.

succes met liegen tegen je vriendin





ik herken een speedjukn op 2 km afstand, soms kun je ze al ruiken op 5 km.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speedzweet :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik refereer dan altijd naar een geit ..


Geiten stinken ranzig ... die pep maakt dus een zweetgeit van je !!

:hearteyes:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
mijaser zei:
Jamaar ik bedoel is 1lijntje genoef om stoned te zijn?
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."