Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumservaren gebruikers belgie

ervaren gebruikers belgie

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
highgirl1987Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er mensen uit belgisch limburg of vlaams brabant die mij zouden kunne helpen met wat info,
Heb het zelf nog niet zo vaak gedaan, ook nooit zelf gekocht eigenlijk en probleem is dat je als niet ervaren gebruiker ze je echt alles kunnen aansmeren dus hoe weet ik of het goed is en of ze mij niet met speed of mixe vn god weet wat een rotzooi naar huis sturen?

grtz :wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook ervaren gebruikers kun je gemakkelijk met rotzooi naar huis sturen hoor... Je kunt aan een poeder nooit zien wat er in zit. Ook bij het innemen zul je nooit weten wat er precies in zit want de versnijdingsmiddelen lijken vaak op de smaak en het gevoel van coke.

Heb je kennissen in Nederland? Daar kun je het namelijk (alleen als Nederlander) inleveren bij verschillende testcentra, dat is de enige manier om te weten of de coke die ze je verkocht hebben ook daadwerkelijk coke is en geen andere rommel.

Andere manieren zijn er niet, of je moet de juiste labaratorium apparatuur thuis hebben staan maar dat denk ik niet :wink:
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben van vlaams brabant en heb al verschillende drugs geprobeerd en coke zal ik gauw ook wel eens gaan proberen.
Ik denk dat het best is dat je het niet zomaar van 'iemand' koopt maar iemand die je al wat beter kent of een echte vriend?
Ik denk niet dat ze je rap speed ipv coke zullen geven wat dat veschil ruik ik persoonlijk direct.
Maar er kunnen idd altijd andere gevaarlijke stoffen in zitten..
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sowieso niet Jan en alleman ineens gaan vragen om coke als U zin heeft. Dan verkoopt iedere gek U waspoeder, of dextro energy!

U moet er echt in rollen, het is een best 'exquisit' clubje. Als U het nou sneller wilt:

Kijk eens om U heen, wie verwacht U dat het doet. (Let vooral de wat ouderen, jonkies hebben meestal rommel, of gewoon praatjes).

Maak er eens een grapje over als ge een paar pintkes op hebt. Geloof me, als U soms bij een (vermoedelijke) gebruiker een grapje, of een hint 'erover' maakt, hij/zij zich vanzelf al niet echt meer kan inhouden. Hij/zij zal dan een grapje terug maken, of het er juist over gaan hebben, of zich wat anders gaan gedragen. Wat zenuwachtiger, of wat meer op zijn/haar GSM gericht of juist veel opgewekter (omdat het besluit al vast staat lekker te gaan halen als hij/zij weg gaat/alleen is). Beetje lastig uit te leggen.

Nooit te opvallend erom vragen, dan wordt 't niks.

Pas als U zelf een aantal jaar gebruikt valt het U ook op wie het ook doen. 9 van de 10 keer heeft U recht!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."