#1
je moet het filter daarna langdurig nakauwen
uitsabbelen
![:wink:]()
uitsabbelen
Ik heb met zuivere pep(60%+ zonder caff) nog nooit kater/dipje/cravings naar meer gehad toen het uitwerkte of wat dan ook. Ook niet na een halve gram zuivere pep in een nacht Enige negative effecten die ik van zuivere pep krijg zijn slapeloosheid(duh) en puistjes. Maar ik snuif het dan ook niet. Oraal voor onderweg/feestjes, thuis gewoon lekker pluggen.mijaser zei:F.ck.The.SystM zei:Met caffeine heb ik vaak koppijn, en meer/vaker honger. En met die rotzooi krijg je vandie ''afdraaiers'' een kuthumeur dus als het uitwerkt.
Maar dat is mijn ervaring..
Dus ik zeg.. gewoon SPEED snuivendus.![]()
Bedoel je dan dat je met zuivere speed geen kutheumeur zou moete hebben?
Paperplane. zei:Ik heb met zuivere pep(60%+ zonder caff) nog nooit kater/dipje/cravings naar meer gehad toen het uitwerkte of wat dan ook. Ook niet na een halve gram zuivere pep in een nacht Enige negative effecten die ik van zuivere pep krijg zijn slapeloosheid(duh) en puistjes. Maar ik snuif het dan ook niet. Oraal voor onderweg/feestjes, thuis gewoon lekker pluggen.mijaser zei:F.ck.The.SystM zei:Met caffeine heb ik vaak koppijn, en meer/vaker honger. En met die rotzooi krijg je vandie ''afdraaiers'' een kuthumeur dus als het uitwerkt.
Maar dat is mijn ervaring..
Dus ik zeg.. gewoon SPEED snuivendus.![]()
Bedoel je dan dat je met zuivere speed geen kutheumeur zou moete hebben?
Hoe doe je dat dan? Een grametje dan ofzo en als er nadien nog bijvoorbeeld 0,5gr overblijft heb je speed van 50%? of hoe werkt dat?mandragora zei:Je kan je speed ook een beetje zuiveren met aceton in een koffiefilter ofzo.
Paperplane. zei:Staan al genoeg guides over op t speedforum, maar zal t nog wel even kort uitleggen.
NB: Het filtert alleen stoffen die oplosbaar zijn in aceton! Manitol, insitol en andere glucoseaanverwanten blijven dus gewoon in je pep!
1. Men neme een hoeveelheid versneden pep.
2. Men neme per gram versneden pep 60ml watervrije aceton
3. Men pleurt de pep in een glas, mikt er 40 van de 60ml aceton door heen, roert goed, en pleurt de suspensie door een koffiefilter.
4. Men mikt de overige 20ml aceton door het residu in het filter heen om alle cafeine goed mee te nemen
5. Men laat het koffiefilter even drogen, hakt de pep fijn en herhaalt de bovenstaande stappen nogmaals, of nog 2x, afhankelijk van de hoeveelheid caffeine. Eerst testen voor het opschonen dus!
Peace!
Niemand die dit echt weet, want volgens mijn opzoekwerk zou het niet zoveel verschillen van effect?mijaser zei:Maar lijkt het effect van caffeine dan op het effect van speed?
![]()
Testen testen testen, wij kunnen het niet ruiken.mijaser zei:Hallo
Heb vorige week 10gr speed gekocht. Omdat minder namelijk niet ging.
Heb hier 90euro voor betaald (ik weet dat dit duur is maar het is dat of niets).
Achteraf was het zelfs nog duurder want toen ik de 10gr kreeg was deze nog zeer nat.
Maar nu was mijn vraag eigenlijk of er een verschil in effect is tussen speed en caffeine?
Moest er nu redelijk veel caf in zitten zou je dan gewoon niets voelen van de speed en lang wakker zijn of waar ligt juist het verschil?
Ik vond heb overigens niet echt slecht maar ook niet wauw vandaar de vraag, ik bleef er idd lang wakker van maar heel strak stond ik niet (wel een beetje aangezien ik toch weer lekker stond 'shaken met mijn mond')

F.ck.The.SystM zei:Met caffeine heb ik vaak koppijn, en meer/vaker honger. En met die rotzooi krijg je vandie ''afdraaiers'' een kuthumeur dus als het uitwerkt.
Maar dat is mijn ervaring..
Dus ik zeg.. gewoon SPEED snuivendus.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."