Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWas het nou pep of caf.?

Was het nou pep of caf.?

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#1
je moet het filter daarna langdurig nakauwen


uitsabbelen

:wink:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mijaser zei:
F.ck.The.SystM zei:
Met caffeine heb ik vaak koppijn, en meer/vaker honger. En met die rotzooi krijg je vandie ''afdraaiers'' een kuthumeur dus als het uitwerkt.
Maar dat is mijn ervaring..

Dus ik zeg.. gewoon SPEED snuivendus. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Bedoel je dan dat je met zuivere speed geen kutheumeur zou moete hebben?
Klik om te vergroten...
Ik heb met zuivere pep(60%+ zonder caff) nog nooit kater/dipje/cravings naar meer gehad toen het uitwerkte of wat dan ook. Ook niet na een halve gram zuivere pep in een nacht Enige negative effecten die ik van zuivere pep krijg zijn slapeloosheid(duh) en puistjes. Maar ik snuif het dan ook niet. Oraal voor onderweg/feestjes, thuis gewoon lekker pluggen.
F
F.ck.The.SystMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paperplane. zei:
mijaser zei:
F.ck.The.SystM zei:
Met caffeine heb ik vaak koppijn, en meer/vaker honger. En met die rotzooi krijg je vandie ''afdraaiers'' een kuthumeur dus als het uitwerkt.
Maar dat is mijn ervaring..

Dus ik zeg.. gewoon SPEED snuivendus. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Bedoel je dan dat je met zuivere speed geen kutheumeur zou moete hebben?
Klik om te vergroten...
Ik heb met zuivere pep(60%+ zonder caff) nog nooit kater/dipje/cravings naar meer gehad toen het uitwerkte of wat dan ook. Ook niet na een halve gram zuivere pep in een nacht Enige negative effecten die ik van zuivere pep krijg zijn slapeloosheid(duh) en puistjes. Maar ik snuif het dan ook niet. Oraal voor onderweg/feestjes, thuis gewoon lekker pluggen.
Klik om te vergroten...

Precies. Met goeie pep, goeie pep dus, heb ik geen afdraai momenten/katers/kuthumeuren/dipjes etc.
That's the point. Met cafeïne heb ik dus hoofdpijn en wel afdraaimomenten/katers/kuthumeuren/dipjes etc.
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
Je kan je speed ook een beetje zuiveren met aceton in een koffiefilter ofzo.
Klik om te vergroten...
Hoe doe je dat dan? Een grametje dan ofzo en als er nadien nog bijvoorbeeld 0,5gr overblijft heb je speed van 50%? of hoe werkt dat?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het zuivert niet alles heb ik vernomen, speed in de koffiefilter doen en watervrije aceton overheen gieten. Daarna de speed goed laten uitdrogen.Dit zou als het goed is toch al de caffeïne eruit moeten pleuren. Zeg dit niet uit eigen ervaring.
Ik zegde maar wat ik opgevangen had. Meer weet ik er helaas ook niet van...

grts
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Staan al genoeg guides over op t speedforum, maar zal t nog wel even kort uitleggen.

NB: Het filtert alleen stoffen die oplosbaar zijn in aceton! Manitol, insitol en andere glucoseaanverwanten blijven dus gewoon in je pep!

1. Men neme een hoeveelheid versneden pep.
2. Men neme per gram versneden pep 60ml watervrije aceton
3. Men pleurt de pep in een glas, mikt er 40 van de 60ml aceton door heen, roert goed, en pleurt de suspensie door een koffiefilter.
4. Men mikt de overige 20ml aceton door het residu in het filter heen om alle cafeine goed mee te nemen
5. Men laat het koffiefilter even drogen, hakt de pep fijn en herhaalt de bovenstaande stappen nogmaals, of nog 2x, afhankelijk van de hoeveelheid caffeine. Eerst testen voor het opschonen dus!

Peace!
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paperplane. zei:
Staan al genoeg guides over op t speedforum, maar zal t nog wel even kort uitleggen.

NB: Het filtert alleen stoffen die oplosbaar zijn in aceton! Manitol, insitol en andere glucoseaanverwanten blijven dus gewoon in je pep!

1. Men neme een hoeveelheid versneden pep.
2. Men neme per gram versneden pep 60ml watervrije aceton
3. Men pleurt de pep in een glas, mikt er 40 van de 60ml aceton door heen, roert goed, en pleurt de suspensie door een koffiefilter.
4. Men mikt de overige 20ml aceton door het residu in het filter heen om alle cafeine goed mee te nemen
5. Men laat het koffiefilter even drogen, hakt de pep fijn en herhaalt de bovenstaande stappen nogmaals, of nog 2x, afhankelijk van de hoeveelheid caffeine. Eerst testen voor het opschonen dus!

Peace!
Klik om te vergroten...

Ok bedankt, de 'zuivere' pep(of zonder caf.) blijft dan in de koffiefilter liggen?
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijaser zei:
Maar lijkt het effect van caffeine dan op het effect van speed?
:)
Klik om te vergroten...
Niemand die dit echt weet, want volgens mijn opzoekwerk zou het niet zoveel verschillen van effect?
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed en caffeine maken beide een stofje aan in de hersenen speed maakt dat meer als caff aan dus speed voel je beter. De eerste keer dat ik een overdosis caffeine heb genomen weet niet hoeveel gram maar het waren heel wat halve liter flesjes was 14 jaar en had daarna de hele nacht wakker gelegen en de hele nacht ben ik van de energy drank hard gegaan ben tot de volgende avond wakkergebleven. De andere keer was de eerste keer dat ik koffie dronk toen kreeg ik een caffeine rush en dat heb ik nog een paar keer gehad daarna maar nu ik dagelijks meer als een liter drink merk ik er niet veel meer van. Verder heb ik het ook een keer met caffeine poeder bereikt om hard te gaan netalsof ik pep had gehad en met energie shotjes van de Kruidvat had ik laatst ook een onverklaarbaar pep achtige rush niet lang een half uur ofzo maar was wel wakker. Denk dat caffeine vooral in de start periode een opgefokt opgepept gevoel kan geven maar dat het na een tijd toch zeker minder wordt. Weet niet hoe het met caffeine poeder is heb dat maar 1 keer puur gehad maar kort daarna ook pep gehad dusja ging ik daar harder van verwacht ik..
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar lijkt het effect van caffeine dan op het effect van speed?
Of zou je met het te proberen moeten kunnen zeggen of hij goed is of niet? :)
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo
Heb vorige week 10gr speed gekocht. Omdat minder namelijk niet ging.
Heb hier 90euro voor betaald (ik weet dat dit duur is maar het is dat of niets).
Achteraf was het zelfs nog duurder want toen ik de 10gr kreeg was deze nog zeer nat.
Maar nu was mijn vraag eigenlijk of er een verschil in effect is tussen speed en caffeine?
Moest er nu redelijk veel caf in zitten zou je dan gewoon niets voelen van de speed en lang wakker zijn of waar ligt juist het verschil?
Ik vond heb overigens niet echt slecht maar ook niet wauw vandaar de vraag, ik bleef er idd lang wakker van maar heel strak stond ik niet (wel een beetje aangezien ik toch weer lekker stond 'shaken met mijn mond')
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
mijaser zei:
Hallo
Heb vorige week 10gr speed gekocht. Omdat minder namelijk niet ging.
Heb hier 90euro voor betaald (ik weet dat dit duur is maar het is dat of niets).
Achteraf was het zelfs nog duurder want toen ik de 10gr kreeg was deze nog zeer nat.
Maar nu was mijn vraag eigenlijk of er een verschil in effect is tussen speed en caffeine?
Moest er nu redelijk veel caf in zitten zou je dan gewoon niets voelen van de speed en lang wakker zijn of waar ligt juist het verschil?
Ik vond heb overigens niet echt slecht maar ook niet wauw vandaar de vraag, ik bleef er idd lang wakker van maar heel strak stond ik niet (wel een beetje aangezien ik toch weer lekker stond 'shaken met mijn mond')
Klik om te vergroten...
Testen testen testen, wij kunnen het niet ruiken.
F
F.ck.The.SystMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met caffeine heb ik vaak koppijn, en meer/vaker honger. En met die rotzooi krijg je vandie ''afdraaiers'' een kuthumeur dus als het uitwerkt.
Maar dat is mijn ervaring..

Dus ik zeg.. gewoon SPEED snuivendus. :rolleyes:
m
mijaserLid
01-01-2024, 00:00
#14
F.ck.The.SystM zei:
Met caffeine heb ik vaak koppijn, en meer/vaker honger. En met die rotzooi krijg je vandie ''afdraaiers'' een kuthumeur dus als het uitwerkt.
Maar dat is mijn ervaring..

Dus ik zeg.. gewoon SPEED snuivendus. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Bedoel je dan dat je met zuivere speed geen kutheumeur zou moete hebben?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kan je speed ook een beetje zuiveren met aceton in een koffiefilter ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."