Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom snuif je ipv door de mond inhaleren?

Waarom snuif je ipv door de mond inhaleren?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BambalamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel drugs worden gewoonlijk ingenomen door snuiven. Het poeder komt dus in de longen terecht en zo in het bloed (toch?).

Waarom is snuiven dan beter dan met de mond een hap lucht innemen?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed komt via je neus in je maag, en daarna in de longen (via de bloedbaan). Waarom via je neus? Via je mond werkt gewoon niet goed en het is echt desastreus voor je gebit.
m
midleyLid
01-01-2024, 00:00
#3
da komt ni in u longen terecht, maar wordt in uw neusslijmvlies opgelost.. en zo sijpelt da in uw bloedbaan...
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het komt wel zeker in je longen terecht, en uiteraard wel via je neusslijmvlies, maar dat leek me nogal duidelijk.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het was mij eerder duidelijk dat de poster bedoelde dat het direct in de longen komt.
Kan me alleen bijna niet voorstellen dat de vraag serieus is.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Svali zei:
Speed komt via je neus in je maag, en daarna in de longen (via de bloedbaan). Waarom via je neus? Via je mond werkt gewoon niet goed en het is echt desastreus voor je gebit.
Klik om te vergroten...
:rolleyes: :confused:
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het staat inderdaad een beetje vreemd beschreven, dat geef ik toe.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tufnut zei:
Het was mij eerder duidelijk dat de poster bedoelde dat het direct in de longen komt.
Kan me alleen bijna niet voorstellen dat de vraag serieus is.
Klik om te vergroten...

Klopt, maar mijn antwoord is, als ik het zo teruglees, nogal vaag. Zal wel aan het tijdstip liggen. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."