Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"psilo's vliegenzwam cannabis blauwe winde / morning glory niet zo veel maar ik ben een beginner dus niet zeuren"
"blauwe winde zaadjes (100 zaadjes, ca. 3 gr, dus nog vrij lage dosis) mijn fout, ik had ze onderschat, ook de misselijkheid erg onderschat (tja ik dacht ik wordt bij wiet en paddo's ook nooit ziek) o ja ik had ook geen lege maag. Ik had de trip gewoon helemaal niet goed voorbereid, omdat ik er niet veel van verwachtte. Ik dacht hm ik verveel me, o ik heb nog blauwe winde liggen, hmm, oke. En ik at ze op zonder ze te bereiden (laten trekken in water bv. tegen de misselijkheid). Dat was heel erg, ik moest net niet kotsen maar voelde me heeeeel beroerd, heel erg ziek, ben in de badkamer op de grond gaan liggen (de vloer was van steen dus lekker koelte tegen mn lichaam) en rustig ademgehaald dat hielp wel het te minderen maar zodra ik iets ging doen (lopen ofzo) begon het weer hels te worden, ik heb toen heel veel wiet gerookt en toen ging het wel over. De LSA trip was verder helemaal overstemd door de effecten van wiet dus nou weet ik nog niet hoe het is"
"ik niet, maar heb ook pas 2x een trip gemaakt, en een lichte dosis was wel geweldig mooi trouwens"
"MystiX zei: Das wel beter dat je nog geen bad trip hebt gehad, als je het vaker paddo's neemt kun je ook leren de trip te sturen naar een bepaalde richting dan heb je ook steeds minder kans op een bad trip. Tip is dat je gewoon rustig aan moet opbouwen naar een hogere dosis. Oh ja en bedankt voor je reactie Klik om te vergroten... O, shit, ik had een hele reply getypt maar nu is hij weg, en hij was heel erg lang Anyway ik vertelde dat ik niet bad ben gegaan maar wel een keer in de war was, toen ging ik paddo's eten in de duinen maar toen kwam ik in de stad terecht (Scheveningen/Den Haag) en toen raakte ik helemaal verward Ik schrijf het wel als ik terug ben! Ik ga nu een paar daagjes op vakantie, binnen Nederland, naar een huisje vlakbij een groot bos op de Veluwe. Ik ga de paddo's eten (offeh, thee drinken) en dan een boswandeling maken De rest van wat ik heb getypt, typ ik nog wel een keer als ik terug ben, een trip report zeg maar. Ja ik had een hele lange ervan getypt, ik dacht dat is wel nuttige info op een Paddo forum, met het topic Bad Trip, maar toen was ik alles kwijt omdat ik per ongeluk op vorige klikte ofzo. Groetjes"
"Even een topicje Wat vind jij van de smaak van paddo's? Ik heb verse Mexicaanse gegeten en die vond ik neutraal smaken, niet vies ofzo, zelfs een klein beetje lekker. Ook diezelfde gedroogd, en dat was verschrikkelijk. Om van te kotsen. Maar thee zetten van gedroogde met een theezakje is volgens mij de perfecte manier. Tussen een broodje met stroop proefde ik het nog steeds... Om te kotsen is het dan! Maar toen ik er thee van zette, met een zakje gewone thee erin, proefde ik van de thee helemaal NIKS meer van de paddo's en van de paddo's zelf, die ik gemalen & fijngestampt had, dat kon ik gewoon eten, en dat was smaakloos geworden! Paddo's ik ga trouwens een kweekset bestellen, van Azarius"
"dit forum is niet erg druk he alleen jij antwoord steeds, of soms een admin hoe komt da? :/ -edit- niet dat jij verkeerd ben ofzo hoor!"
"JJJ zei: metropolis zei: ik ga trouwens een kweekset bestellen, van Azarius Klik om te vergroten... Het is veel leuker en ontzettend veel goedkoper om ze echt zelf te kweken. Kost alleen wel wat tijd voordat je het een beetje onder de knie hebt. Is het zo, dat zelfgekweekte beter smaken, omdat de grote kwekerijen op poep kweken, en de meeste thuiskwekers op graan? Klik om te vergroten... lol, die poep noemen ze MEST anders klinkt t zo En ja helemaal zelf kweken lijkt me ook leuker. Ik had gedacht aan dit produkt: Starters Growkit. Maar dat lijkt me wel een stuk moeilijker Ik dacht trouwens dat ik een geniaal idee had: gewoon eerst die volautomatische kweekset bestellen. En daarna gewoon nieuwe sporenprinten/spuiten kopen, en in de growkit stoppen nadat de paddestoelen daarvan op zijn??????? Dat lijkt me het makkelijkste en goedkoopste. Maar ik weet niet zeker of dat kan, ik ben geen expert."
"Ik vind het raar dat paddo's onder harddrugs vallen. Bij harddrugs denk ik aan dingen als cocaïne en opiaten (maar ook alcohol, LSD, XTC, enz.), met een hoog verslavingsrisico en waarvan iemand de weg kan kwijtraken in de maatschappij, of waarbij een overdosis snel kan optreden. Wat zijn paddo's eigenlijk? Volgens de wet is het een harddrug, maar ik vind het eerder een softdrug... het enige risico is dat je bad gaat. Ja, en dat je een psychose kan krijgen en schizofreen wordt, maar dat gebeurt alleen als je al onstabiel bent en er aanleg voor hebt... Dat is het eigen risico van paddo's, je moet zelf beslissen of je er klaar voor bent, en het is geen recreatieve drug. Ik vind paddo's een zeer interessant middel."
"ik heb het weleens in de duinen gedaan, dat is leuk ook even naar het strand gelopen, en toen Scheveningen in...... en toen ging het mis, met al die drukte... laatste trip van mij was in een groot mooi groen bos in de prov Utrecht, hier komt ook nog een trip verslag van"
"Oeps, nog even iets vergeten. Verse paddo's vallen onder de Warenwet, deze mag je dus kopen als voedsel geloof ik, óók als je nog geen 18 bent. (De smartshops hanteren wel de regel <18=nee omdat dat van hun vakbond ofzo moet, maar over je leeftijd maken ze niet zo veel problemen in het algemeen.) Gedroogde paddo's daarentegen, vallen onder de Opiumwet lijst 1, harddrugs dus, volgens de wet. In de Volkskrant van zaterdag (8 mei dus ofzo) staat nog een klein artikeltje, waarin de GGD in een brief aan een instantie (Ministerie? Rechtbank? weet niet meer) stuurt, dat er geen enkele reden is om paddo's te verbieden. Later op de dag zal ik dit artikel voor jullie overtypen. O ja, ik heb gestemd op de optie 'anders' want ik vind paddo's geen soft- of harddrugs maar een ander soort middel. Bij softdrugs denk ik aan wiet, sommige slaapmiddelen, lachgas, enz. en bij harddrugs aan zwaardere middelen, maar allemaal met een soort bedwelmende werking. Paddo's en aanverwanten (Ayayusha, LSA, enz.) lijken mij toch iets anders dan drugs / verdovende middelen. Ik weet niet of deze definitie helemaal juist is, maar als paddo's werkelijk onder drugs vallen, vind ik het absoluut softdrugs."