Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBAD TRIP op paddo's

BAD TRIP op paddo's

13 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
m
metropolisLid
01-01-2024, 00:00
#1
MystiX zei:
:smoke: Das wel beter dat je nog geen bad trip hebt gehad, als je het vaker paddo's neemt kun je ook leren de trip te sturen naar een bepaalde richting dan heb je ook steeds minder kans op een bad trip. Tip is dat je gewoon rustig aan moet opbouwen naar een hogere dosis.
Oh ja en bedankt voor je reactie :smoke:
Klik om te vergroten...
O, shit, ik had een hele reply getypt maar nu is hij weg, en hij was heel erg lang :angry:

Anyway ik vertelde dat ik niet bad ben gegaan maar wel een keer in de war was, toen ging ik paddo's eten in de duinen maar toen kwam ik in de stad terecht (Scheveningen/Den Haag) en toen raakte ik helemaal verward :confused:

Ik schrijf het wel als ik terug ben! Ik ga nu een paar daagjes op vakantie, binnen Nederland, naar een huisje vlakbij een groot bos op de Veluwe. Ik ga de paddo's eten (offeh, thee drinken) en dan een boswandeling maken :sunglasses:

De rest van wat ik heb getypt, typ ik nog wel een keer als ik terug ben, een trip report zeg maar. Ja ik had een hele lange ervan getypt, ik dacht dat is wel nuttige info op een Paddo forum, met het topic Bad Trip, maar toen was ik alles kwijt omdat ik per ongeluk op vorige klikte ofzo.

Groetjes :)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmartieAndMe zei:
Dunnetjess33 zei:
Pffff wat word er veel op oude topics gereageerd de laatste tijd..
Klik om te vergroten...
Jaa echt he.. Misschien moeten we nieuwe leden eerst een DF examen laten afleggen.
Klik om te vergroten...
:wave:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
A$AP_Aether zei:
Ik heb 1x wel een vervelende ervaring gehad. Ik had een toptrip maar op het einde van de trip moesten we wachten op een vriend die langs zou komen, elke seconde voelde als een uur en ik had het gevoel alsof niks meer nut had in het leven. Dit duurde gelukkig maar een half uurtje, maar in m'n hoofd duurde het uren.
Klik om te vergroten...
Das idd kloten.
Maarja wat kan je er aan doen.

Ps. Mijn eerste keer truffels was ook echt klooten.
Dacht ik een 15g solotrip aan te kunnen had bijna zelfmoord gepleegd :rockband: .
A
A$AP_AetherLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha dat klinkt erg heftig ja, misschien idee om daar een trip report over te schrijven?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
A$AP_Aether zei:
Hahaha dat klinkt erg heftig ja, misschien idee om daar een trip report over te schrijven?
Klik om te vergroten...
Het is niet echt een trio report waart kan het wel ff int kort om schrijvn:
Pakte 7.5g wachte 45min voelde niks pleurde de rest erbij.
2 uur later lag ik in een feutus houding op mijn bed doodsangten uit te strallen terwijl ik bijna nonstop aan mijn scheermesjes dacht.
A
A$AP_AetherLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wow, je maakte geen grapje met dat zelfmoord... erg herfitg man, je heb wel ballen dat je gwn doorgaat met psychedelics, vele zullen dat niet durven, al helemaal niet als het je eerste keer was.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
A$AP_Aether zei:
Wow, je maakte geen grapje met dat zelfmoord... erg herfitg man, je heb wel ballen dat je gwn doorgaat met psychedelics, vele zullen dat niet durven, al helemaal niet als het je eerste keer was.
Klik om te vergroten...
Heb het een week later gelijk weer opieuw geprobeerd met mdma
Was wel een leuke trip.
A
A$AP_AetherLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb 1x wel een vervelende ervaring gehad. Ik had een toptrip maar op het einde van de trip moesten we wachten op een vriend die langs zou komen, elke seconde voelde als een uur en ik had het gevoel alsof niks meer nut had in het leven. Dit duurde gelukkig maar een half uurtje, maar in m'n hoofd duurde het uren.
m
metropolisLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik niet, maar heb ook pas 2x een trip gemaakt, en een lichte dosis

was wel geweldig mooi trouwens :mrgreen:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#10
:smoke: Ik zou wel eens willen weten of je wel eens een bad trip hebt gehad van paddo's en zo ja hoe was die ervaring?
Ik ben zelf nog nooit bad gegaan op paddo's en heb toch al vaak paddo's gehad. (+/- 45 x). Ik word er altijd heel vrolijk van.
S
SNATSERTJELid
01-01-2024, 00:00
#11
iK BEN EEN Keer bad gegaan toen ik er teveel bij had geblowd. Toen zag il alleen nog maar heel vaag. Ook gezichten van mensen kunnen er anders of eng uitzien!
S
SNATSERTJELid
01-01-2024, 00:00
#12
iK BEN EEN Keer bad gegaan toen ik er teveel bij had geblowd. Toen zag il alleen nog maar heel vaag. Ook gezichten van mensen kunnen er anders of eng uitzien! xxx SNATSERTJE
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#13
:smoke: Hoe gekker of enger die gezichten eruit zien des te leuker ga ik het vinden
:rock: :rockband: :grin: :grin: :grin:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#14
:smoke: Das wel beter dat je nog geen bad trip hebt gehad, als je het vaker paddo's neemt kun je ook leren de trip te sturen naar een bepaalde richting dan heb je ook steeds minder kans op een bad trip. Tip is dat je gewoon rustig aan moet opbouwen naar een hogere dosis.
Oh ja en bedankt voor je reactie :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."