Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCrack Cocaïne

Crack Cocaïne

13 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heuuule late reactie.. maar nu ben ik afgekickt van alles. Merkte dat mijn grenzen steeds lager werden, ik gebruikte ook bruin en heel veel medicatie.

Nu leef ik het nuchtere leven :)

Bevalt ook goed haha.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond allen,

Ik heb voor het eerst crack 25 aug. 2016 gerookt in een jointje. Niet zo'n bijzondere ervaring, voelde er vrij weinig/niets van. En ik heb een instelling 'als je iets doet, doe het dan goed'.
Later 23 sept. 2016 bij een vriend thuis, samen gezellie drugs gebruiken. Hij is dan meer van de coke, toevallig was er ook uitgekookte coke of beter bekend als crack. Nou, ik dacht laat me nou eens een goeie pijpje nemen. En ja hoor, goed was het zeker. Heel de avond door crack gerookt, af en toe beetje gesnoven hooguit 1/2 lijntjes. Heb er niet veel mee.
Ik heb één hele week lang met mijn hoofd in de wolken gelopen. Ik leek net een verliefd idioot, verliefd op crack.
Maar die euforie van crack dat had ik in jaren niet gevoeld en ik zocht het overal. Ik had het als eerst met xtc, tot de dag van mijn eerste pilletje wist ik niet wat ik me bij verliefdheid moest voorstellen. En ineens was ik verliefd op alles en iedereen, ik was verbonden met alles en iedereen. Zo intens, het was O zó intens.
En dat ervaar de ik ook met crack. Volgende dag weer langs die vriend weer gebruikt.
05 okt. 2016 nog een keer, 07 okt. 2016 again.
08 okt. 2016 nog eens.

Ik weet van mezelf dat ik verslavingsgevoelig ben, en episodes heb waar ik 1 of meerdere bepaalde drugs veel of continu gebruik. Maar dit.. dit is misschien wel het ergste van alles.
Ik speel met vuur letterlijk en figuurlijk.
Zijn er meer mensen die zich herkennen in dit stukje tekst? Of gewoon hun eigen ervaring met crack wil delen..

Prettige avond allen ! Stay safe.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
links laten liggen, meer valt er niet te zeggen.
K
KikemoesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe gaat het nu?
R
Rotterdam&OmstrekenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yess, hoe gaat het nu
s
spoutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja precies, bij mij viel het ook tegen de eerste keer.
Ik zat te denken WAUW dit het echt he, maar nee.
4-MMC is 20 keer zo hard.
XTC/MDMA was beter dan crack.

Ik was wel high hoor, sowieso, wtf het is crack.
Maar eerste keer MDMAtje of 2 gram 4-MMC is beter.
G
GonzoGrasshopperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Topper:thumbsup1:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks :)
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
HoneyC zei:
Thanks :)
Klik om te vergroten...
HoneyC zei:
Ik heb voor het eerst crack 25 aug. 2016 gerookt in een jointje. Niet zo'n bijzondere ervaring, voelde er vrij weinig/niets van.
Klik om te vergroten...
Bedoel je hier geen plof mee i.p.v crack? ‘n Beetje coke bij je wiet in je joint. Dit heb ik ook weleens gedaan. Vind ‘t wel chill.
m
mdmaAndCokeLid
01-01-2024, 00:00
#10
HoneyC zei:
Heuuule late reactie.. maar nu ben ik afgekickt van alles. Merkte dat mijn grenzen steeds lager werden, ik gebruikte ook bruin en heel veel medicatie.

Nu leef ik het nuchtere leven :)

Bevalt ook goed haha.
Klik om te vergroten...

Respect, nu volhouden.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#11
AphexTwin zei:
Bedoel je hier geen plof mee i.p.v crack? ‘n Beetje coke bij je wiet in je joint. Dit heb ik ook weleens gedaan. Vind ‘t wel chill.
Klik om te vergroten...

Dat was de eerste keer, ging daarna uit een pijpje roken.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#12
mdmaAndCoke zei:
Respect, nu volhouden.
Klik om te vergroten...


Thanks man, komt goed !
M
MokaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb van die glazen base (crack) pijpjes besteld voor gekookte coke, die ik zelf kook in ammoniak.
Moet ik dan gewoon en brokje in het glazen balletje gooien en er onder houden of met en vlamentje foor het gaatje rechtstreeks verbranden. Vraag 2 of toch beter met as.
Alvas bedankt voor de info

Ik rook normaal in en cola flesje pen aluminium as en een pen met ass. Om de paar maanden daarmom ik den dat het beter is voor mijn longen om het zo te doen.
Voeg maar mensen toe
M
MokaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb van die glazen base (crack) pijpjes besteld voor gekookte coke, die ik zelf kook in ammoniak.
Moet ik dan gewoon en brokje in het glazen balletje gooien en er onder houden of met en vlamentje foor het gaatje rechtstreeks verbranden. Vraag 2 of toch beter met as.
Alvas bedankt voor de info

Ik rook normaal in en cola flesje pen aluminium as en een pen met ass. Om de paar maanden daarmom ik den dat het beter is voor mijn longen om het zo te doen.
Voeg maar mensen toe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."