Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc vermalen

Xtc vermalen

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Anoniempje123456Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal ik ben een jongen van 14 en ik ben laatst op het idee gekomen om xtc te vermalen. Ik denk namelijk dat het dan de zelfde werking heeft als MDMA. Ik wil dit doen omdat ik MDMA wil proberen en alleen xtc kan krijgen, mijn vraag is werkt dit?
Ik weet trouwens over de 3 maanden regel en daar houd ik mezelf aan ik weet ook dat ik best jong ben. Alvast bedankt!
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#2
XTC is MDMA.

Anoniempje123456 zei:
ik ben een jongen van 14
Klik om te vergroten...
Wacht nog even met het nemen van MDMA of eender welke drug tot je minimaal 18 bent... :nomouth: Je op een dergelijke leeftijd met deze dingen bezighouden is waanzin.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
XTC=MDMA
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Neen, zo werkt dat niet, je krijgt het bindmiddel zo niet uit de XTC, en ik ben geneigd te denken dat het bindmiddel zorgt voor een iets andere opname ten opzichte van MDMA kristal/poeder.
(dat MDMA kristal/poeder een iets andere werking zou hebben dan XTC pillen is trouwens sowieso iets waar de meningen over verschillen)

Mijn advies is trouwens om nog een paar jaar te wachten tot je hersenen wat meer volgroeid zijn. Je hebt later echt nog tijd zat om drugs te gebruiken. Nog groeiende hersens zijn een stuk kwetsbaarder voor drugs, waaronder dus ook alcohol.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anoniempje123456 zei:
het een paar jaar te laten vallen omdat ik zo jong ben
Klik om te vergroten...

:thumbsup2::thumbsup2:
m
mdmaAndCokeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Broertje mijn advies aan jou is het te laten liggen. Ik ben ook heel jong begonnen en geloof me nu is het af en toe. Volgend jaar is het van xtc naar speed en van daar experimenteren met coke. En van af en toe naar dagelijks en ben je verslaafd. dat zag ik bij iedereen gebeuren die het af en toe deed op die leeftijd en ook bij mij. Ik was verslaafd aan coke (dagelijks gebruik op zeer jonge leeftijd) En dan kom je in een circuit waar je niet inwilt. Want hoe bekostigt een minderjarige (niet lullig bedoeld maar wil me leeftijd waarop ik verslaafd was niet noemen maar onder de 16 iig) zijn verslaving ? Door te stelen, klasgenootjes afpersen/beroven etc want met 3/400 euro red je het dan niet meer.

Denk goed na over wat je wel en niet doet nu lijkt het je leuk en misschien zelfs stoer. Als je straks op mijn leeftijd bent (31) Denk je had ik de drugs maar gelaten en was ik maar beter met school bezig. (Cliché). Wacht gewoon tot je 18 bent of 21 of iig wat langer dan nu.

On topic:

Ook al is de werkende stof in xtc (vaak mdma) wordt er tegenwoordig ook een andere stof gebruikt en die pillen noemen ze ook xtc. (Ben even de naam kwijt van die stof) dus mocht je het doen laat dan eerst de pil testen of deze wel mdma bevat.
(Ik raad sowieso aan alles te testen en het beste elke keer dat je gaat gebruiken ook al haal je steeds bij dezelfde)

Ik raad het je af omdat je niet weet wat er allemaal in zit en je de pil nooit naar pure mdma gaat krijgen als het er al inzit.

Het is dat je hier je verkoop punt niet mag noemen maar anders zou ik wel willen weten welke debiel(sorry) er aan zon jong iemand verkoopt. maar broertje denk goed na over je laatste zin in je laatste bericht. En hopenlijk ga je die naleven.
A
Anoniempje123456Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heftig verhaal man ik vind het trouwens ook helemaal niet stoer en ik ben trouwens ook wel een beetje teleurgesteld dat ik de enigste ben uit heel mijn groep die verder is gegaan als wiet. Ik denk dat ik het niet meer doe totdat ik naar festivals ga en tot ik wat ouder ben want de hersenschade is ook erg volgens mij, mijn eerste keer was ik nog 13 en ik had het beter kunnen laten staan tot ik 18 was dat besef ik ook, groetjes. @mdmaAndCoke
mdmaAndCoke zei:
Broertje mijn advies aan jou is het te laten liggen. Ik ben ook heel jong begonnen en geloof me nu is het af en toe. Volgend jaar is het van xtc naar speed en van daar experimenteren met coke. En van af en toe naar dagelijks en ben je verslaafd. dat zag ik bij iedereen gebeuren die het af en toe deed op die leeftijd en ook bij mij. Ik was verslaafd aan coke (dagelijks gebruik op zeer jonge leeftijd) En dan kom je in een circuit waar je niet inwilt. Want hoe bekostigt een minderjarige (niet lullig bedoeld maar wil me leeftijd waarop ik verslaafd was niet noemen maar onder de 16 iig) zijn verslaving ? Door te stelen, klasgenootjes afpersen/beroven etc want met 3/400 euro red je het dan niet meer.

Denk goed na over wat je wel en niet doet nu lijkt het je leuk en misschien zelfs stoer. Als je straks op mijn leeftijd bent (31) Denk je had ik de drugs maar gelaten en was ik maar beter met school bezig. (Cliché). Wacht gewoon tot je 18 bent of 21 of iig wat langer dan nu.

On topic:

Ook al is de werkende stof in xtc (vaak mdma) wordt er tegenwoordig ook een andere stof gebruikt en die pillen noemen ze ook xtc. (Ben even de naam kwijt van die stof) dus mocht je het doen laat dan eerst de pil testen of deze wel mdma bevat.
(Ik raad sowieso aan alles te testen en het beste elke keer dat je gaat gebruiken ook al haal je steeds bij dezelfde)

Ik raad het je af omdat je niet weet wat er allemaal in zit en je de pil nooit naar pure mdma gaat krijgen als het er al inzit.

Het is dat je hier je verkoop punt niet mag noemen maar anders zou ik wel willen weten welke debiel(sorry) er aan zon jong iemand verkoopt. maar broertje denk goed na over je laatste zin in je laatste bericht. En hopenlijk ga je die naleven.
Klik om te vergroten...

. @mdmaAndCoke
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stop nu voordat je geen toekomst meer hebt.
A
Anoniempje123456Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben bewust van de hersenschade, het is niet de eerste keer daar in tegen en ik probeer de risico's te beperken, ik zit er ook wel over na te denken het een paar jaar te laten vallen omdat ik zo jong ben
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#10
DOE. HET. NIET.
ECHT. NIET

Je hersenen zijn nog niet volledig ontwikkeld. Laat ze met rust, om ze goed te laten ontwikkelen. Als je echt verstandig bent laat je ook zoveel mogelijk andere middelen (alcohol en roken included) links liggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."