Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb goede ervaringen met Clonazepam. Werkt niet euforisch, maar neemt wel angst weg. Iemand anders hier ervaring mee? Zoja, dosis? Merk je tolerantie? Gebruik je het dagelijks? Nieuwsgierig naar ervaringen. Groet, Maynerd"
"Bedankt voor antwoord. In mijn optiek is Xanax nog steeds de sterkste angstremmer op korte termijn; lorazepam iets langer (maar wordt er lichtelijk disassociatief van). Dus ik vroeg me af of er goede vervangers waren."
"Ik heb begrepen dat Etizolam anders werkt dan een benzo, hoewel het aanverwant is. Ik vroeg me af wat de ervaringen hier waren..."
"Hahahaah, dat is luid en duidelijk. Misschien ook uitleggen waarom? Te veel bijwerkingen? Of gewoonweg geen werking? etc."
"Thanks voor de info... Ten eerste, mijn slaapprobleem wordt niet veroorzaakt door een drugsprobleem (werd ergens hierboven genoemd) en heb al benzo - tamezepam etc - voorgeschreven gekregen. Ik sport me trouwens rot. Slaap wil niet vatten en om tolerantie van benzo te voorkomen wil ik ze niet al te vaak innemen. (Ook omdat ik door paniekaanvallen ook al xanax slik - en ook hier ben ik voor overduidelijke redenen voorzichtig mee.) Daarom dus mijn vraag. Ik heb inmiddels begrepen dat Clonazepam of Bromazepam sterker zijn dan Tamezepam? Klopt dit?"
"Oom Klaas zei: Ik zou je dosis opkrikken naar 20 mg temazepam als je dat nog niet hebt, anders naar 30. Probeer dat eerst eens (nooit langer dan 5 dagen achter elkaar, na 5 dagen sowieso 2 weken niet). Anders zou je voor midazolam kunnen gaan, werkt nog sneller dan temazepam. Maar onderschat temazepam niet, met 40/50 mg en een warm bed zonder uppers in je lichaam ligt ongeveer iedereen wel snel in dromeland Niet dat ik zo'n hoeveelheid aanraad, is onnodig. Maar beter ga je werken aan je slaap (probleem). Ik loop er al 3 jaar mee rond, ben vol gestopt met benzo's en allerlei onderzoeken gehad. Niets opgeleverd. Ik slaap nu nog steeds zo'n 4 uur per nacht, dat is al veel voor mij. En als je daarvoor benzo's gaat nemen kan je wel wat doorbreken, maar ook als het echt kort gebruikt. Gebruik je de xanax iedere dag? Dat levert ook tolerantie op voor de temazepam waardoor die zijn werk niet goed kan doen. Klik om te vergroten... In response tot de xanax. Nee, ik slik het niet iedere dag. Gelukkig heb ik ook niet altijd last van paniekaanvallen. Ik schijn van nature flink resistent te zijn voor deze middelen. Zoplicon heeft geen effect. Iemand ervaring met Clonazepam?"
"Welke is beter voor recreatief gebruik: oxycontine, tremadol of vicodine?"
"Weed werkt voor mij. C nooit geprobeerd, maar ook nooit een partner gevonden om het te proberen. Zou het wel graag willen. Lijkt me heerlijk. Maynerd"
"Beste OP, In mijn geval juist andersom. Ik kom 10x heftiger klaar. Alsof ik door de hemisphere schiet - bij wijze van spreken dan..."
"Lees veel reacties, maar volgens mij, heel weinig vrouwen..."