Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprazepam

prazepam

12 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
pammetje82 zei:
realities online kopen is link. Er gaan veel verschillende batches rond,, Sommigen bevatten veel minder dan 1 mg en zijn dus zwaar ondergedoseerd. Ook komt het vaak voor dat vendors pyrazolam (wel een echte benzo, maar btje tegenvaller) verkopen als etizolam.
Ik koop ze nog altijd gewoon in de de doordrukstrips van intas, en niet online maar via face to face contacten. En ze zijn altijd goed. Ik ben heel erg tevreden over ze moet ik zeggen. Al is het wel zo dat ik er 10 neem om een vette roes te krijgen. Dit komt omdat mijn tolerantie gewoon onvoorstelbaar hoog is. Maar ik vind ze een aanrader. geef toe dat 1 mg wat te licht is, maar 3 of 4 mg zou je toch echt wel een heerlijk gevoel moeten geven. Ik ben fan :grin:
Klik om te vergroten...

:grin:
C
CydLid
Hallo,

Ik heb druppels Prazepam liggen. De dosering is 1mg per druppel.
Gisterenavond een drupje of 20 genomen. Voelde er niet veel van, hoogstens een licht gevoel van rust (en tot vanmiddag een soort van 'numb' gevoel).
Is er recreatief nog meer aan deze benzo (en wat voor dosering heb je dan nodig), of heb ik het wel gehad?

Groetjes
w
willemvLid
Op wikipedia staat wat informatie. Als 1 druppels 1mg is zijn 20 druppels 20mg dat is 1/3e van de maximale doseringen dus je zou nog wat meer kunnen nemen. Maar let op deze benzo werkt lang en heeft een lange halfwaardetijd minimaal anderhalve dag.
R
RealitiesLid
prazepam is vooral een angstremmende benzo
qua recreativiteit heb je er minder aan dan aan bv xanax of valium.
Die benzo's zijn wat sterker.
Verder klopt het idd dat de halfwaardetijd enorm lang is en je niet vaak hoeft bij te doseren bij
therapeutisch gebruik, voor mensen met angst bijvoorbeeld, die geen of weinig tolerantie hebben
vind ik prazepam druppels een goede benzo om tijdelijk je angsten te dempen.
R
RealitiesLid
Nee vind prazepam vrij lichte benzo
De voornaamste werking is wel de anxiolytische werking.
Maar een standaarddosis prazepam ( 10-20 mg), 1 tablet is minder angstwerend dan xanax 0.5 of valium 5 of lorazepam 1 mg

Maar veel hangt af van de dosering ook....60 mg ( de maximumdosis, therapeutisch gezien) gaat wel effectiever zijn tegen angst dan 1 xanax retard 0.5 mg of 1 diazepam 5 mg per dag of 2 lorazepam 1 mg imo
w
willemvLid
Realities zei:
Maar een standaarddosis prazepam ( 10-20 mg), 1 tablet is minder angstwerend dan xanax 0.5 of valium 5 of lorazepam 1 mg

Maar veel hangt af van de dosering ook....60 mg ( de maximumdosis, therapeutisch gezien) gaat wel effectiever zijn tegen angst dan 1 xanax retard 0.5 mg of 1 diazepam 5 mg per dag of 2 lorazepam 1 mg imo
Klik om te vergroten...

2 lorazepam 1mg is toch iets minder als 10mg valium aangezien lorazepam 2.5mg gelijk staat aan 10mg valium.
R
RealitiesLid
willemvaag zei:
Realities zei:

Klik om te vergroten...

2 lorazepam 1mg is toch iets minder als 10mg valium aangezien lorazepam 2.5mg gelijk staat aan 10mg valium.
Klik om te vergroten...

oh ok, is mogelijk ja...maar was niet bedoeld om equivalente doseringen lorazepam en alprazolam ten opzichte van diazepam neer te zetten, ter vergelijking met een bepaalde dosis ( 60 mg hier) prazepam.
Wilde meer typen dat een (heel) hoge dosis prazepam op zich dan weer wel sterker is dan een standaarddosis van lorazepam, alprazolam of diazepam. Omdat de vraag was of prazepam sterker angstwerend was dan die genoemde benzo's.
Vind imo absoluut van niet, maar ja de dosis speelt ook een rol
w
willemvLid
ok bedoelde er verder ook niet zoveel mee het viel me op dat het de hoeveelheden naast elkaar bijna allemaal equilevant aan elkaar waren.
m
maynerdLid
Bedankt voor antwoord. In mijn optiek is Xanax nog steeds de sterkste angstremmer op korte termijn; lorazepam iets langer (maar wordt er lichtelijk disassociatief van). Dus ik vroeg me af of er goede vervangers waren.
p
pammetje82Lid
ik vind etizolam de beste benzo-achtige. Het is natuurlijk geen echte benzo maar vind t toch de beste voor angsten. Het is echt een zeer effectief middel tegen angsten met een halfwaardetijd van 8 uur (incl de metaboliet alpha-hydroxy-etizolam) Ik vind em beter dan Xanax (alprazolam) tegen angsten. Bij doseringen rond de 10 mg begint etizolam ook behoorlijk hypnotisch (slaapverwekkend) vte werken. Ik ben al heel lang benzo verslaafd en slik alles wat maar op zepam of zolam eindigt. Heb ze ook bijna allemaal gehad maar vind deze toch de beste tegen angsten.
R
RealitiesLid
ben zelf wel heel erg benieuwd naar etizolam, maar je koopt ze online dan pammetje??
Ik heb al thienodiazepines gebruikt, bv. Clozan, maar vond dat dat nauwelijks effect had
ivm xanax bv.
p
pammetje82Lid
realities online kopen is link. Er gaan veel verschillende batches rond,, Sommigen bevatten veel minder dan 1 mg en zijn dus zwaar ondergedoseerd. Ook komt het vaak voor dat vendors pyrazolam (wel een echte benzo, maar btje tegenvaller) verkopen als etizolam.
Ik koop ze nog altijd gewoon in de de doordrukstrips van intas, en niet online maar via face to face contacten. En ze zijn altijd goed. Ik ben heel erg tevreden over ze moet ik zeggen. Al is het wel zo dat ik er 10 neem om een vette roes te krijgen. Dit komt omdat mijn tolerantie gewoon onvoorstelbaar hoog is. Maar ik vind ze een aanrader. geef toe dat 1 mg wat te licht is, maar 3 of 4 mg zou je toch echt wel een heerlijk gevoel moeten geven. Ik ben fan :grin:
m
maynerdLid
Is deze benzo sterker dan xanax, lora of valium om angst te remmen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."