Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"klein tot nihil.."
"in de winter buiten, al knettertje stoner, koude handen en een briesje.. edit: en laatst btw toen ik leip was vn wiet alcohol en speed.. lukte het echt neit te trillerig.."
"- uitgaan.. en daaronder: valt gezellig met mensen praten, hardgaan op hardstyle ofzo.. - kauwgom kauwen, diep ademnhalen door je neus en dan weer uit ademen door je mond dan slikken.. of eerst slikken dan die ademhaalbezigheid.. kben te in de war.. iig krijg ik altijd gegarandeerd rillingen tot de dak vn je schedel.. als je genoeg op hebt .. - verder als ik thuis kom.. en kben nog dik wakker.. ff flink wat uurtjes met jezelf bezig zijn.. zodat ik niet onrustig en kut word.. uiteindelijk in de 7e hemel beland het sochtends is.. ouders, broertje zus en zusje wakker.. kan de 'aight' afspeellijst op mn windowsmedia player zachtjes aan en dan mega heerlijk liggen op bed muziek luisterende tot ik in slaap val (als dat lukt, vaak niet.. ) afgelopen 1,5 maand elke vrijdag en zaterdag aaf mn traditie geweest - owjaa!! en veel roken, heelveel"
"same overhere.. als je wilt groeit die wel weer.. maar eerste keer dat ik het zag schrok ik me echt dood, was echt echt niet goed..! had niet verw8 dat die echt zo kon krimpen..."
"kerels... 1 lijntje vn een kameraad, kd8 tis weinig en troep.. maar ik chillde hem well.. ik kwam aan de praat met gast die er uitzag alsof die 5 dagen lang hadgeslapen en 3 red bulls op had, (heel wkkr dus:P).. en vroeg hem shit.. eerst nee dit en dat.. maar uiteindelijk zou die mij later spreken, kreeg vn hem speediez in vloeitje, ik wou t op pinpas chillen.. maar kreeg te horen dat ik niet kon snuiven omdat het nat was (pasta) kd8 nyaa heb geen zin in wachten en onder een lamp te doen ik wil nu... maargoed alleen nog maar gesnoven, niet geslikt in bommetje... dus ik d8 tyaa tis al 2 uur cafés gaan strx dicht lig ik eenmaal in bed ga ik hem de tering trippen.. hmzzz.. maargoed kon de verleidingg niet weerstaan... had steeds zoiets vn nyaa.. gwn bakpoeder of gwn nix in die vloeitje.. maar nu is het alweer licht.. heb fucking de hele aaf staan chillen praten heel veel (niemand had wat door omdat ze knettertje vn de kaar waren door gwn bier).. zulke vette (voor je gevoel of wellicht echt!) diepgaande gesprekken.. vn muziek tot geloof vn drugs tot jeugd alles heeft de revu gepasseerd... en khad nog wel zoiets met een vertrouwens persoon vn hmmzz.. ik kauw geeneens ofiets.. maar op dit moment denk ik weer vn.. kerel!!!: je trekt de conclusies over effecten te vroeg je wilt te graag..!! want kdenk dat een bigmac er morgen niet in zit.. want kloop te kauwen nu.. en morgen kan mn kaak vast niet verder open dan de breedte vn een rietje.. wat overigens wel btr is.. want dan chill ik de b-52's er in de discotheek er wel gwn in... en dan kwam het moment!: eerder op de aaf : sluitings tijd vn cafee.. erd er tyfus tering kut leip chill staammppuuuhhh gedraait (hardstyle) wat ik niet verw8e in plaatselijke cafeetje met vooral johnny cash, radar love etc. drop.. iig ik begon hem al te voelen.. en als ik btj alcohol op heb.. kan ik al meer waardering hebben voor muziek (wie kent het niet.. same for wiet).. maar afgelopen 14 april.. in qontrol.. op speediezz en later xteeceeeeee... donder geneiten op te harde muziek waar ik eerder mn oren wellicht voor zou dicht houden.. (lees: hardcore) okej met veel alcohol op.. hardtsyle super.. hardcore.. neen niet voor mij.. maar heb wel in studio 2 bij inqontrol grootste tijd vn de nacht gebivakkeert te tering hard gaant, shirt uit.. zweten als een garnaal... half uur denken aan sigaret uiteindelijk in je bek doen... en na half uur nog niet aan gestoken omdat je geen 1 beat wil overslaan om op te 'slaan' met je armen en springen met je benen.. jullie kennen het vast wel.. (net zoals dit.. dat ik vn punt waar ik naar toe ga in het verhaal.. doorga op iets anders wat in mn hoofd opkomt.. dus ff terug lezen.. waar ik ookal weer naar toe wou gaan) (btr dat ik kan terug lezen btw.. had vnaaf wel vaak dat ik verhalen hoorde en aant vertellen was en opeens niet meer wist wat ik nou wou zeggen...:P) owhja hier ging om.. 1 2 3 staammppuuhh geeneens echt super harde muziek.. maar die hardstyle met alcohl op is al fyn.. en nu met speediezz.. pfooeeehh rillingen tinteling stegan vn mn ruggewervel langzaam en vooral hangend in mn nek..zo naar boven richting het dak vn mn hersens.. en toen d8 ik weer vn yeaaaHH!!! fuck ik chill hem optimaal.. en kwam ik er weer eens achter dat hoe goed ik mn best ook deed om te kappen en ik deze keer echt niet zou doen.. ookal had ik alcohol op.. ik dus vd kaart was.. en weer meer en harder wil.. eenmaal toffe ervaringen met drugs.. dan blijft het hard knagen.. eindelijk weer paar weken helemaal nix.. zelfs niet bezopen vn alcohol.. of een wietje plantje verorberd via een fyngedraaide jointje.. je voor je gevoel na de tijd vn lusteloosheid en leegheid.. eindelijk 'blij' voelen (je bent gwn normaal te pas.. maar omdat je week lang lusteloosheid en leegheid heb meegemaakt..voel je je voor je gevoel blij dat je zin hebt om iets te doen om te gaan enzo.. ) en trots zijn op jezlef dat t lukt en goed gaat en bladiebla... wat mij de das heeft omgedaan vnaaf ..: NOSTALGIE... spacend rondlopen op bier en wiet in almelo.. in je uppie donkere depressieve winterdagen.. en constant je toffe nummers op dat moment luisteren die je in die periode leip vind.. en dan weer nuchter chill gevoel vn gaat relax.. de avond beginnen met een beirtje en een nummer horen (eminem ft. nate doog - shake that asss for me..) en de nostalgie door je hersens voelen vn die tijd.. dat je zo liep te spacen.. op alcohol, wiet en coke op zak... en lijnjte speed in de trein.. je hebt dr stiekem zin in.. weet t wel.. maar doet net of gevoel dr niet is.. maar je praat wel de hele aaf over drugs enzo..) en dan komt de kans.. mt alleen alcohol.. op zou ik opzich stevig genoeg in mn schoenen moeten staan om nee te zeggen... maar de wil... (ook door het invloed zijn vn bier) wil het toch steikem te graag.. en je geeft voor jezelf de smoes.. ach.. vast bakpoeder.. ach tis wineig.. achja dit en dat.. uiteindelijk achter komen dat je hem chillt.. weet dat ik fout bezig ben (naar eigen mening want mn doel was anders) maar toch weer genieten de smaak in je neus..) praten praten praten.. na tijdje vehralen vertellen.. de point kwijt raken en na half uur eindelijk weer aan 'de point vn het verhaal' denken.. en zoiets hebben vn jah!! dat wou ik zeggen en duidelijk maken.. maar eigenlijk was je publiek aan wie je het vertelde.. te lam om je uberhaupt bij te houden.. en hun geheugen een zeef.. om uiteindelijk je warrige verband vn je verhaal op een rijtje te krijgen..) maar t maakt nie uit..!!! pfooeeheeehh!! tzou opzich tof zijn als lui tot zo ver hebben gelezen.. en vooral als ze dingen herkennen hierin enzo.. en hopelijk ook betrappen dat ze zich ook in zulke situaties btj bezwaard hebben gevoelt over het feit... dat ze eignelijk niet meer zoveel willen praten en zeggen nog 1 ding!! en vervolgens weer half uur aant lullen zijn en dat 8x op de aaf... uiteindelijk andere lui laat praten.. probeert te luisteren maar gek word vn je energie dus maar in je eentje ff wat muziek op je mobiel zetten en midden op straat staat mee te bewegen op party animals... jongens.. drugs.. tis naar als je te uitbundig vn kan genieten.. terwijl je weet .. !! niet doen je vind te leip en stiekem doe je het morgen toch weer.. omdat je over 3 uur moet werken.. en dat relaxt en fyn gaat.. savonds naar de disco.. nu weernummertje hebt vn iemand in je leipe bui (terwijl je 3 weken terug verstandig alle contactjes had verwijderd.. ) en denkt.. yess deze keer amfetamine contact.. lekekr goedkoop. in tegenstelling tot coke.. en vaak nog versnederner is dan speed.. en werkings wel iets leiper moet ik eerlijk zeggen.. maar na korte tijd weer over.. en maak topzich niet uit.. als je genoeg hebt voor de aaf.. is super.. ben je wel wat geld lichter.. maar zoals ik de laatste keer had.. dat ik dan op mn fiets zit en nix meer werkt en ik me dan net zo leeg en lsuteloos en eigenlijk half depri voel zoals ik halfuur daarvoor nog hard ging.. denk ik... dan maar dat fyne kauwen minder hard effect.. hartkloppingen en onrustig gevoel daarna hebben.. want speed.. is die prijs kwaliteit verhouding ver nabij het kute coke warvan ik t hier niet meer in goede 'bakpoeder' / 'coke moleculen' verhouding kan krijgen.. kzat trouwens zo te denken..: spuiten vn amfetamine neit gedaan geen interesse voor.. maar wat ik vn weet of iets is.. gelijk in je bloed werkt dus vrijwel direct.. wel wat korter maar harder effect.. dan komt snuiven.. wat ik dus altijd heb gedaan..: werkt redelijk snel.. minder hard dan spuiten.. en iets langer.. en nu dus vnaafbommetje: word langzamer opgenomen als ik dat goed heb... werkt minder hard (overigens wel goede shit dan als ik gelijk heb want kga redelijk fyn zoals velen die tot dit punt vn verhaal zijn gekomen wel hebben gemerkt, propz voor jullie btw..) maar dit is mijn punt nu..!! je weet de befaamde.. 'de-point' werkt het dan ook langer dan snuiven.. ? spuiten snel en sterk.. snuiven langzaamer iets minder sterk.. bommetje langzaamst minder sterk.. en langzaam dus niet alleen qau opname maar ook qau uitwerking.. zoja? oefff dan heb ik de vulling dr strx sneller inzitten dan ooit bij de AH.. (ze klagen laatste tijd nogal .. haha nu kap ik.. ben benieuwd wat ik vn mn kut gelul vind als ik nuchter ben.. en wat voorn reactie.. (khoop stiekem op leuke inleven reacties zovan.. hahah dat heb ik ook altijd.. ben benieuwt..!!) leutes... SPÀtaaaah..!! :kus:"
"lijntjes.. ene keer heb ik wel andere keer niet.. ligt ana hoeveelheid en bij dirnken en eten en hoe je er mee omgaat .."
"gevoel dat je naam geroepen/geschreeuwt word als je op fiets naar husi bent, na inqontrol.. elk voertuig wat langs kwam.. mn favo nummer vn die aaf horen .. ook echt horen.. wist dat het er neit was maar twas gwn echt alsof er speakers op de trams en auto's zaten.. ik vond het btr.. want mn mobiel was al uit, te lang nog muziek mee geluisterd, telkens zelf het deunjte maken met mn mond en kon dat neit laten net zoals dwangmatig kauwen, btr dat er dan weer een auto of tram langs kwam en ik dan voor 5 seconden de muziek eigenlijk weer reallife meemaakte.. was denk ik ook wel btj gehoor hallucinatie plus de oren die beschadigd zijn denk ik.. vn de hele nacht te harde muziek.. gretzz.."
"omdat je lichaam langzaam aan het slopen bent, wat overigens neit zo heel sloom gaat met speed, jevet reserves zijn zo goed als weg, je gezichtsspieren zijn sterk afgenomen, daardoor krijg je zown schedelgezicht.. en als je dan ook nog is weinig er bij slaapt.. krijg je dat gedoe..., tuurlijk had je dat in begin niet.. toen was je nog wel redelijk gezond neem ik aan.. maar kvertel jouw: dat verhaal op de 1ste pagina vn je... zegt genoeg.. en je kan ook duidelijk merken dat je hard aan t gaan was toen je dat verhaal schreef.. kap dr mee btr nu dan nooit.. lukt je dat neit ben je zwak.. tis puur keuze maken.. als jy gebruikt, kies je dus dr voor om vernieling in te gaan (iig in die orde zoals jy gebruikt), en jah ik heb zelf ook grootste moeite met stoppen en dan is dan alleen nog maar mt blowen.., zoek professionele hulp sterkte dr mee.. khoop dat je op 1 of andere manier.. anders gaat denken.. wilt stoppen motivatie hebt en maatregelen neemt zodat je kan stoppen.. tis te doen.., maar moet je wel sterk in die schoentjes staan... en hard zijn en niet slap..! verdiep je is in speed gebruik, en dan vooral over de nadelige effecten en verhalen vn mensen die hun beste kameraad helemaal gek zagen worden enzo.. jy gaat die kant op.. als je dr al niet bent.. nog keertje: sterkte..! ogen open doen (figuurlijk) mt waarmee je nu bezig bent."
"inderdaad er is geen perfecte lijn of iets, ligt aan jezelf, aan de sterkte van de drugs en waar je het voor wilt gebruiken. die dikke lange lijnen zijn wel chill.. maar kdenk dat een groot gedeelte dan in je keel komt om daar ff in te bijten (leuk als je die aaf jezelf de 'terminale ziekte' rookt, dan merk je dat de volgende dag zo lekker :P) voordat het naar je maag gaat.. en je mag dan ook wel een half uur lang steeds ff goed door snuiven omdat je dan nog vn die stukjes pep in je neus hebt hangen die er anders maar blijven zitten tot ze er uit vallen ofzo.. en dat is natuurlijk zonde toch.. maar ik kan niet ontkennen dat het niet goed werkt sjezus heeeyy wat ging ik van 2 vn die lijnen (beste pep die ik tot nu toe heb gehad) fyn bij inqontrol 2007 *zucht*"
"ik ben ook naar lowlands geweest! voor het eerst. vorige week donderdag avond kwam een maat bij me langs, hij had lowlands kaarten opgehaald van zijn werk (eerste geworden met een tapwedstrijd van grolsch).. dus wij voglende dag spullen bij elkaar pakken in de auto richting lowlands, ik was half ziekjes hele nachten lang lopen hoesten.. maar ik vond het zwaar tof! vooral 030303, basement jaxx, trentemoller, james holden, groove armada en modeslektor dj's vond ik tof! hele dagen lang gewoon nuchter gebleven ... ik vond het tof.! ook mooi dat t gwn gratis was (althans het kaartje)"