Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wie wil er ook 600 mg mdma in een keer naar binnen rossen"
"Velvet Underground & Nico - All tomorrow's parties"
"Heb er geen problemen mee als anderen het doen maar ik zie mezelf niet tot mijn dood doorgaan met hard drugs gebruiken... Op den duur wil ik het wel achter me laten."
"Het lijkt me niet dat medicijnen oranje bruin zijn en aan beide kanten bedrukt zijn...."
"TechNora zei: Bedankt voor alle tips! Ik ben nu in Praag zonder pil... zo is het gegaan... ik had hem meegenomen, mijn vader brengt me naar Schiphol, we stappen in de auto. Ineens denk ik klote, en zeg: ik ben iets vergeten, ren terug naar binnen, en drop die pil eruit. Haha ik ben echt de grootste scheiterd. Ik dacht ineens: het is me allemaal niet waard voor een avondje daar spacen.. kan beter wachten en in Nederland een weekje later naar een tof feest gaan... Dus zo is het afgelopen Ik had in ieder geval een erg relaxte vlucht, anders had ik misschien voortdurend lopen flippen hehe. Klik om te vergroten... Als je in praag bent moet je naar de Karlov Laznec gaan... is vet daar! Wat ook een gave club is, is in hetzelfde straatje als die club... op den duur gang in links en dan snel naar rechts, anders kom je bij een chique restaurant uit."
"The Cure.. Wordt je toch ook niet vrolijk van...Doe dan iets van XTC als je dan toch new wave wilt luisteren...(ook nog een toepasselijke naam :P)"
"Deformer!!!!!!"
"Werken uppers niet op die dingen die zuurstof opnemen..? Misschien dat het in de knel raakt met medicijnen tgen astma..?"
"Hmm. weet wel dat astma patienten vroeger amfetamine's kregen voorgeschreven. MDMA is ook een amfetamine-soort."
"Mijn sterkste pil ooit was een geel hartje... 145 mg mdma naar het schijnt."