Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik mediteer zo: ik ga op bed liggen en focus mij op mijn ademhaling. Meer niet. Verder snap ik niet zoveel van meditatie. Het zegt al genoeg dat het mij nooit langer lukt dan een week lang elke dag een half uur mediteren."
"Eerder deed ik dus aan yoga en (passief) mediteren. EErst yoga en als ik daarmee klaar ben ga ik liggen op een mat en ga ik liggend mediteren. Nu past yoga niet bij mij en de passieve manier van mediteren hou ik niet vol. Is er een actieve vorm van meditatie? zo ja, hoe doe je dat dan? Ga je dan mantra's zingen of moet je op een bepaalde manier dansen?"
"Ga bij jezelf na wat je triggert. Vermijd datgene dat jou triggert. Vermijd alcohol, vermijd gebruikers en wis de nummer van je dealer uit je tel."
"level: bedankt voor je post! ik ga het eens vragen aan de psychiater. ik waardeer je informatieve berichten nu ik er zo aan denk is het inderdaad vreemd dat ze dit heeft voorgeschreven. ik snap er ook niet zoveel van, omdat er dus wel betere middelen bestaan. insight: nee, ik zit helaas nog steeds aan dat middel. Sinds vandaag slik ik wel weer 2,5mg minder, dus dat is een vooruitgang. vandaag moest ik weer de hele dag overgeven en sporten lukte weer niet. dit is geen leven zo. de psychiater spreek ik aankomende week weer. dan is ze terug van vakantie. ik ga aangeven dat ik zo snel mogelijk wil stoppen met dit vieze ouderwetse paardenmiddel."
"Mijn psychiater komt vanuit de forensische hoek. Ze krijgt dus ook veel met verslavingen te maken. Ik ga vanaf vandaag 10mg slikken en langzaam gaan we naar 5mg toe. Om vervolgens helemaal niks meer te slikken. Ik heb het helemaal gehad met dit middel."
"zo is dat! en met een beetje mazzel word ik aan de baclofen gezet. alleen word dat middel gebruikt voor alcoholverslaving. dus moet ik het off-label gebruiken. geen idee hoe ze daar tegenover staat. ik krijg nog te horen wanneer dat is."
"Over verslaving aan baclofen kan ik niks vinden. Het word officieel gebruikt tegen alcohol verslaving. Maar het word experimenteel ook gebruikt voor andere verslavingen (ghb, coke), eetverslaving, eetstoornis, tourette, autisme, etc. Staat op wiki. Ik hoop zooo dat ik dat middel krijg. Want mijn psychiater doet er een beetje moeilijk over, omdat als ik het krijg dat ik het dan off-label moet gebruiken."
"Hee beste leden, Als je elke week word gecontroleerd op: alcohol, morfine, benzo's, XTC, cannabis, cocaïne, amfetamine, GHB, LSD, en vast nog wel wat meer drugs...Welke drugssoorten kan ik dan nog wel gebruiken? 6-APB, fentanyl, etizolam, 4-FMP, ketamine, methoxetamine? Flubromazepam kan ik helaas niet meer gebruiken want daar scoorde ik 3 weken na gebruik nog positief op benzo gebruik.."
"tja, zo ver ik weet word ik niet op andere drugssoorten getest.."
"Nou, volgens mij krijg ik de standaard test maar in de toekomst kan dit weleens anders gaan...Tot nu toe word er getest op benzo's, alcohol, xtc, morfine, cannabis, cocaïne en amfetamine. tijdloos: met barbs bedoel je barbituraten?"