Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hasj; ice o lator wiet; kwa smaak eigelijk shiva, maar vind WW over het algemeen ook wel goed."
"is gwn dat je lichaam er niet tege kan.. ik was 14 vollenaad en verandere niet van kleur zo erg."
"DjTrips zei: dwazerikken ? btw : echt stoer hoor, beetje met dope showen, doe je dat ook op school zo van héy héy moet je ff iets zien ? Klik om te vergroten... dit forum heet niet voor niets drugsforum.. ga niet denken dat mensen het doen om stoer te doen.. mensen doen dit wss gwn om te delen (niet delen van de spullen maar delen van de fotos etc..)"
"speed, en nog steeds pillen/coke en gwn dagelijkse jointjes"
"14 jaar , wat ik nog steeds ben"
"Re: vervolg op hoe lang is het langste dat je al wakker bent lysergine25 zei: Onzin topics ... Ga lekker slapen, er is niets stoers aan jezelf naar de klote te helpen. Stonie Klik om te vergroten... het is tog ook niet om te zien hoe stoer mensen zijn. ik zelf vind ik altijd ook leuk om te lezen wat de ervaringen van mensen zijn"
"jammer aan xtc, je kunt het ook wel zien aan mensen hun tanden als ze regelmatig gebruiken af en toe. mss is een lollie een goed idee?"
"normaal p/s 2,50 per 100 stuk goedkoper"