Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk HAAT alcohol!!! (niet meer)

Ik HAAT alcohol!!! (niet meer)

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
survival of the fittest hmmm?

maar nee, ff serieus, flink klote
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
blabla ik ben een wener :beer:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
kerel je moet niet zo lopen te zeiken. ben je wel helemaal tof in je achterkamer ofzo. je bent 19 en alcohol verslaafd. je zou niet de alcohol moeten haten, je zou jezelf je ogen uit je kop moeten schamen en jezelf moeten haten. als je echt wilt stoppen, dan stop je.

get a life, en zoek een psychiater ofzo. en als je dat niet wil, zijn er nog 2 andere mogelijkheden; 1 je blijft alcoholist en je zuipt jezelf de tiefes in.
2 je voorkomt dat het erger kan worden en maakt er zelf een eind aan, voordat de alcohol dat voor je doet.

lijkt me een vrij simpele keuze he.

en dan vooral ook vol blijven houden dat je alcohol moet hebben omdat je anders verkeerde dingen doet. want die doe je nu niet wil je zeggen.

en de doktor schijnheilig? jij bent hier de achterbakse schijnheilige. eerst zeggen dat je wilt stoppen en vervolgens zeggen dat je alcohol moet hebben.

MAAK EEN KEUZE...ga je stoppen en ga je daar alles aan doen, of ga je op deze voet verder.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
mensen die direct zijn :grin: daar hou ik van :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alcohol (net als de rest trouwens) is alleen maar "fuuuuuuuuuuuucked up!" als je er niet mee om kunt gaan, ik vind het best leuk hoor.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik als student zijnde vind alcohol toch echt wel een van de leukere drugs. Als je gewoon bier drinkt en niet allemaal sterke rommel kan je er een best leuke avond mee hebben!! Het sleutelbegrip blijft: Drink, maar drink met mate
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Robdebob zei:
Drink, maar drink met mate
Klik om te vergroten...
geen liters maar vaten :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Robdebob zei:
Ik als student zijnde vind alcohol toch echt wel een van de leukere drugs. Als je gewoon bier drinkt en niet allemaal sterke rommel kan je er een best leuke avond mee hebben!! Het sleutelbegrip blijft: Drink, maar drink met mate
Klik om te vergroten...

Ach ja, dat vinden alle studenten. Of in ieder geval leeftijdsgenoten. Hoeveel daarvan vinden het ook écht? Ik niet in ieder geval.
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ger ni tege kunt , blijft er dan af :d

:beer:

en dat geld voor alles :)
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zat toen net in een 'dipje' en reageerde nogal heftig toen.. :rolleyes:
En ik kan Goed tegen alcohol hoor :wink: Beetje op uitgekeken wel :confused:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
nicolai zei:
kerel je moet niet zo lopen te zeiken. ben je wel helemaal tof in je achterkamer ofzo. je bent 19 en alcohol verslaafd. je zou niet de alcohol moeten haten, je zou jezelf je ogen uit je kop moeten schamen en jezelf moeten haten. als je echt wilt stoppen, dan stop je.

get a life, en zoek een psychiater ofzo. en als je dat niet wil, zijn er nog 2 andere mogelijkheden; 1 je blijft alcoholist en je zuipt jezelf de tiefes in.
2 je voorkomt dat het erger kan worden en maakt er zelf een eind aan, voordat de alcohol dat voor je doet.

lijkt me een vrij simpele keuze he.

en dan vooral ook vol blijven houden dat je alcohol moet hebben omdat je anders verkeerde dingen doet. want die doe je nu niet wil je zeggen.

en de doktor schijnheilig? jij bent hier de achterbakse schijnheilige. eerst zeggen dat je wilt stoppen en vervolgens zeggen dat je alcohol moet hebben.

MAAK EEN KEUZE...ga je stoppen en ga je daar alles aan doen, of ga je op deze voet verder.
Klik om te vergroten...

sukkel, beter kan jeje bek houden :rolleyes:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
use ; don't abuse :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Disagree!! Kijk don't abuse gaat alleen maar op als het gene wat je abused er last van heeft, maar het zal die alcohol echt aan zijn reet roesten hoor als je hem helemaal of heelveel nuttigt :beer:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe boeie allemaal, right now lekker los gaan :P
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#15
:: EDIT:: oké oké ik overreageerde wat :openmouth: Alles ok :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ken gebeuren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."