Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"14 jaar was eigenlijk de bedoeling dat ik het gewoon in de vakanties en weekends ging doen maar dat is niet gelukt enu rook ik dus rond de 3 gram per dag grtzz"
"edblok2 zei: vind je dat niet een beetje..uhh..veel? 3 g per dag? Klik om te vergroten... ik heb nog al gehoord dat mensen dat redelijk veel vinden maar als ik eerlijk ben kom ik er soms maar nipt mee toe of kan ik zelf bij gaan halen. spijtig genoeg ben ik hier echt verslaafd aan, 's morgens het eerste wat ik doe als ik mijn ogen open doe is een hele dikke joint roken . kvind het spijtig omdat het dan ook nog veel geld kost want van gewoon wiet soorten moet ik echt heel veel roken voor ik het voel dus moet ik altijd haze (amnesia ofzo) nemen en dat kost toch al snel tussen de 12-13 euro. dus om te antwoorden op je vraag vind ik het eigenlijk veel . grtzz"
"jep idd kben elke dag veel geld kwijt. jah mss kan ik idd veel beter een paar plantjes zetten. kga straks eens de smartshops afgaan en kijken waar ik de beste zaatjes kan halen. maar binnen planten kan je die gewoon het hele jaar door zetten of is er een seizoen waar ik ze het beste kan kweken? grtzz"
"ok dank je voor het goei idee . ga me straks dan wat zaatjes halen voor buitenkweek, kdenk dat dit me idd veel goedkopen gaat uitkomen grtzz"
"aah nu benk mee"
"als je in belgie woont ga gewoon naar nederland dan weet je zeker van je spul ik kom zelf van belgie en ik rij om de 3 dagen naar nederland en kom af met 10-15g (voor persoonlijk gebruik he moesten er mensen zijn met de verkeerde gedachten). geen gezever met dealers die je 9 van de 10 toch in het zak zetten. grtzz ps: coffeeshops zouden hier idd ook legaal moetten zijn het zou voor iedereen veel gemakkelijker zijn."
"Re: Frisko zei: belgiumpartycrasher zei: man man, bij ulder zette ze ulder ook wel int zak zenne!!! ik heb voor een 2000tje dik 10gram wiet zenne!!!! tijd om te verhuizen zenne Klik om te vergroten... duh,hoe meer je koopt,hoe meer je krijgt meestal hé Klik om te vergroten... ah en ng iets sry maar wtf waarvoor staat dat 2000tje?"
"kzal zo eerlijk mogelijk proberen te antwoorden. hoeveel wiet rook je per dag? 2 tot 3 gram dagelijks. waarom rook je wiet? euhm het is begonnen uit nieuwsgierigheid, daarna was het om te ontspannen, nu is het gewoonte. ben je verslaafd? ik vind het heel erg maar er zijn 2dingen waar ik verslaafd aan ben en dat is wiet en speed, maar mijn wiet verslaving vind ik persoonlijk niet zo erg. zie je wiet als iets gevaarlijks? als ik heel eerlijk mag zijn vindt ik van niet, zowat alle drugs dat er op de markt is is gevaarlijker dan wiet zelf alchol ( mijn mening)."
"ik wist niet goed waar ik dit moest plaatsen dus sry als het niet goed staat. het is mss een domme maar ik wou het toch weten. wiet roken in de buurt van mijn hond is dat schadelijk voor hem of valt dat mee? grtzz"
"fear and loathing in las vegas ( deze vind ik echt een topper) harold and kumar 1,2 ( is wel grappig) , requiem for a dream ( erge film laat je oogjes wel even open gaan), blow (de eerste film die ik heb gezien dat over drugs gaat), narc ( is wel ok gaat over undercover politie in het drug milieu), .."