Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstemesta

temesta

16 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzo neuspray zo moet ik er 1tje hebben :sunglasses:
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wellicht minder populair, maar op een hoge dosering temesta/lorazepam erg flying high.... luister nu van cranes watersong..... aanrader bij een high gevoel... :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ken het stofje ook als 'doorgewinterde' gebruiker zou ik 5mg zonder tolerantie. 2,5mg is al zat vermoed ik :)

Toch een goede vraag wat is voor jou een 'goede' dosering ervoor? Met of zonder (benzo)tolerantie?

Peace
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yo,

Wat is een 'hoge dosering' naar jouw standaard ?

Ik ga het liedje zeker luisteren :)
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind dat al erg veel.
Ik word namelijk behoorlijk vaak van lorazepam. Ik voel 1 tje van 2.5 al wel hangen. Morgen eerste doosje sinds tijden , jeuuj :) dus dat wordt weer eens ervaren :)

En dit hoort hier wellicht niet maar wat vind jij een goede dosering temazepam met oxycodon ?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Werkt beide dempend op het zenuwstelsel, denk dat 20mg temazepam en 10mg oxy al een goede roes geeft. Beter starten met minder(kleine dosis) eerste keer :) Versterkt elkaar zoals je vast weet.

Is de oxy instant of retard? Anders zou je zomaar 20mg ervan kunnen nemen indien je de xr variant hebt.
Be safe!
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#7
De oxycodon komt uit 'harde' capsules, heel makkelijk om deze slow release te omzeilen, dus... instant. :beer:
oxycontin komt met een laagje maar dit smelt er makkelijk af in je mond en dan is het ook instant :)

De lorazepam is in huis :) vanavond maar een genieten. Maar ik wil toch ook altijd wat snuiven, dat vind ik 'actiever' gebruiken :grin: de lorazepam beter niet snuiven ofwel ? Misschien 5mg oxy ertegenaan ? Ik twijfel, wellicht blijft het alleen bij lorazepam maar als ik me het goed herinner was dit voor mij één van de, en misschien wel dè, meest euforische benzo.

:wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lorazepam is niet snuifbaar. :wink:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#9
is uberhaupt wel een van de benzo's snuifbaar ?
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Lorazepam is niet snuifbaar. :wink:
Klik om te vergroten...


Waarom is het niet snuifbaar volgens jou dan ? Kan er poeder van maken en op opsnuiven...dat kan. Dus dat bedoelde je niet. Kun je je citaat even nuanceren ? a.u.b.

:wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
lsdlicious zei:
is uberhaupt wel een van de benzo's snuifbaar ?
Klik om te vergroten...

Ja, maar het is wel onlogisch om het te snuiven. Veel bindingsmiddelen e.d brand als een gek in je neus

Eens gedaan nooit weer, normale inname heeft de voorkeur :)
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja heb ook al eens nare prikkers opgesnoven,fluoxetine brandde als een malle,

naar meen me te herinneren dan lormazepam wel gewoon ging ...
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#13
gia79 zei:
wellicht minder populair, maar op een hoge dosering temesta/lorazepam erg flying high.... luister nu van cranes watersong..... aanrader bij een high gevoel... :grin:
Klik om te vergroten...

Hoeveel had je op ? :confused: :confused: :confused: :rock: :rock: :rock: :smoke:
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
lsdlicious zei:
is uberhaupt wel een van de benzo's snuifbaar ?
Klik om te vergroten...

Ja, maar het is wel onlogisch om het te snuiven. Veel bindingsmiddelen e.d brand als een gek in je neus

Eens gedaan nooit weer, normale inname heeft de voorkeur :)
Klik om te vergroten...

maar hethet heeft geen meerwaarde ofzo? bijv dat je het feller voelt ofzo?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Peter Pam zei:
Waarom is het niet snuifbaar volgens jou dan ? Kan er poeder van maken en op opsnuiven...dat kan. Dus dat bedoelde je niet. Kun je je citaat even nuanceren ? a.u.b.

:wave:
Klik om te vergroten...
Ja, je kunt het wel in je neus stoppen, maar dat gaat niet werken. Lorazepam is niet oplosbaar in water(hydrofoob), waardoor deze niet in je neusslijmvlies opgenomen wordt. Dan moet je dus wachten totdat de nadrip in je maag terecht komt en dan hetzelfde doet als wanneer je de pil gewoon had doorgeslikt. Lijkt me niet bepaald een goede reden om je neus vol te stoppen met bindmiddelen. :P

lsdlicious zei:
is uberhaupt wel een van de benzo's snuifbaar ?
Klik om te vergroten...
Yep, ik weet uit ervaring dat Pyrazolam wél snuifbaar is. Daarnaast wordt Midazolam zelfs in neussprayoplossing op de markt gebracht. Volgens mij zijn er nog één of twee die goed genoeg oplossen in water om snuifbaar te zijn, maar die kan ik zo snel niet vinden. :)
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe zit het met ritalin dan ?
Is dat wel hydrofoob ?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ritalin(methylfenidaat) is prima snuifbaar, maar gezien de prima orale biologische beschikbaarheid een beetje verspilling van je neus. Je snuift dan namelijk een knappe hoeveelheid bindmiddel mee naar binnen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."