Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsether

ether

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
hey allemaal

was juist met mijn vriendin een discussie aan het voeren en we raken er niet uit volgens haar kan je ether perfect gebruiken als drug omdat het volgens haar vroeger werd gebruikt als verdovings middel etc, maar mij zou het verbazen als je er iets van voelt iemand ervaring ?

grtzz
w
willemvLid
Heb zelf een keer de laaste 4 flesjes ether hier in de apotheek opgekocht. Ze hadden deze niet meer op voorraad en ze stonden bij de balie want ze waren in de uitverkoop. Heb eerst 2 stuks gekocht en heb deze gebruikt volgens mij dezelfde dag heb ik de andere 2 ook gehaald het beviel me iets te goed. Heb in het verleden uit nieuwsgierigheid verschillende domme dingen geinhaleerd zoals aanstekergas en lijm (dit was eenmalig!!)dus ik wist wel hoe ik het moest gaan gebruiken. Heb een boterhammenzakje gepakt een prop keukenrol of toiletpapier erin en een dopje scheutje of een flessendopje ether. Dan begon er een hele lange reeks van inhaleren dit eerst op mijn kamer. Onderweg op de fiets naar een maat ook nog stiekem wat zitten lurken aan het zakje. Bij een maat van me hebben we 2 flesjes opgebruikt het nadeel er viel 1 flesje om en alles vervloog behoorlijk snel. Flesjes bijgehaald en nog 1 opgemaakt en 1 voor later bewaard.

Weet niet meer hoe lang het werkte want ik begon na 5 of 10 minuten alweer te inhaleren misschien al eerder om het wat aan te sterken of gewoon een lange roes ervan te maken. Weet niet hoelang ether werkt vond dat zelf altijd een beetje vaag want meestal liet ik het niet bij 1 pufje. Het was een mooie ervaring voor weinig geld alleen en een goed effect vooral als je eerst een dikke joint hebt gehad en dat ether puffen.Het is niet voor herhaling vatbaar het was leuk maar dat was het dan ook. Het lijkt me ook nog eens behoorlijk ongezond en slecht voor de hersenen. De dag erna voelde ik me echt een stuk dommer en kon moeilijk op gang komen in mijn kop.
R
RealitiesLid
Het is recreatief te gebruiken, maar staat toch niet op mijn verlanglijstje, net als andere vluchtige stoffen, of ja misschien isofluraan of een ander halothaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."