Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goede avond, Ik heb al eerder een topic hier op de site geplaatst. Ik zit sinds een half jaar in een depressie die maar niet overgaat. Deze depressie is voort gekomen uit meerde factoren. Ik liep al een geruime tijd tegen veel dingen aan waardoor ik mij steets slechter voelde. Toen was het weer kermis bij ons, toen op de kermis 2 dagen aan de coke gezeten. Had het daarvoor een half jaar niet gebruikt. overigens niet veel van de coke gebruikt. Wel zeer veel erbij gedronken. Daarna is het helemaal mis gegaan. Ik ben toen in een depressie beland waar ik inmiddels niet meer uit kom. Ik denk dat dat toen de trigger is geweest die er even niet bij kon hebben, of dat ik geestelijk wat stuk gemaakt heb. Als ik dit kon terug draaien deed ik het zeker, maar daar heb ik nu niets meer aan. Behalve dat ik het spulletje nooit meer aanraak! inmiddels van alles geprobeert. Contact gehad met de ggz. En uiteindelijk weer uitgeschreven bij de ggz zelf omdat ze het probleem niet groot genoeg vonden. Ook alternative therapie baten niet. Gedurende het afgelope half jaar ben ik vaak depressief, moe , en angstig. En is me hoofd een war boel van negatieve gedachten. Wat over de meest debiele dingen gaat. En wat de hele dag door gaat. This alsof ik zelf me gedachte niet meer kan controleren. Inmiddels begin ik wat wanhopig te worden omdat ik gewoon graag weer me leven wil kunnen oppakken. Ik heb een hoop verhalen gelezen over de antidepressieve werking van ketamine. waar onder dit stukje: ( Gewone/reguliere antidepressiva probeert meestal de activiteit van neurotransmitters(doorgeefstofjes) op verschillende manieren te verhogen en gaan er dus bij de behandeling vanuit dat iemand depressief is doordat de werken van deze neurotransmitters(meestal serotonine) te laag is. Óf dat er iets aan de hand is dat door een verhoogde activiteit kan worden opgevangen. Ketamine stimuleert echter een eiwit die op zijn beurt verantwoordelijk is voor het 'repareren' van zenuwcellen en het genereren van nieuwe zenuwcellen en communicatiekanalen tussen deze cellen. Je zou dus kunnen stellen dat bij een behandeling met ketamine je er vanuit gaat dat iemand depressief is doordat er te weinig hersencellen, te weinig verbindingen tussen hersencellen of 'kapotte' hersencellen zijn. Óf dat er iets aan de hand is dat opgevangen kan worden door deze verbeteringen. *Dit is uiteraard wel enigszins versimpeld, maar dit is wel de kern waar het op neer komt. Het precieze, exacte mechanisme durf moet je me echter niet navragen, daar ben ik niet helemaal zeker van. ) Bij een arts hoef ik met het keta verhaal niet aan te komen. En met antidepressiva heb ik slechte ervaringen. Nu ken ik iemand die al best lang regelmatig keta gebruikt, En we hebben het hier over gehad. Dit is wel iemand die er goed mee om goed en de keta ook laat testen. Begrijp me niet verkeerd het is absoluut niet mijn bedoeling om het in regelmaat te gaan doen of een nieuwe verslaving te creeeren. Ik wil het gewoon even een keer proberen om te kijken of het iets uithaalt naar aanleiding van het eerdere stuk hier boven. Graag zou ik willen weten voor ik dit ga doen. Wat andere hier van vinden, En wat de hoeveelheid zou zijn die ik zou moeten gebruiken voor AD werking. En of hier nog verdere risicos aan vast zitten bij eenmalig gebruik. Graag hoor ik jullie meningen. En nogmaals is het zeker niet mijn bedoeling een nieuwe verslaving te creeeren, maar op dit moment sta ik voor alle opties open!"
"Goede avond, Ik heb saterdag avond ongeveer een halve gram coke gebruikt in combinatie met veel alcohol. Na had ik gister en vandaag last van wat onrust en een angstig gevoel. Nu heb dit altijd wel hier na. Trekt meestal na een paar dagen weg. Meer mensen hier overigens last vast? Nu ben ik op de een of andere mannier een beetje bang om nog een psychose te krijgen. Ik ben ongeveer 48 uur verder na het laatste gebruik. Heb ik nu nog kans om een psychose door het gebruik van saterdag te krijgen? Of is die kans niet meer reeel aanwezig en maak ik mezelf bang nu? Eigenlijk blijft het ook gewoon een rot spulletje.."
"Ik heb het door de jaren heen in periodes wel redelijk veel gebruikt. Wel altijd bij de weekenden gehouden. Soms in periodes weekenden achter elkaar. En dan weer heel lang niet. Begin wel op een punt te komen dat ik er definitief een stop achter wil zetten. En psychose heb ik tot dus ver nog nooit ervaren. Wou ik ook graag zo houden. Ozazepam heb ik wel in huis. Maar neem dat liever niet."
"ik merk wel inderdaad dat het een heel verslavend middel is. het lijkt kwa effect heel onschuldig in de eerste instantie. misschien dat dat ook gelijk een valkuil is. je krijgt er wel al snel een craving van."
"Zo, dat is lang terug dat ik hier online ben geweest Ik ben wel benieuwd of iemand weet, of er een grote schadelijkheid is bij normaal ghb gebruik op je lichaam. ( nieren, lever, hart enzzz.) Op internet kom je veel tegenstrijdige verhalen tegen. En maar weinig onderzoek. Ik zelf, gebruik ongeveer 5 dagen in de week ghb. Alleen savonds. En dan eenmaal 4ml, en soms na 2 uur 2,5 ml bij. Ik kan me goed aan deze dosering houden. en voel ook niet de behoefte hier meer van te maken. Voor ik ermee begon, heb ik redelijk veel opgezocht over de verslavings kans. en topics gelezen van mensen die om de 2 uur een dosis moesten nemen. Lijkt me heel zwaar als je daar inzit, dat weerhoud me er ook van om meer te gaan gebruiken, Of de dosis te verhogen."
"ik had hem inderdaad al gezien. ik ben wel benieuwd wat de schadelijkheid nou is ten opzichte van andere middelen. ik ken bijvoorbeelden meerdere mensen die elke avond 6 biertjes drinken. Ik weet niet of 1gtje nemen savonds daar bijvoorbeeld gelijk aan staat. of dat het juist slechter of minder slecht is. ik kan er goed vanaf blijven als ik wil. Ik heb geen lichemalijke afkick. wel een soort van craving soms. maar dat heb ik eigenlijk met alles wel."
"toch voor mezelf even een kleine cheak gehouden. Vrijdag, saterdag en zondag avond geen ghb genomen. Ik had er geen afkick van. Af en toe een soort van gevoel om het wel te willen nemen savonds. Maar verder geen problemen. Van avond een dosis van 4ml genomen. Denk wel dat ik er wat langere tijd tussen ga houden. Iniedergeval als ik het een avondje heb gedaan. Dan sowieso daarna weer even een paar avonden niet. Niet dat je aan de gewoonte ga wennen om het standaart savonds te nemen. Merk wel dat dit een drug met een gebruiksaanwijzing, Waar je sterk bij in je schoenen moet kunnen staan"
"ja inderdaad. Het is voor mij ook een soort vervanging. Ik heb jaren lang best veel gedronken, altijd in combinatie met coke, waar het begon met op vrijdag avond een paar biertjes, en een paar punten. Zat ik uiteindelijk op het moment, dat ik van vrijdag tot zondag in de ochtend door ging. Zonder eten of slaap, als ik er eenmall aan begon, kon ik er niet meer mee stoppen. Ik stopte pas als ik letterlijk omviel. Ik raakte mezelf er compleet in kwijt. Ook zag ik me gedrag veranderen als ik onder invloed was. Dat vond ik best beangstigend. Uiteindelijk ben ik helemaal gestopt met die combi. Als ik af en toe een avondje aan de g zit. kan ik mezelf wel goed in bedwang houden. En heb dan iniedergeval nog iets, als de rest van me vrienden aan een biertje zitten. ben je helemaal van g af nu spyro? of doe je het af en toe nog?"
"scheelt wel eens, soms neem ik 2 x 3.7ml op een avond. de andere keer neem ik maar 1 dosis. beetje afhankelijk van hoelaat ik het neem. ivm dat ik het niet net voor het voor het slapen neem. wil er meestal wel 2.5 uur tussen hebben. Verder zit er niet echt een vaste cirkel in. soms zit er 1 week tussen van gee gebruik. De max is meestal 4 avonden op een nemen."
"ja, die jongen die ik ken, die het combineert met amfetamine, slaapt gemiddeld ook maar 3 uur per nacht. Het bizarre vind ik nog steets, dat als je het niet zo weten. je het ook niet zou doorhebben bij hem"