Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvalt toch al snel weer een beetje tegen

valt toch al snel weer een beetje tegen

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#1
In het verleden zat ik zo goed als elk weekend wel aan de coke, Altijd in combinatie met een vrachtlading drank. Raakte mezelf er een beetje in kwijt.
Inmiddels daar al een tijdje mee gestopt. ook met drinken, Want jammer genoeg legt mijn brein na een paar biertjes de link naar de coke.
Van middag een beetje klote nieuws gehad, en eigenlijk in een opwelling een halvie gehaald ( ik weet het, niet slim .) eerste lijntje ging, 2e lijntje ook.
maar na het 3e lijntje, gelijk weer het volgende gevoel: Als ik bij de volgende lijn nou net nog iets meer neem, voelt het nog beter! In het verleden had ik dit ook.
en uiteindelijk probeerde ik dan een gevoel na te jagen wat nooit kwam. Dan uiteindelijk veelste veel genomen. En me dan vervolgens alleen nog maar kut voelen.
Na het 3e lijntje van de avond, Heb ik maar besloten de rest door de wc te spoelen, voor ik weer op dat punt zat. Meer mensen die zich hier in herkennen?
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja beetje, bin there, done that gevoel. niet egt me ding meer
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik herken me er niet in (zowel niet met coke als andere middelen) maar ik vind het wel heel knap van je dat je het heb weggegooid! Goed bezig! :)
m
moipieterLid
01-01-2024, 00:00
#4
lp1992 zei:
In het verleden zat ik zo goed als elk weekend wel aan de coke, Altijd in combinatie met een vrachtlading drank. Raakte mezelf er een beetje in kwijt.
Inmiddels daar al een tijdje mee gestopt. ook met drinken, Want jammer genoeg legt mijn brein na een paar biertjes de link naar de coke.
Van middag een beetje klote nieuws gehad, en eigenlijk in een opwelling een halvie gehaald ( ik weet het, niet slim .) eerste lijntje ging, 2e lijntje ook.
maar na het 3e lijntje, gelijk weer het volgende gevoel: Als ik bij de volgende lijn nou net nog iets meer neem, voelt het nog beter! In het verleden had ik dit ook.
en uiteindelijk probeerde ik dan een gevoel na te jagen wat nooit kwam. Dan uiteindelijk veelste veel genomen. En me dan vervolgens alleen nog maar kut voelen.
Na het 3e lijntje van de avond, Heb ik maar besloten de rest door de wc te spoelen, voor ik weer op dat punt zat. Meer mensen die zich hier in herkennen?
Klik om te vergroten...
Ja heb precies hetzelfde als wat jij hierboven schrijft. Elk weekend is het raak, en elke keer draait het weer uit op een kut gevoel, en toch die week daarna weer hetzelfde ritueel herhalen.
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, wat dat betreft is het wel goeie mindfucker,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."