Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kelly clarkson- break away"
"ik ga zaterdag naar een concert.. in de hmh en ik wil eind dit jaar naar di-rect als ze in de arena staan"
"Sweet_Shadow zei: ^ Welk concert? 27 juni ga ik trouwens naar Tool, gaan er nog meer mensen heen? Ik zit al een tijd in de Toolsfeer Klik om te vergroten... pussycat dolls beetje een vergissinkje aangezien in meer van rock houd maarja"
"Intoxicated zei: ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat. niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind. ieder zn ding toch? Klik om te vergroten... hier hebben we het al een keer over gehad.. ik excuseer me niet ik zeg alleendat het een vergissingkje is.. omdat het eigk niet echt mn stijl is.. laat dat nu voor eens en altijd duidelijk zijn dankje"
"22 sept: Intwine 24 nov: The sheer"
"ik wil naar evanescence in paradiso.. 30 pleuro opzich kan k t spare.. maar ik wil ook wel naar the sheer dus ja moet k kiezen en evanescence duur langer dacht k dus k zie wel mss doe k alletwee wel"
"hun nummers zijn geweldig man :P"
"no doubt- don't speak"
"http://www.google.com"