Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind de smaak niet zo erg. heb persoonlijk liever snuiven maar dat is dan slecht voor je neus. maarja speed is sowieso al slecht voor alles"
"1ste vraag: Ik denk inderdaad dat dit hetzelfde is. MDMA en amfetamine zijn andere dingen. 2de vraag: ik denk dat het beter is om gewoon minder te nemen in het weekend niet in de week. Wanener je in de week gaat gebruiken rust je nooit helemaal uit. Het is niet omdat je 2 gram hebt dat die 2 gram ook opmoet. Als je elk weekend een beetje gebruikt om wakkeer te kunnen blijven (als het al nodig is) doe je veel langer met je gerief en spaar je geld uit. Je gezondheid baat er ook zeker en vast bij 3de vraag: Wanneer je niet slaapt krigj je hallucinaties. Dieren sterven er van als ze geen slaap hebben. Mensen worden er pokkegek van Een psychose word meestal opgewekt als de persoon of iemand in zijn familie er aanleg voor heeft. Wanneer deze kenmerken verdwijnen na gebruik is er volgens mij geen reden tot paniek. Houden ze echter wel aan raad ik je aan om eens bij je arts te gaan 4de vraag: Het werd gebruikt als vermageringsmiddel maar werd verboden gemaakt omdat het te schadelijk is voor de gezondheid en omdat het verslavend werkt. Ook is het een geneesmiddel tegen ADHD, maar dan in een andere vorm. Hopelijk heb ik je met iets geholpen"
"Ik denk dat dit eerder van XTC kwam dan van speed. Trippen is, naar mijn mening, dat je de dingen anders ervaart dan ze er zijn. Het moet daarom niet hallucineren zijn, gewoon het gevoel die het "product" met zich meebrengt. Sommige mensen vinden dit niet leuk en beginnen dan meestal te panikeren en denken dat ze in de trip "blijven hangen" en nooit meer terugkeren. Anderen aanvaarden de trip zoals hij is en besparen zichzelf veel moeite en paniek. Maar dat is natuurlijk mijn mening"
"na 72 uur is het uit je lichaam. Men kan wel nog aantonen dat je het hebt gebruikt als ze je haar laten testen"
"Re: hallow GabberFreak17 zei: houd dit dus niej in dat j blijf hangen in het wereldje als je waus bent?? waar muziek en alluhs... super mooi zijn..en je er alleen maah btr op wor? Klik om te vergroten... Tuurlijk is hetzelfde"
"Bal0n zei: Mac... zei: De enigste trip met hang gevaar is eigenlijk LSD, Als je wazige gevoel lekker lang aanhoudt heb je alleen maar meer waar voor je geld. Klik om te vergroten... Nee, dat gevaar is er niet. Je kan met geen enkele mogelijkheid blijven hangen. Wat wel mogelijk is, is dat je je een dusdanig slechte ervaring heb dat je er een psychose aan overhoudt, maar deze kans is zo immens klein dat je je er alleen zorgen over hoeft te maken als er psychische klachten bekend zijn in de familie.. Klik om te vergroten... Idd, middelen als speed en lsd wekken meestal psychose op als jij of iemand in je familie er aanleg voor hebt"
"zit serieus aan de speed. Het enige wat mij kan doen stoppen is dat ik er met periodes moeilijk aangeraak. Dat is dan meestal het keerpunt in mijn leven naar de realiteit maar vroeg of laat begin ik er dan toch weer mee..."
"Ik ga ook voor snuiven. De speed komt dan sneller op omdat de slijmvliezen in je neus het sneller opnemen."
"Ik heb dit ook dikwijls. Volgens mij is het omdat speed je bloedvaten vernauwt (of omgekeerd) en zo dus minder bloed door je lichaam laat stromen. Greetz"
"Mac... zei: Nee, ik heb het juist over het algemeen waanzinnig koud, maar dat komt ook door het verwijden van je bloedvaten (of was het nou vernauwen?) Alleen als ik ineens in een warme ruimte kom, of ik lig in bed ga ik waanzinnig zweten en heb ik echt wel van die mega warmte stoten door mijn lijf. Groot nadeel Klik om te vergroten... Dit komt omdat je temperatuur hoe dan ook verhoogt als je speed gebruikt. Wanneer je omgeving dan iets kouder is heb je dan kou en omgekeerd"