#1
Ik denk dat dit eerder van XTC kwam dan van speed. Trippen is, naar mijn mening, dat je de dingen anders ervaart dan ze er zijn. Het moet daarom niet hallucineren zijn, gewoon het gevoel die het "product" met zich meebrengt. Sommige mensen vinden dit niet leuk en beginnen dan meestal te panikeren en denken dat ze in de trip "blijven hangen" en nooit meer terugkeren. Anderen aanvaarden de trip zoals hij is en besparen zichzelf veel moeite en paniek.
Maar dat is natuurlijk mijn mening
![:grin:]()
Maar dat is natuurlijk mijn mening