#1
Ik zou niet ketamine in een bus nemen de eerste keer. Het is een dissociatief dus je snapt niet meer wat er allemaal aan de hand is, weinig grip op de werkelijkheid. Natuurlijk is dit dosis afhankelijk, maar zou het lekker in een vertrouwde omgeving doen de eerst keer. Ketamine kan heel verwarrend zijn