Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer ketamine in de bus verstandig?

Eerste keer ketamine in de bus verstandig?

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou niet ketamine in een bus nemen de eerste keer. Het is een dissociatief dus je snapt niet meer wat er allemaal aan de hand is, weinig grip op de werkelijkheid. Natuurlijk is dit dosis afhankelijk, maar zou het lekker in een vertrouwde omgeving doen de eerst keer. Ketamine kan heel verwarrend zijn
P
PoepadoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo Junkies,
Ik wil volgende week na een festival graag voor de eerste keer ketamine proberen in de 1,5 uur durende privé bus reis naar huis. Ik ben die dag van plan om ook nog XTC, beetje miauw en misschien nog wat sos te gaan gebruiken. Nu ben ik alleen bang dat ik misselijk ga worden door het bewegen van de bus. Ik wil natuurlijk niet de bus vol kotsen. Ik ben verder niet wagenziek maar kan wel misselijk worden als ik dronken in de bus zit.
heeft iemand hier ervaring met ketamine onderweg nemen en kan mij vertellen of dit verstandig is?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Poepado zei:
Hallo Junkies,
Ik wil volgende week na een festival graag voor de eerste keer ketamine proberen in de 1,5 uur durende privé bus reis naar huis. Ik ben die dag van plan om ook nog XTC, beetje miauw en misschien nog wat sos te gaan gebruiken. Nu ben ik alleen bang dat ik misselijk ga worden door het bewegen van de bus. Ik wil natuurlijk niet de bus vol kotsen. Ik ben verder niet wagenziek maar kan wel misselijk worden als ik dronken in de bus zit.
heeft iemand hier ervaring met ketamine onderweg nemen en kan mij vertellen of dit verstandig is?
Klik om te vergroten...
Je vraagt je af of keta nemen verstandig is omdat de bus misschien wiebelt....
Maar je vraagt je niet af of xtc, 3mmc, coke en keta op 1 dag gebruiken verstandig is?


Sommige mensen ga ik nooit snappen.
l
liljazzsingerLid
01-01-2024, 00:00
#4
De eerste keer dat ik keta gebruikte ging ik meteen de trein in, ik was niet misselijk maar wel duizelig. Terwijl ik uit het raam zat te kijken voelde ik me precies een ruimtemannetje op aarde. Je hebt de trip niet onder controle en in een niet-vertrouwde omgeving tussen allemaal onbekende mensen is dat niet heel chill. Ik had ook het gevoel dat ik een raar loopje had en durfde daarna niet op de fiets naar huis.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je toch al 3 stimulerende middelen mixt dan kan een beetje keta geen kwaad, toch geen hersencellen meer over.

Sarcasme uiteraard.

Ik zou het ten eerste bij of xrc, of 3-mmc, of sos houden op dat festival. En daar op het einde een beetje keta doen. In de bus lijkt me de kans dat je misselijk wordt vrij reëel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."