Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"As first: let niet op mijn nickname Ik heb veel, erg veel verschillende drugs gebruikt. Verslaafd geraakt aan GHB, maar vorig jaar gestopt. Ik was 8 maanden clean, met behulp van medicijnen (antipsychotica en antidepressiva cq. seroquel en seroxat tegen stemmingsstoornis). Twee weken geleden wat speed genomen van de buren, voornamelijk omdat mijn dagstructuur vervelend begon te worden (07.00 op, 21.30-22.00 slapen); ga dagelijks veel naar school, maar heb door mijn Seroquel XR (500mg) weinig energie om het laat te maken in de avond! Nu heb ik afgelopen woensdag 3 gram gehaald, na veel wikken, wegen, reflecteren en relativeren en heb er nu zo'n 1900mg van op denk ik (schatting). Ik moet er wel bij zeggen dat ik normaal blijf eten en vooral minimaal 6-8 uur per nacht slaap. Ik kan wel gewoon 'pauze' nemen; nachten doorhalen is ook niets voor mij, feestjes ook niet meer echt; just chilling! Ik ben nu al weer zo'n 3 uur wakker, medicijnen ingenomen, maar snak dus naar energie die ik door caffeine ook niet krijg. Gisteren werd ik er trouwens op een duur gewoon rustig van. Misschien toch wel ADHD ipv MDS?! Anyway; ik vind het heerlijk, en velen die antipsychotica gebruiken met mij! Nu dus nog 200mg in een capsule proppen en kijken wat het vandaag brengt. Als ik er juist geconcentreerd(er) van wordt, klop ik bij mijn psychiater aan dat ik misschien wel ADHD heb Fijn weekend iedereen"
"@Zeepbel; ik heb je een privé bericht gestuurd Off-topic (GHB): Wat betreft je vraag over GHB: ik merkte het dat ik moest nemen om me goed te voelen, 24 uur achter elkaar; 's nachts niet proberen te nemen, maar niet kunnen slapen en paniekaanvallen krijgen, en dus maar bijnemen en mezelf 'out' drinken en dan weer twee uur slapen. Ooit heb ik 112 gebeld omdat ik dacht dat ik dood zou gaan, maar gelukkig was het 'maar' een paniekaanval... Op een avond ben ik toch in één keer gestopt en heb daarna een korte drugspsychose gehad. Gelukkig had ik nog wat diazepam liggen om de eerste 2 dagen erna mijn angst in te houden; ben gewoon iedere dag naar school gegaan (9 tot 5 onderwijs), maar wel twee weken heftige afkickverschijnselen gehad. De laatste verschijnselen waren pas na een maand echt weg. Een half jaar later begonnen met seroquel en langzaam opgehoogd. Ik baal alleen wel een beetje dat ik nu niet meer '8 maanden clean' ben. Tenminste; wel van GHB, niet van drugs in het algemeen.. On-topic: Heb vandaag toch iets meer gebruikt dan 200mg, lol. Ik heb in ieder geval géén ADHD"
"Ja, ik. Ik had dus laatst voor het eerst speed gebruikt (3 dagen, wel de nachten geslapen), maar had een week nodig om bij te komen: het leek alsof ik opnieuw was begonnen met mijn antipsychotica (seroquel). Heel de week moe, wel heel goed slapen, maar op school was ik niet echt productief.. Dus voor mij is dit geen goede combi; weten we dat ook weer. En dat ligt inderdaad aan de dopamine niveau's, denk ik, of weet ik bijna zeker. Meer info kan ik je niet geven over de specifieke werking..."
"Ja, want dat heb ik dus al aangevraagd.. Naja boeiend, vind het wel best zo"
"loadrunner zei: Hetro, zolang ik geen behoefte heb om naar mannen te kijken. Tot nu toe bevalt me het vrouwlijk geslacht beter... Maar in feite is t toch niet het geslacht op wie je valt, maar de persoon? Klik om te vergroten... Ben ik het helemaal mee eens. Zodanig dat je ook kan stellen dat iedereen biseksueel is ,en diegene die biseksueel zijn; zij vallen niet op uiterlijk (geslacht) maar op een persoon. Ik zelf ben een mannelijke (jaja, anders dan men naam doet vermoeden :P) homo. "Ik ben homo, maar vind hetero's ook normaal" Love!"
"@ZI09: Ik zit maar op 1 forum en krijg mijn naam niet gewijzigd, helaas Of ik zoek verkeerd... En anders aangenaam als sloeber"
"**verwijderd i.v.m. beëindigen profiel"
"Bij mij worden ze erger, maar ik heb borderline & adhd... ik word superdruk & annoying.."
"Tramadol, my great love <3 Ik ben via-via in een vakantie in Egypte aan de Tramadol geslagen en het is echt een goede euforiserende pijnstiller. Geen pijn, geen gezeik en vooral erg blij! Zo blij dat ik nu eindelijk ben gestopt, na zo'n maand gebruik van 300-600mg/dag (200mg Retard versie). Gewoon bij de tandarts zeggen (na een kleine ingreep met veel kiespijn) dat je niet tegen paracetemol, ibuprofen en aanverwante stoffen kan. Voor mij was het echt een supermiddel, maar ben nu maar gestopt. Het geeft wat afhankelijkheid als het goed valt, maar nu ik geen meer heb hoeft het voor mij ook niet meer. Wel een aanrader dus!"
"Flameon zei: Helemaal niks, ook niet ietswat dufferig / slaperig / afwezig? Dat hoor je niet vaak, maar het kan wel. Heeft wat te maken met immuum zijn voor om de een of andere redenen. Ik ken een client die heel veel cisordinol krijgt en 2x 2.5 mg lorazepam en hij rent nog kei wakker gewoon rond. Dus het kan in principe wel, maar je hoort het alleen niet vaak. Klik om te vergroten... ik slik 400mg Seroquel XR, 40mg Seroxat, 10mg Zolpidem en 5-30mg Diazepam (valium) per dag, en ik stuiter ook nog gewoon rond hoor :P. Heb net een leuke mix in elkaar gebouwd en begin nu echt keiwazig te worden. 200mg Seroquel XR + 400mg Ibuprofen + 5mg Oxazepam + 1mg Lorazepam + 7,5mg Diazepam en voor het slapen - straks - nog eens 10mg Zolpidem. Feeling great, high & weird"