Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"henkie84 zei: Bij Nederlandse smartshops ben ik nooit Salvia tegengekomen hoger dan 30x extract. Op internet kom ik bij veel buitenlandse (voornamelijk Amerikaanse) websites extracten tegen als 60x, 80x en soms zelfs 100x. Is dit illegaal in Nederland of vinden alle smartshops (die ik gezien heb) dat hier geen markt/behoefte voor is? Klik om te vergroten... In een winkel waar ik altijd kom kwam ik 60X tegen, misschien ook wel sterker maar dat weet ik niet meer."
"IZ420 zei: Hallo, Ik heb even rond zitten zoeken naar wat de ideale temperatuur is om wietboter te maken, maar vond niet echt één juist antwoord. Iemand zij 50 graden, iemand anders 60, dan weer iemand anders meer dan 80, en nog een paar mensen zeiden dat je het moest laten koken (dus meer dan 100°, maar ben er vrij zeker van dat dit niet klopt). Kan iemand mij dan eens zeggen wat nu de beste temperatuur is voor wietboter te maken? Klik om te vergroten... Je moet eigenlijk een ijzeren schaal of iets dergelijks hebben daar de boter in stoppen op een pan met net niet kokend water zetten en dan kan je het zelfs een paar uur laten trekken. Naar mijn ervaring de sterkste boter! Succes"
"Hallo, Laatst zat ik een boek te lezen over Ilja Gort, de bekende Nederlandse wijn producent. En hij vertelde dat hij bij zijn druiven bomen ongeveer de helft eraf trek en die op de grond gooit voor voeding, en dat alle hormonen naar de resterende druiven gaan. Heeft het ook zin als je je wiet plant gewoon voeding geeft door allerlei fruit soorten bij de stam te gooien? Heeft dit misschien ook goede invloed op de smaak van de wiet? Zelf was ik niet van plan om er zijtakken af te gaan rukken zodat de hormonen naar de resterende toppen gaan:P Maar ik zet m wel wat vroeger in de bloei. Ik ben benieuwd wat jullie hier van denken! Gr, Y"
"Haha, nee ik heb geen wietboter gebruikt. Ik heb extreem fijn gekruimelde wiet door de beslag heen gemixt, net zolang tot het goed gemengt is met het beslag. Dat doe je in de cake-mal, en de oven in. Ik gebruikte http://www.youtube.com/watch?v=hqFIfQIEwL4 als voorbeeld. Bakken met Baard, erg informatief.[/quote] Als ik jou was zou ik wel bij een cake thcboter gebruiken, gewoon 20 minuten lang in een pak gesmolten boter laten trekken terwijl het op het gas staat. Space boterkoek is ook echt een aanrader! Een van de lekkerste dingen die ik ooit opheb. Verder heb ik geen verstand van pizza:P Ik heb wel gehoord dat je thc in olijf olie kan laten trekken, maarja kan je beter een andere meditereans gerecht pakken."
"Hallo, Probleempje! Ik ben heb vandaag mijn takken eraf geknipt en de grote bladeren eraf geknipt, daarna heb ik de takken op zn kop gehangen op een donkere plek. Maar wat ik nogal opvallend vind is dat er ongelooflijk veel blad tussen de wiet zit. Zelf denk ik dat ik iets te vroeg heb geoogst vanwege de nachtvorst maar misschien ligt het wel aan het soort wiet (white widow). Heeft iemand enig idee wat het probleem nou is? Later zal ik nog wat foto's sturen van een aantal toppen. Groet, Youri."
"De Sjeik zei: Tja, dat kan liggen aan de soort en aan het tijdstip waarop ie is gaan bloeien. Plantjes die vroeg in bloei schieten krijgen beter weer en meer zon tijdens de topvorming, wat natuurlijk zorgt voor overwegend meer bloemen. Plantjes die later zijn gaan bloeien, zoals enkele van de mijne, krijgen het kutweer dat we nu hebben, en dat zie je terug in de toppen ja. Klik om te vergroten... Bedankt! Maar blijkt dus dat ik geen reed van knippen snapte de wiet ziet er nu het geknipt is prima uit en er zijn mooie toppen overgebleven."
"http://www.youtube.com/watch?v=lAv5MPqZNck Another fine day, beste space muziek die er is. Is een ambient plaat uit 95. Ik heb nog nooit echt getript zonder deze cd,"
"Spacert zei: Nou jongens, het is gelukt. Heb van een 10x extract met zelfgemaakte waterpijp en stormaansteker lopen trippen als een gek. Na een dikke hijs te hebben genomen was ik na een seconde of 15 helemaal weg. Ik weet niet eens meer dat ik de rook heb uitgeblazen. Op het begin had ik een raar gevoel in mijn mond, dat zich als een kokon helemaal over mijn lichaam uitbreidde. Ik voelde mee één met de kamer waarin ik was en het voelde of ik in het diepste van mijzelf terecht was gekomen. Op een gegeven moment zat ik in mijn kokon gevangen. Dat vond ik op het begin raar, maar na een tijdje had ik er wel vrede mee. Het voelde prettig en ik kon van de muziek (Shpongle) wel genieten. De televisie die op de achtergrond aan stond was wel gruwelijk irritant. Het rare is dat ik geen echte visuele effecten heb gezien. Als ik op deze site kijk: http://www.salvia-divinorum.nl/salvia-d ... trips.html, vind ik het ook moeilijk om te bepalen in welke fase van de salvia trip ik zat. Heeft iemand een idee? Bedankt voor jullie tips in ieder geval. Salvia is me bevallen. Het lijkt me leuk om het nog een keer in het bos te doen ofzo. Klik om te vergroten... Shpongle is er goede muziek voor! Probeer another fine day ook eens. Dat is mijn favoriet."
"Fresh zei: Er zijn al een aantal topics over Salvia, maar ik vond niets tot weinig terug over het gebruik van Salvia indien je dit niet wilt roken. Wie wil en kan me hier wat tips over geven? Waarom ik het niet wil roken? Ik rook eigenlijk niet en ben bang dat ik het niet over mijn longen krijg en heb hier ook niet de juiste middelen voor. Al rook ik af en toen wel eens een joint, maar dat even terzijde. Ik wil het dus echt liever niet roken in dit geval. Nu heb ik gelezen dat je er ook thee van kunt zetten of het gewoon kunt kauwen. Ik denk dat kauwen mijn voorkeur heeft en ben van plan dit te doen. Maar hoe kan ik dat het beste doen? -Ik heb Salvia sage extract 10X, 1 gram gekocht. -Wil het dus liever kauwen (of iemand moet een andere goeie tip hebben behalve roken). -Heb reeds ervaring met truffels en paddo's (geen idee of het nut heeft dit hier te vermelden) Wat zijn jullie ervaringen met de doseringen? Klik om te vergroten... Ik heb zelf een keer van een halve gram een thee gezet en daar voelde ik vrijwel niks van. Later heb ik een beetje in een puurpijp gedaan maar dat kreeg ik echt niet over mijn longen dus heb ik een bong gekocht. De bong is echt een aanrader aangezien het wordt gekoeld en een beetje word gezuiverd door het water is het niet zwaar op je longen en het werkt beter, ik was meteen van het padje af. Voor de rest weet ik geen andere manieren, maar in ieder geval als je het met een bong rookt valt het heel erg mee en is het toch aan te raden. Ik weet dat het wat tegenstrijdig is met wat je wilt horen maarja.., succes ermee!"
"hislordship zei: Hallo mede stoners spacers trippers of hoe je jezelf ook wilt noemen Ik had een vraagje over Goa muziek. Ik heb eigelijk nog nooit goa gehoord en wete ook geen enkele artiest, ik hoorde alleen wel dat goa een beetje trance achtig moet zijn? Daarom wilde ik vragen aan de echte goa kenners onder ons, of jullie mij opweg wilde helpen door wat artiesten namen te geven over welicht wat nummers hier te posten. Alvast bedankt! Klik om te vergroten... Shut up and dance 12 september den haag kijkduin. Vet goa feest. Wat ook een aanrader is is goa gil."