#1
Boys en girls,
Laatst een spacecake gebakken, en toen kwamen we op het idee om een keer een wietpizza te maken. En nu bedoel ik niet boter met wiet erin eroverheen smeren, maar echt deeg met wiet erin. Niet te geconcentreerd, het moet wel lekker blijven. Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken?
Misschien iets voor bakken met baard, haha! Ik kijk uit naar jullie reacties![:grin:]()
Laatst een spacecake gebakken, en toen kwamen we op het idee om een keer een wietpizza te maken. En nu bedoel ik niet boter met wiet erin eroverheen smeren, maar echt deeg met wiet erin. Niet te geconcentreerd, het moet wel lekker blijven. Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken?
Misschien iets voor bakken met baard, haha! Ik kijk uit naar jullie reacties