#1
Hallo,
Laatst zat ik een boek te lezen over Ilja Gort, de bekende Nederlandse wijn producent.
En hij vertelde dat hij bij zijn druiven bomen ongeveer de helft eraf trek en die op de grond gooit voor voeding, en dat alle hormonen naar de resterende druiven gaan.
Heeft het ook zin als je je wiet plant gewoon voeding geeft door allerlei fruit soorten bij de stam te gooien? Heeft dit misschien ook goede invloed op de smaak van de wiet? Zelf was ik niet van plan om er zijtakken af te gaan rukken zodat de hormonen naar de resterende toppen gaan:P Maar ik zet m wel wat vroeger in de bloei.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van denken!
Gr,
Y
Laatst zat ik een boek te lezen over Ilja Gort, de bekende Nederlandse wijn producent.
En hij vertelde dat hij bij zijn druiven bomen ongeveer de helft eraf trek en die op de grond gooit voor voeding, en dat alle hormonen naar de resterende druiven gaan.
Heeft het ook zin als je je wiet plant gewoon voeding geeft door allerlei fruit soorten bij de stam te gooien? Heeft dit misschien ook goede invloed op de smaak van de wiet? Zelf was ik niet van plan om er zijtakken af te gaan rukken zodat de hormonen naar de resterende toppen gaan:P Maar ik zet m wel wat vroeger in de bloei.
Ik ben benieuwd wat jullie hier van denken!
Gr,
Y