Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEconomische snuif techniek

Economische snuif techniek

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
questie van techniek. ik wil het spul op mn neusslijmvlies, eventueel achterin de keel.

via je keel gaat het spul je verteringsorganen binne, dus dat is helemaal niet erg. als je neus verstopt zit omdat je te grof, te nat of te zachtjes gesnoven hebt is veel irritanter.
l
leonradeonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo , net een flinke lijn genomen maar ik denk dat het beter is om ze zo dun mogelijk te maken
Ik bedoel ipv 3 mm breed 4 mm hoog en ongeveer 50 mm lang . Wat ik dus net deed maar dan verdwijnt meer dan de helft direct je keel in . Dat is toch zonde ? Het moet toch ergens bovenin blijven plakken ?
Daarom denk ik dat het beter is om de lijn maar 1 mm breed en 1 mm hoog en 50 mm lang te maken , dun streepie .
Net ook gedaan volgens mij werkt het precies hetzelfde als die flinke lijn . Anders met zo,n flinke lijn raak je de helft kwijt in je keel / maag en dat heeft toch weinig zin ?

Groetjes Leon
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat het inderdaad beter is om kleine lijntjes te nemen, we kennen allemaal die smerige smaak van coke die je strot in vliegt. Denk dat de werking wel hetzelfde is, want ik kan me niet voorstellen dat de coke die in de maag komt niet meer werkt. Maar, het zal wel een stuk langer duren. Dus, beter 2 kleine lijntjes met een tussen pose van 5 minuten, dan 1 dikke lijn denk ik.
Ook het spoelen van je neus maakt dat de coke beter oplost is mijn ervaring,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."