Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMischien beetje dom

Mischien beetje dom

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond vooral de toevoeging van 'misschien' erg gepast! :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelukkig ben ik wel, de rest moet je maar eens verder verklaren, zelfs ik begrijp je berichtjes niet altijd.
l
leonradeonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stom of dom ? Hey gaat ie ?...ik kon niet het is nu 0430 , mijn vriendin slaapt , paar uur geleden zijn we thuisgkomen maar ik kan niet slapen ....en wat doe je dan ??? (IK! Mongol dat ik ben ....) dan neem je een lijntje speed ! jaja zeker ja net gedaan jaja ..ik had vandaag al aardig wat speed op vandaag op en ook aardig watgezopen natuurlijk... maar lag te denken in bed effe toch eruit nog eenbirtje lekker ja waarom niet een lijntje ...oja ik heb straks een afspraak ...moet slapen heb geen sterke drank meer wel bier ..wat zal ik gaan oen ga maar gamen denk ik , verder met Borderlands 2 niet te lang moet slapn maar ben weer wakker . Zal ik wakker blijven ? nee beter niet po familie bezoek gadverdamme beloofd is beloofd ...bete nuchter ja mmm niet zo slim om toch een lijn t nemen om 0430 eigenlijk .eigenlijk niet nee . denk van niet . dat had ik waarschijnlijk misschien toch beter niet kunnen doen ...ach wat maakt het uit ..wat ...ook kut is ik had eigenlijk te veel speed op senk ik want kon niet neuken ..wil je dat geloven ?konnie neuken! ik wou wel mijn lichaam ook maar mijn kankerlul weigerde maar ik was wel geil vrouw ook shit ..maar dat maak ik goed straks ja .dat was eigenlijk de plaaning als ik wakker wordt maak ik dat goed ..godgodvrvdr..weetniet kijk wel mischien vanavond maak ik het goed . Tot starks groetjes
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
De dingen die je soms op DF leest :tearsofjoy: :tearsofjoy:
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha ik kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
van gamen, en vooral met je neus vlak voor beeldschermen zitten zou je normaal wel slaperig moeten worden. is je speed wel goed? waarschijnlijk kun je beter nog wat bijpakken, dat werkt zelfs bij adhd-ers, dus altijd laten testen he.

vooral niet teveel eten en drinken, want daar word je nog fitter van, en zorg dat je overal genoeg licht hebt, en een lekker muziekje draaien op volume. anders krijg je allemaal rare symptomen als moeite je ogen openhouden en misschien word je er wel erg duf van.

ps: alle bovenstaande informatie kun je ongeveer omdraaien om wat nuttigs te halen uit deze post. anders kun je dit compleet negeren, het is meer voor de andere members bedoeld.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#7
I see what u did there :tearsofjoy:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij heeft en vrouw en een vriendin.. :)
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MeejheM zei:
van gamen, en vooral met je neus vlak voor beeldschermen zitten zou je normaal wel slaperig moeten worden. is je speed wel goed? waarschijnlijk kun je beter nog wat bijpakken, dat werkt zelfs bij adhd-ers, dus altijd laten testen he.

vooral niet teveel eten en drinken, want daar word je nog fitter van, en zorg dat je overal genoeg licht hebt, en een lekker muziekje draaien op volume. anders krijg je allemaal rare symptomen als moeite je ogen openhouden en misschien word je er wel erg duf van.

ps: alle bovenstaande informatie kun je ongeveer omdraaien om wat nuttigs te halen uit deze post. anders kun je dit compleet negeren, het is meer voor de andere members bedoeld.
Klik om te vergroten...
Andere members.?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
zoals lotske het schrijft lees ik het pas, dus nie zeggen dat er geen zinnig woord uitkomt.

lijkt me ook wel relaxt, drugs, bier, een vrouw EN en vriendin. ik heb er maar 2 van de vier.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ge ma gelukkig zijt he..das ver weg bij mij..
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha leon typt ook in lotsketaal dus jij zult het wel snappen over die vrouw en die vriendin lotske!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."