#1
Na mijn boom topic besloten ook maar eentje neer te zetten of iets niet zo ver weg is, niet in ruimte en niet in tijd
Deze juni, rond de zomer solstice is er natuurlijk ook weer solstice feest op Ruigoord. Zoals de afgelopen 3 jaar zal ik er ook deze keer weer bij zijn, met tot nu toe al een 5 tal vrienden mee.
Dus wie gaan er nog meer?
Dus wie gaan er nog meer?