Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Regelmatig binge van 4 tot 6 dagen . Crack roken en porno kijken .... rukken tot.me geld op is hehe maar .... als ik dan kom na aantal dagen dan is het wel insane epic haha tja.... Oh ja en ook nog gokken tussendoor... En daarna ... tja ... slapen slapen en nog wat meer slapen..."
"☠️LiveFastDieYoung☠️ zei: Als je maar gelukkig bent, toch? Klik om te vergroten... Jajoh he . Je leeft.maar.1 keer . Zolang ik.netjes alle rekeningen betaal . Gwn doen waar je zin in heb ."
"Haha ik kan het ook niemand aanraden . Maar toch ook weer wel . Het heftigste wat ik ooit mee gemaakt heb . Heb het zon 3 a 4 x gedaan hijs dmt . En daarna crack/base er achteraan. Ik hou van leip . Maar dit was net wat TE leip voor mij . iig iets wat ik de rest van mijn leven onthoud. What doesnt kill you makes you stronger toch?"
"Ik rook al wat jaartjes. Maar ik zou toch een keer op de amerikaanse manier willen roken . Met een "straight stem" en gaasjes/brillo Maar de straight stem is een probleem . Hoe kom ik hier aan ? Iemand enig idee ? Het is gewoon een glazen pijpje maar na jaren heb ik nog geen idee hoe ik zon ding kan vinden/kopen Hopelijk kan iemand mij verder helpen Thx he"
"Jongens jongens jongens waarom raden we niet gewoon paddo's aan? Ipv te mekkerren over hoe oud die is .zelf deden we niet anders en luisterde we ook niet naar de ervaren mensen Ik zouzegge ga paddos doen. Alleen in je huis . Als je ouders weg zijn . Youtube muziek erbij en wat wiet beste avonden die er zijn. Oh lol zie nu pas dat het oud topix is haha"
"Nee dmt en base haha . Ja ik weet het . Idioot . Maarja he . Het grote avontuur 😇"
"Hij heeft het wrschijnlijk niet goed gerookt waarschijnlijk flink verbrand en Wrdoor 90% van de base veranderd in verbrandafval . 5gram pure crack roken op 1 avond overleeft niemand zonder enige tolerantie"
"Ik denk niet dat er toen base is gebruikt . Als je kleine dosis dmt rooktdan ka je gewoon rondlopen en zie je overal visuals . Egyptische tekens op de muur etc etc . Als je base erbij rookt ... ( en ik kan alleen uit me eigen ervaring spreken ) dan loop je niet meer rond dan ga je gelijk op de grond liggen omdat het lijkt alsof je in een spaceshuttle gelanceerd word"
"Gekste wat ik ooit heb gedaan . (Aantal keer en nooit meer) is dmt roken . En op.moment dat de dmt begint te werken . Een hijs base /crack nemen.. nouuu .. enige wat ik elke keer kon denken was . Dit is too much haha Moment dat je de hijs crack neemt wordt het gevoel dat je heb van de dmt (niet de visuals) versterkt met factor 1000. Die trillingen en die gevoel van dat je afgeschoten word . Die zijn niet normaal erg . Eerlijk 1000x zo erg in my opinion XD Iemand anders ervaring hier mee.?"
"Ze Herbs Mang zei: Ik niet zoveel met drugs meer omdat ik het vooral allemaal wel heb gezien. Van deze en die latere beschrijving zie ik ineens weer een mogelijke uitdaging Klik om te vergroten... Hahaha ja deze combi is echt gestoort . het is echt echt ECHT heavy ook al duurt het maar minuutje of 5 . Je hebt daarna echt even paar minuten rust nodig om te laten bezinken wat je meegemaakt hebt haha : zo van" WTTTTFFF was dit " haha mocht je het ooit doen . Stuur mij dan een privebericht . Wil echt weten of andere.het zelfde als ik.mee maakte . Ik ken verder niemand die dit ooit gedaan heeft en heb er ook nog nooit op internet iets over gevonden"