Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoge Inname Base Coke

Hoge Inname Base Coke

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SenseoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand ervaring met een te hoge inname van base coke? Ongeveer 5g coke werd gewassen met ammoniak. Dat is op een avond bijna helemaal opgebruikt door 1 persoon met weinig coke ervaring. Persoon heeft dus geen tolerantie opgebouwd. Buiten een strakke borst en bezorgdheid vallen de symptomen mee. Hartslag 70-85 in rust. Benzo Alprazolam 1x ingenomen.

Iemand ervaring mee?
Wanneer is er een hoog risico op hartinfarct?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Senseo zei:
Iemand ervaring met een te hoge inname van base coke? Ongeveer 5g coke werd gewassen met ammoniak. Dat is op een avond bijna helemaal opgebruikt door 1 persoon met weinig coke ervaring. Persoon heeft dus geen tolerantie opgebouwd. Buiten een strakke borst en bezorgdheid vallen de symptomen mee. Hartslag 70-85 in rust. Benzo Alprazolam 1x ingenomen.

Iemand ervaring mee?
Wanneer is er een hoog risico op hartinfarct?
Klik om te vergroten...
Iemand zonder tolerantie zie ik echt niet 5g crack op een avond wegzetten. Misschien als het erg versneden is.

Het is een grote hoeveelheid, en Coke is slecht voor het hart. Iemand die zich zorgen maakt over hartproblemen kan beter helemaal geen Coke gebruiken.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Senseo zei:
Iemand ervaring met een te hoge inname van base coke? Ongeveer 5g coke werd gewassen met ammoniak. Dat is op een avond bijna helemaal opgebruikt door 1 persoon met weinig coke ervaring. Persoon heeft dus geen tolerantie opgebouwd. Buiten een strakke borst en bezorgdheid vallen de symptomen mee. Hartslag 70-85 in rust. Benzo Alprazolam 1x ingenomen.

Iemand ervaring mee?
Wanneer is er een hoog risico op hartinfarct?
Klik om te vergroten...
Het is lastig om een grens aan te geven wanneer er precies een 'hoog' risico op een hartinfarct ontstaat. De context speelt ook mee. Ik zou zeggen dat elke recreatieve hoeveelheid cocaïne een verhoogd risico geeft op hartproblemen. Daarnaast kan cocaïne in een overdosis ook een hartinfarct veroorzaken. Dan speelt ook de vraag mee hoe snel je het gebruikt. De genoemde hoeveelheden zijn in ieder geval meer dan genoeg om hartproblemen te krijgen. Ik zou zeggen dat je bij 1+ gram per dag sowieso al in de gevarenzone zit.
S
SenseoLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Iemand zonder tolerantie zie ik echt niet 5g crack op een avond wegzetten. Misschien als het erg versneden is.

Het is een grote hoeveelheid, en Coke is slecht voor het hart. Iemand die zich zorgen maakt over hartproblemen kan beter helemaal geen Coke gebruiken.
Klik om te vergroten...

Gaat er niet wat verloren bij het kuisen met ammoniak?

Neo-Shulginist zei:
Het is lastig om een grens aan te geven wanneer er precies een 'hoog' risico op een hartinfarct ontstaat. De context speelt ook mee. Ik zou zeggen dat elke recreatieve hoeveelheid cocaïne een verhoogd risico geeft op hartproblemen. Daarnaast kan cocaïne in een overdosis ook een hartinfarct veroorzaken. Dan speelt ook de vraag mee hoe snel je het gebruikt. De genoemde hoeveelheden zijn in ieder geval meer dan genoeg om hartproblemen te krijgen. Ik zou zeggen dat je bij 1+ gram per dag sowieso al in de gevarenzone zit.
Klik om te vergroten...

Hij heeft het nog niet vaak gedaan. Bij deze keer had hij totaal geen zelfcontrole meer. Zijn bloeddruk was op een bepaald moment 180/92 en dan verlaagde het naar 168/92. Ik maakte mij echt zorgen. Dankjewel voor de reacties.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Senseo zei:
Gaat er niet wat verloren bij het kuisen met ammoniak?
Klik om te vergroten...
Al zou de helft verspild zijn, dan nog is het een grote hoeveelheid voor een beginner.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Crack is veel agressiever dan snuifcoke ,lijk me sterk dat hij 5 gram overleefd.
Bij een halve gram zit ik al redelijk vol maar zit dan wel rustig 6 uur te chinezen op me gemak met zero tolerantie,dit is dan wel 87% puur.
Mooie crystallen die ook blinkt en recht van het blok ,als hij dat had gerookt cq freebase lag hij naar 1 gram al omver ,dus of hele slechte coke of gewoon slecht uitgekookt waardoor er nog teveel snuifcoke zit in de base en dus giga verloren gaat zonder effect
l
lassieSosaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hij heeft het wrschijnlijk niet goed gerookt waarschijnlijk flink verbrand en Wrdoor 90% van de base veranderd in verbrandafval . 5gram pure crack roken op 1 avond overleeft niemand zonder enige tolerantie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."