#1
Ik rook al wat jaartjes. Maar ik zou toch een keer op de amerikaanse manier willen roken . Met een "straight stem" en gaasjes/brillo
Maar de straight stem is een probleem . Hoe kom ik hier aan ? Iemand enig idee ? Het is gewoon een glazen pijpje maar na jaren heb ik nog geen idee hoe ik zon ding kan vinden/kopen
Hopelijk kan iemand mij verder helpen
Thx he

Maar de straight stem is een probleem . Hoe kom ik hier aan ? Iemand enig idee ? Het is gewoon een glazen pijpje maar na jaren heb ik nog geen idee hoe ik zon ding kan vinden/kopen
Hopelijk kan iemand mij verder helpen
Thx he
