#1
Eerst het forum maar eens goed doorspitten op zoek naar informatie, er is genoeg te vinden en erg veel te kiezen. En voor nieuwe onderwerpen een nieuw topic aanmaken, graag.Wat raden jullie aan?
BTW: welkom.
Eerst het forum maar eens goed doorspitten op zoek naar informatie, er is genoeg te vinden en erg veel te kiezen. En voor nieuwe onderwerpen een nieuw topic aanmaken, graag.Wat raden jullie aan?
Eerlijk? Je hersenen nog een paar jaar de gelegenheid geven om zich te ontwikkelen zonder ze te bombarderen met allemaal leuke chemicaliën.Wat raden jullie aan?
Dit wilde ik ook zeggen. Vanaf je 13e actief xtc gebruiken is heeeeeeeel slecht! Actief betekent vast veel te vaak en veel te veel. Wacht idd nog enkele jaren met drugsgebruiken. Vooral harddrugs, xtc is harddrugs.Eerlijk? Je hersenen nog een paar jaar de gelegenheid geven om zich te ontwikkelen zonder ze te bombarderen met allemaal leuke chemicaliën.

Keta is erg leuk een echte aanrader!![]()
Ik zelf was pas 23 toen ik voor het eerst XTC deed en daar ben ik toch wel blij mee. Zelfs op die leeftijd ging ik het in begin toch wel iets te vaak doen, waardoor XTC voor mij persoonlijk echt weinig meer aan is helaas.Wel kut dat je pas zo laat mag deelnemen en iedereen altijd moraalridder speelt terwijl ze waarschijnlijk veel eerder waren. Ik ben daar ook behoorlijk hypocriet in. Denk niet dat zulke dingen echt veranderen alleen maar de tijd waarop het gebeurd :P Kan soms ook niet wachten tot ik kinderen krijg haha.
Als je het 1,5 jaar bijna dagelijks hebt gedaan is actief geen groot woord hoor. Om heel eerlijk te zijn schrik ik hier ook wel een beetje van, waarom zo vaak en voelde je er überhaupt nog wel iets van?Bedankt allemaal. Actief was even een groot woord als ik eerste reactie zo lees,ander woord was misschien beter geweest. Ik ben een beetje door verkeerde vrienden eraan begonnen en ook echt wel 1,5 jaar verslaafd geweest. (dit betekent bijna dagelijks nemen). Ik ben er daarna alleen afgekomen wat heel lastig was maar k kon 't echt niet zeggen tegen mijn ouders, die zouden gek worden. Ik gebruik niet eens maandelijks maar gewoon in een vakantie of echt vrije dagen. Ik weet dat het niet goed is alleen ik vind het gewoon te leuk. Ik kan prima zonder nu maar vind het gwn leuk om af en toe te gebruiken en wat nieuwe dingen te doen. Sorry voor mijn bericht hier ben nieuw hier en moet dit geweldige forum nog even ontdekken.
Ook dit inderdaad, wat iemand leuk vind is heel persoonlijk uiteindelijk. Daarom kun je eigenlijk per definitie niet zomaar iets noemen inderdaad.Sowieso raad ik nooit mensen middelen aan. Wat je zoekt in een drug is heel persoonlijk. Het effect is afhankelijk van de dosis, de omgeving en de persoon zelf. Alleen daardoor al kan je niet echt zeggen van 'goh doe dit middel want dat is leuk'.
In dat geval, gewoon waar je zin in hebt op dat moment.Even voor de duidelijkheid. Ik vroeg welke dingen ik kan doen tijdens mijn xtc trip en niet welke andere dingen ik nog wil proberen. Niet boos bedoeld ofzo maar ja
Ik zelf was pas 23 toen ik voor het eerst XTC deed en daar ben ik toch wel blij mee. Zelfs op die leeftijd ging ik het in begin toch wel iets te vaak doen, waardoor XTC voor mij persoonlijk echt weinig meer aan is helaas.
Sommigen waren er misschien wel eerder bij en raden het nu af, maar ipv het hypocriet te noemen kun je het ook voortschrijdend inzicht noemen natuurlijk. Ik vind het juist goed als je achteraf inziet dat je er te vroeg bij was, dat je de jeugd van nu probeert te waarschuwen voor de fouten die jij zelf gemaakt hebt. Of de persoon in kwestie er naar luistert is een tweede, maar dat betekent nog niet dat je ze niet hoeft te waarschuwen natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."