Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan begin tot eind

Van begin tot eind

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lisannLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, ik zoek mensen die de moeite willen nemen met hun kennis van en ervaring met heroïne te vertellen over het hele 'heroïneverhaal'. Voor een project op school heb ik dit als onderwerp gekozen en probeer o.a. de kant van de gebruiker van beginner tot verslaafde tot gestopte te belichten. Ik heb de volgende vragen in gedachte, ze zijn enigszins simpel geformuleerd(bijv. 'waarom stop je er niet mee?') maar ik zoek naar de redenen die je als gebruiker hebt.


Waarom zou je het proberen?

Hoe kom je aan heroïne?

Waarom stop je er niet mee?

Wanneer ben je verslaafd?

Wat gebeurt er met je als je afhankelijk bent van heroïne?

Hoe kom je af van je verslaving?

Kun je je leven oppakken als je weer clean bent?


Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen en bijvoorbaat eeerg bedankt :)
l
lar-ELid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschijnlijk vind je de meeste antwoorden al in dit subforum.
Heb je dan nog vragen, stel die dan in dit topic :wink:
l
lisannLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, dat hoopte ik ook :) al uren rondgekeken op dit forum en ik heb er wel wat aan gehad idd, maar t zou fijn zijn om wat concrete antwoorden te hebben.. en die kan ik niet echt vinden
d
denizbierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is erg verslavend
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rappe reactie, pik!
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy: Erg zinvolle opmerking ja.
Sometimes its better to say nothing at all...
Y
YoroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zal D-Bier nu nóg eens 4 jaar wachten voor hij zijn volgende reactie plaatst?? :wink:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#8
lisann zei:
Waarom zou je het proberen?
Klik om te vergroten...

Dit vraag is al niet meer relevant, jij vraagt het aan ons, verslaafden, het is dus al gebeurd. Vraag zou dus kunnen zijn: "waarom heb je het geprobeerd?" :wink:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen TS de vraag stelde, was het misschien wel relevant? Sommigen onder ons waren in 2005 nog niet hooked.
A
AkA_1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ff denken 2005 ... nopes gewoon clean :)

:sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."