#1
hallo,ik ben 32 jaar verslaafd aan alles en nog wat en vraag me af of het erfelijk is en of het aantoonbaar is op een scan.ik ben 2 maanden te vroeg geboren en was een rhesus baby.
ik lees vaak dat het om wilskracht gaat maar dat geloof ik niet.
ik weet alles over wilskracht en ben gestopt met wiet wat me makkelijk afgaat maar opiaten is een ander verhaal.er komen allerlei stoornissen naar boven als ik stop en wil alleen nog maar dood.totaal geen controle meer over mijn denken,gevoelens enz enz.
mijn vraag is of een hersenscan meer duidelijkheid kan geven wat er nou achter mijn verslaving zit.
groetjes
ik lees vaak dat het om wilskracht gaat maar dat geloof ik niet.
ik weet alles over wilskracht en ben gestopt met wiet wat me makkelijk afgaat maar opiaten is een ander verhaal.er komen allerlei stoornissen naar boven als ik stop en wil alleen nog maar dood.totaal geen controle meer over mijn denken,gevoelens enz enz.
mijn vraag is of een hersenscan meer duidelijkheid kan geven wat er nou achter mijn verslaving zit.
groetjes