Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook geestelijke stoornissen zoals ptss zijn een oorzaak dat mensen erin blijven hangen maar dan als een soort zelfmedicatie."
"daar draait het om in het leven.ook al moet je zo"n omweg maken. jullie zullen me wel gek vinden maar als ik geen drugs had gebruikt had ik ook niet zoon spannend leven geleid.ik kijk niet met spijt terug.ik heb gelukkig nooit in de goot gelegen ben wel diep geweest maar daarentegen ook op de top.bij de allerrijksten.wat je uitstraald en geeft krijg je terug.wie goed doet goed ontmoet.ik zou het zo weer overdoen.als ik in dezelfde situatie zou opgroeien."
"een boek schrijf je niet zomaar! ik raad je aan om het uit te geven.dit is niet zo maar een verhaal,dit is echt."
"volgens mij begrijp je me niet. helemaal fout hoe jij het ziet. mijn verhaaltje heeft niets met geld te maken. met de top bedoel ik de dingen waar ik voor ging. en nog steeds ga. en geld is wel het laatste waar het om gaat"
"terugkrijgen?weer materie mooie herrinneringen,vrienden die geen dope gebruiken en niets van je nodig hebben,niets iets doen om iets terug te krijgen maar om te ervaren wat het leven nou voor mij betekent. het gaat er niet om wat iemand heb maar hoe iemand is."
"dat hoor je vaker dat mensen pas als ze helemaal in de goot zitten of als ze een schuld of gevangenisstraf hebben. ik heb daar niet onder die omstandigheden gezeten. ik heb al 30 jaar methadon en zie het als medicijn. 10 jaar geleden ben ik uit dat gebruikers scene gestapt.het was de manier van leven. ik gebruik al lang niet elke dag meer. af en toe een uitglijder heb ik wel vrede mee.zolang het geen probleem is vind ik het best. ik heb pas een gesprek gehad met de arts en die vind het niet raadzaam om na 30 jaar medisch-opiaatbehandeling af te kicken. ik ben wel altijd zo slim geweest om niet dubbel op te gebruiken en switch makkelijk. ik lees vaak van geen gevoel hebben of geen emoties,verdoofd?vind ik van niet want ook met opiaten voel ik te veel."
"angst voor afkicken en ziek zijn is al erg maar ik hoor nooit wat over de onderliggende oorzaak. veel langdurig verslaafden hebben ook dubbele diagnoses. iemand gebruikt niet voor de lol 31 jaar van alles en nog w at."
"ik denk het ook.ik vraag me af of het wijs is om na zo'n tijd nog af te kicken. komt dan niet alles in de war?kan je lichaam en geest dat wel aan?"
"reiziger ik wens je heel veel sterkte en ook al ken ik je niet,ik zal een kaarsje voor je branden. het zal een lange weg worden maar het is de moeite waard. ik heb bewondering voor je vechtlust en hoop dat het je lukt en je gelukkiger word en dat je alles een plekkie kan geven. knuf"
"Re: kermerken van een betrouwbare dealer eerlijke dealers zijn er niet.ze proberen zo veel mogelijk aan je te verdienen. zoon band moet je opbouwen en vertrouwen moet gewonnen worden. de meesten weten niet eens dat ze genaaid worden.neem nou 1 gram coke.=nooit 1 gram maar 7 strepen.daar kom je alleen achter als je zelf gedeald heb en een weegschaaltje heb(geen elektronische)als je een weegschaaltje heb kom je er achter dat er geen een te vertrouwen is"