#1
Volgens Arizona stond hier alleen maar crap ....
dus haal ik het maar weg, SSRI remt alleen de opname.
dus haal ik het maar weg, SSRI remt alleen de opname.
Liesette zei:Als je 2 jaar veel mdma neemt kun je op 4 jaar herstel rekenen.
Liesette zei:Nu weer mdma nemen is echt taboe, verlaat haar dan maar want ze word alleen maar neerslachtiger en uiteindelijk suïcidaal.
Liesette zei:Ze moet dus zwaar aan de SSRI ofzo iets, want dat zijn serotonine verhogende geneesmiddelen....
...Misschien heeft je vriendin wel andere problemen die haar serotonine spiegel nog extra verstoren:
Borderline = serotonine verstoring
ADHD = dopamine verstoring
Nou ik weet niet wie je dat heeft wijsgemaakt, SSRI's vertragen de afgifte van serotonine. SSRI staat voor : Selective serotonin reuptake inhibitor (selectieve serotonine heropname remmer)Liesette zei:Ze moet dus zwaar aan de SSRI ofzo iets, want dat zijn serotonine verhogende geneesmiddelen.
Jij weet echt niet waar je over praat, ga je eerst eens verdiepen in de materie voordat je ronduit onzinnnige teksten hier gaat neerschrijven (sorry voor mijn harde reactie, maar je schrijft onzin!!)teveel mdma leidt tot een aanmaak stop van serotonine wat leidt tot ongeluk en stemmingswisselingen. MDMA neemt het juist op en verstoord de aanmaak.
Geen MDMA meer nemen is idd een goed advies, maar de rest van de zin had je beter achterwege kunnen laten. Hoe weet jij dat iemand uiteindelijk suicidaal wordt? en hoe kan jij iemand aaraden te verlaten? Een excuusbericht van jouw kant aan OP is wel op zijn plaats (is mijn bescheiden mening)Nu weer mdma nemen is echt taboe, verlaat haar dan maar want ze word alleen maar neerslachtiger en uiteindelijk suïcidaal
Liesette zei:Je moet nooit advies aannemen van een forumjunk, niemand is hier een dokter.
Excuses aanbieden waarvoor ?
Niemand krijgt zonder recept een SSRI mee dus maken jullie je niet zo druk.
Dus Arizona leg jij de luitjes dan is uit hoe het wel werkt ? Wat gebeurt er dan als je teveel mdma neemt ?
Liesje
-1 (en een beste ook, maar dat terzijde)Liesette zei:Borderline = serotonine verstoring
+1Arizona zei:Goed dat je het bericht hebt weggehaald.
Prayer zei:(dit komt onder anderen doordat ze al haar problemen opkropt).
Nu vroeg ik me af, is het mogelijk dat die regelmatig terugkerende depressies van haar na drie jaar nog steeds een gevolg kunnen zijn van het cold turkey stoppen?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."