Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke foliën

coke foliën

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja maar het is gewoon beter om echte crack te kopen en goedkoper, want je moet niet rotzooien met drugs.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben ff te lui om te zoeken maar ik ken iemand die verbrand zijn coke op folie en inhaleert het.
Geeft dit meer effect en waarom eigenlijk?
k
ktjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan crack of base-coke chinezen, dit doet men door het op een aluminium folie te leggen en te verhitten met een aansteker. De dampen worden vaak met een rietje of een ijzeren buisje opgezogen. Dit doet men omdat het effect sterker zou zijn dan coke snuiven. Het is echter ook sneller uitgewerkt dan snuiven, en verslavender.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is inderdaad heerlijk, maar zeer kort (dat vraagt om meer) en je moet natuurlijk wel base coke ofwel crack hebben. En een beetje weten hoe het moet anders verbrand je de zooi slechts.

Als je ook maar enigzins verslavingsgevoellig bent zou ik er nooit aan beginnen.
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben toch ook niet verslaafd aan coke :rolleyes:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jokkelshizzle zei:
ik ben toch ook niet verslaafd aan coke :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Jij zegt het, ik dacht het! :wink:

Dan hoef je het effect ook helemaal niet te weten, want als je het eenmaal wel weet, dan weet je niet hoe snel je er spijt van krijgt dat je dit zinnetje hierboven nog getikt hebt :P
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou je eventueel niet veel geld kunnen besparen als je zeg maar gewoon altijd basecoke koopt maar dat je het zelf in snuif omzet?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jokkelshizzle zei:
Zou je eventueel niet veel geld kunnen besparen als je zeg maar gewoon altijd basecoke koopt maar dat je het zelf in snuif omzet?
Klik om te vergroten...

Nee, want door basecoke zit net zo goed troep.
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan zo ook herkennen of er niet te veel bullshit in je coke zit. Als je het verbrand moet het vloeibaar worden en als je nog wat restjes erbij ziet dan is het rotzooi
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
coke is wel gemakkelijker aan te komen als crack
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet als je wel een crack dealer hebt maar geen coke dealer.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
greenpower zei:
Niet als je wel een crack dealer hebt maar geen coke dealer.
Klik om te vergroten...

Statement of the Year :wave:
een crackdealer die geen coke heeft :grin: :grin: :grin:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#13
crack als gebruikt in de states is toch echt heel iets anders dan base-coke hier hoor :wink: majah hopelijk hoeft geen van jullie daar ooit achter te komen :wink:

en als rauwe coke is uitgekookt tot base-coke, is de structuur van de coke veranderd, gekristalliseerd, die structuur is niet meer terug te krijgen tot snuifcoke .... dat heeft niets te maken met de troep die er nog doorheen wordt gedaan :)

base coke snuiven is daarom vragen om neusverwoesting en nix merken ... weggegooid geld dus :wink:
en aangezien coke duurder is dan goud, zou dat zonde zijn toch :wink:

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."