Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Asfaltjunkie zei: Hoi, Ik heb dus adhd, al mijn hele leven lang. Gelukkig is het bij mij nooit onderkent, omdat het toen nog niet bekend was.(ben nu bijna midden 30) Toen heette het nog dat je een druk/dwars/vervelend jong was... Toen daarna adhd bekend werd, hebben mijn ouders mij regelmatig gevraagd om me te laten testen en te laten mediceren. Dat heb ik dus nooit laten doen want ik ben tegen overheidsdrugs! Wanneer merk ik dat ik adhd heb: -omgang met bepaalde types mensen -Zoals laatst, heb ik m'n Benz van 28jr oud gerestaureerd, ik kan niet aan een plek werken op de auto, ik werk aan 3-4 plekken tegelijk.... -Ik heb schijt aan regels en gezag in het algemeen. -Ik ben een thrillseeker, als er geen risico's aanzitten hoeft het van mij niet zo nodig. -ik verveel me behoorlijk vlug als iets me niet interesseert. Mijn leven zal best wat moeilijker zijn dan iemand die bv Ritalin slikt, maar ik denk dat het dat best waard is. Wat ik van medicatie voor adhd lees hier, komt toch vaak in terug dat je er een mak lammetje van wordt, en dat het op je psyche werkt. Dat zijn dingen waar ik dus niet op zou zitten te wachten. But maybe I like living in chaos? geef maar eens wat reacties! gr Asfaltjunkie Klik om te vergroten... schijt hebben aan alles en iedereen is geen kenmerk van adhd"
"Asfaltjunkie zei: Yeah, ik voel me er prima bij, ik weet ook niet beter natuurlijk. Er gaat wel dagelijks een 1,5gr wiet/hasj per dag doorheen trouwens en dat alweer zo'n 16jaar lang..... Inderdaad chaos rulezzz Ik ben wel benieuwd naar reacties van Ritalin gebruikers eigenlijk. gr Asfaltjunkie Klik om te vergroten... jaah chaos rules weet je wat? laat ze ritalin brengen en geef dat aan mij, mensen zonder adhd die blijven zo wakker als bij speed"
"lolzornated zei: Beste leden, Ik heb hier momenteel een fles met bijna pure alcohol staan in vloeibare vorm. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit het best kan drinken? Waar moet ik het mee mengen? Moet ik er iets anders mee doen? Alvast bedankt! Grtz, Lolzornated. Klik om te vergroten... dom dom dom niet drinken dan ga je dood alcohol is slecht vies en stom"
"Ik sta al meer dan een jaar droog, ik haat alcohol"
"Ik vind dat je het moet doen, zorg wel dat je maar weinig pakt en dat het kristallen zijn, rest is altijd vergif"
"en vroeger snoven jullie ook geen pure amphetamine, want tegewoordig is het algemeen sterker dan vroeger"
"Ik heb maar één tip: Je moet één keer een klein beetje kristal meth proberen en het daarbij laten. Dan weet je dat de drug de kater niet waard is. En uiteindelijk het geld ook niet, maar terwijl het werkt....MASTERLIJK, maar toch is het een vreselijke drug."
"Fat Freddy's cat zei: berbe zei: ik ben nu met een half grammetje al van zaterdag tot nu toegekome heb eergistere 4 uurtjes geslape dat is alles als dit gewone pep was zou ik nu echt grooooote strepe moete trekke om niet om te valle Klik om te vergroten... waarschijnlijk is dit de eerste keer dat je gewone pep had. Dat is normaal met een half grammetje... Die verhalen van meer dan een gram pep op een avond zijn allemaal bullshit, ze hebben dan hoogstens een kwartgram pep opgesnoven en een hoop rommel erbij. Hoe kan het ook anders voor die prijs??? in mijn tijd kostte 1 gram pep 500 fr op straat(begin jaren '90), dat zou nu 12,5€ zijn. Geïndexeerd dus vergelijkbaar met 25€ nu, maar dan had je ook echt pep... Klik om te vergroten... jij praat nu over pure amphetamine, er zitten altijd andere stoffen bij, maar mijn pep is 45% amphetamine. Ik weet ook waar het gemaakt word. En daarvan snuif ik idd een hele gram weg, maar met speed bedoelen ze niet de pure kristal maar het hele zootje. Meestal zit er tussen de 20% en 45% amphetamine in. (behalve dealers die helemaal geen werkende stof in de "speed" doen en daarvan hoor je meestal de verhalen: "IK HEB 6 GRAM GESNOVE" en idd, hij heeft 6 gram gesnoven, cafeïne of zo. Maar speed is ook vergeleken met vroeger goedkoper geworden omdat het makkelijker te maken is. Vroeger was het een stuk zeldzamer, nu haal je het op elke hoek van de straat. groetekes"
"berbe zei: hoie allemaal eerst bied ik men excuses aan aan iedereen waar ik kut tege heb gedaan en meld ik u dat ik terug pep gebruik is echt beestige pep ik had zaterdag nacht 6 lijntjes gebruikt en dinsdag avond kon ik nog niet slape zonder joint en toch krijg ik er niks afkick van terwijl ik normaal van 3 lijntjes al echt 2 dage ziek ben maar wat ik dus ook zou wille wete zou er meth bij kunne zitte na de laatste lijn kan je er echt minstens 50 60 ure ni van slape als je veel gebruikt hebt nog langer en men huid verdroogt er ook super fell van feller als van de pep die ik vroeger gebruikte Klik om te vergroten... Nee, daar zit duidelijk geen meth bij, anders had je de 6 lijntjes niet kunnen halen zonder paranoïa te worden. Maar als je een tijd geen speed meer hebt gehad, een een groot gedeelte van de gewenning weg, en voelt het weer zwaarder aan. Ik denk dat dit de eerste keer pep is voor je, dat je alle andere keren zoetstof hebt zitte snuive, daar worre ook veel mensen ziek van:P"
"idheM zei: Is het normaal dat ik als ik bv uitga en aan de pep zit ik om het half uur naar een nieuwe lijn snak ? ik zou denken dat het aan de speed moet liggen maar normaal moet die wel ok zijn , hij ruikt heel smerig enz en ik ben er ook heel actief van maar na een half uur mindert dit en krijg ik weer zin in 1ntje .. ik ben nog wel wakker enz en zou nog wel een uurtje of 2 zonder nieuwe kunnen maar ik dacht toch dat je als je normaal speed gebruikt je zeker 3 a 4 uur zoet moet zijn of niet ? Klik om te vergroten... Als je speed hebt dan duurd dat vaak tot ver in de volgende dag, je bent gewoon opgelicht."