Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aah als ik dit hoor allemaal word ik echt boos :P heb het ooit 1 keer gebruikt en t was heerlijk maar ben bang als ik het nog eens doe dat ik hooked ben. (ben vrij verslavingsgevoelig ik rook en dronk vroeger stevig)"
"rond dwalen met een capachon op je hoofd en een peuk in je mond"
"het is gewoon n kut ervaring geweest maar ben maar niet bang je lichaam kan veel en veel meer aan (ik bedoel niet dat je dit moet doen maar het kand"
"ik heb liever pillen met te veel mdma dat ik na 3 kan uitscheiden dan dat ik dr 8 gooi ofzoww, tis maar wat slechter voor je is"
"zoals ik al een paar keer hier boven heb gelezen. neem er de tijd voor uit eindelijk lukt het wel"
"Re: 35+ vrouwen praat ns nederlands dat begrijpt niemand voor de volle 100% ontopic: ben mn tante op Solar tegen gekomen met verschrikkelijke doppen/ op Solar lag de leeftijd zowieso wat ouder en daar waren dr genoeg in de catogerie 35+ die nt knallen waren daar. ik denk dat dit nog vaker gebeurd als iedereen denkt"
"ja ik zou bijna zeggen dat de straf nog te laag is als jij naar tiesto gaat ontopic: geen idee, word tijd dat die belgen ns op t forum komen"
"je gaat van beide meer roken en van mdma al helemaal en dat is ook niet goed voor je conditie"
"haha ik zou het je niet kunnen zeggen maar t ziet dr zeker grappig uit"
"kheb t altijd al willen proberen maar ik heb geen zin om te nekken of 30 minuten ziek te zijn"