Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kasparov - Nuke Them"
"Extisi zei: Ik heb net K2 gehaald. Heb ik dus nog nooit gehad, dus ben benieuwd! :P Klik om te vergroten... Laat maar weten wat je er van vond"
"Pikachu zei: Ik studeer in Nijmegen en ik haal als het kan het liefst m'n wiet in de kronkel. Is vrij goedkoop maar heeft wel betere kwaliteit. Klik om te vergroten... Ik ben in nijmegen alleen naar het kruidentuintje geweest als ik me het nog goed herinner. volgens mij had ik daar santa maria gehaald, maar dat weet ik niet meer zeker Verder hoor ik van mensen dat kronkel goeie shop is denk dat ik er maar eens een keertje naa toe gaa"
"TrippyShit zei: king-joost zei: uit 1 grammetje haal ik wel 6 jointjes Klik om te vergroten... En je bent dom. Dit topic is uit fucking 2006, waarom ga je daar posten Klik om te vergroten... ga huilen"
"buzzrider zei: TrippyShit zei: king-joost zei: uit 1 grammetje haal ik wel 6 jointjes Klik om te vergroten... En je bent dom. Dit topic is uit fucking 2006, waarom ga je daar posten Klik om te vergroten... Geef hem het voordeel van de twijfel, hij is nieuw hier Klik om te vergroten..."
"bbn zei: Ik heb soms als de pil net binnenkomt een heel kut gevoel, net alsof ik ga 'bad' ga gaan...Volgens mij heeft het te maken met het feit dat het effect gewoon keihard binnenkomt, en dat je dat niet onmiddellijk kan verwerken, na verloop van tijd mindert dat dan altijd weer, en zit ik in die heerlijk extase Klik om te vergroten... ik heb dit ook wel eens, precies zoals jij t beschrijft. Dan denk ik, zo zal dit wel goed gaan want t klapt aardig hard in. Maar na een tijdje denk ik, heeee, dit voelt best wel lekker en dan ben je hard aant spacen"
"Hee popper ik merk ook na elke keer spacen, dat mijn kaken iets breder worden :P je bent niet de enige Rustig"
"ik ben aanwezig"
"popper ik moet dese week naar de shop:P"
"ik haal je wel op met de "ludix""