Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan de zooi

Verslaafd aan de zooi

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat dit topic ook een beetje voor jou geld, misschien heb je er wat aan.

viewtopic.php?f=22&t=19459
k
kimberly17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit er een beetje doorheen.. '-_-
Ik ben het zat met al die drugs, ik ben nou langer dan 6 maanden geen dag clean geweest.
Zowieso iedere dag 3 joints, en in 't weekend harddrugs pep of sos meestal en soms een xtc pil, ook combineer ik het allemaal met veel alcohol, en ik kan speed nog wel is mengen met XTC of sos.
Het probleem is dat ik me geen weekend meer voor kan stellen zonder drugs, drugs maakt gewoon een heel groot deel van me leven uit. Ik denk iedere dag aan die zooi, en droom er regelmatig over, ik ben thuis bij me ouders ook gewoon onder invloed.
Maar ik word steeds lelijker, mensen zien me alleen met grote doppen.

Ik weet dat ik verslaafd ben [ ik heb nl nog niet eens een keer geprobeerd te stoppen ]
Maar ik ben niet verslaafd aan 1 bepaalde drug, maar aan al de stimulerenden druggies.

Wat moet ik doen ? Ik ga nog liever dood dan dat ik me moeder moet vertellen dat ik gewoon nog steeds aan de drugs zit.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Regelmatig overdreven drugsgebruik op jonge(re) leeftijd betekend meestal niet veel goeds op latere leeftijd, dus blijf in ieder geval een beetje aan je toekomst denken!!!
Drugs zijn genots-, en geen levensmiddellen!!
Ik begrijp dat je nog thuis woont en je eigenlijk geen ander doel meer in je leven hebt dan scoren...
Misschien zit de oorzaak daarvan wat dieper??? 9 van de 10 verslaafden gebruiken drugs om te vluchten voor de realitieit van het dagelijkse leven...
Praat er eens over met een nuchtere vriend(in) die je goed vertrouwd, en anders je huisarts, vertrouwensarts of iemand anders met medische geheimhoudingsplicht..
Hou eens voor jezelf bij wat je precies gebruikt, en hoeveel je daaraan kwijt bent!

Heel veel succes!!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
kimberly17 zei:
Maar ik word steeds lelijker, en Ik weet dat ik verslaafd ben.
Klik om te vergroten...

Nu nog ff afkickke .... das zo gebeurt hoor !
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik raad je aan om stilletjes aan af te bouwen tot je op je gewenste niveau komt, als je helemaal wilt stoppen zou ik inderdaad raad vragen aan een vertrouwenspersoon of huisarts. Er is ook altijd een anonieme drugslijn die je kan proberen. Good luck !
:wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is dit de kimberly wie ooit is poste dat pep niks voor haar was ?
En het uiteindelijk toch 'haar' drug bleek te zijn.
Of zit ik mis..
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Carlitos zei:
Is dit de kimberly wie ooit is poste dat pep niks voor haar was ?
En het uiteindelijk toch 'haar' drug bleek te zijn.
Of zit ik mis..
Klik om te vergroten...
Hint : je kan kijken naar haar posts door op haar naam te clicken :grin:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat wilde ik ook zeggen maar ik was te lui om dat te doen. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."