Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer MDMA

Eerste keer MDMA

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb een tip voor jou
probeer geen xtc meer te kopen
en probeer pure mdma kristallen te verkrijgen. deze zijn zoveel puurder dan pillen.
je weet nooit wat er in je xtc-pil zit , behalve als je ze test.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waar: Mijn ouderlijk huis.

Wie: Ik en vrienden.

Wat: Twee roze hartjes, een groen klavertje en een redelijke zak Northern Lights.

Dit verhaal heb ik al een tijdje op me PC rondzweven, dus nu post ik het hier maar.
Wij hadden eens met een paar vrienden afgesproken om bij iemand thuis even lekker te gaan zuipen/blowen. Aangezien ik en mijn vrienden geen 18 zijn (en ik ook niemand in de buurt had die kon halen) moesten wij dus wel naar onze dealer toe. Deze kwam ons strak aan de pep onze wiet brengen, hij bood ons nog zijn restant pep aan. Wij hadden daar niet zo'n trek aan, maar ik had met een van de vrienden (Om maar even origineel te zijn noem ik die M) al afgesproken dat we nog een keertje aan de XTC gingen.

Dit was daar natuurlijk wel een mooie gelegenheid voor, het toeval wou ook dat onze dealer nog wat hartjes bij zich had. Wij haalden er twee en begaven ons op weg naar het huis van vriend H, waar het plaats zou vinden. Natuurlijk moest die uiteraard op dit moment zn sleutel kwijtraken. Dus gingen we maar naar mijn (lege) huis. We zijn in een parkje vlak bij mijn huis nog even wat jointjes gaan roken en hebben daar ook de hartjes ingenomen. Ik merkte nog totaal geen effect (ik had er al wel eens bijgezeten als de zus van M dezelfde hartjes had gehad, dus ik wist al een beetje wat het was.) dus wij lopen na kwartiertje of 2-3 maar weer eens terug. Onderweg valt het mij al op hoe mooi de straatlantaarns zijn. Wat een mooi licht.

Eenmaal voor de deur voel ik me al een beetje raar en heb moeite met concentreren want alles gaat een beetje scheef in mijn hoofd. Na veel moeite heb ik de voordeur open gekregen met zon gevoel van; ik ga lekker binnen zitten spacen want dit is al best hard. Maar dat bleek dus nog niks bij wat er komen ging. Eenmaal aangekomen in de woonkamer; BOEM! Hij sloeg letterlijk in als een bom, ik ben serieus op de grond gaan liggen rollen (wij hebben een zacht tapijtje) omdat dat zo verdomde heerlijk voelde. Vlagen van zorgeloze ongebonden gelukzaligheid spoelden over mij heen, samen met wat hyperactieve aanvallen.

Tijdens het TV kijken bouncede alles op het scherm heen en weer. Aangezien alleen M ook een hartje had gehad trok ik daar het grootste gedeelte van de avond mee op. Hierbij viel het mij ook op dat er veel verschil in kan zitten hoe je hem spaced. Ik zat vooral bewegingen te maken en te luisteren, terwijl M zowat de hele avond geen spier heeft veroerd en uren achtereen heeft gepraat. Ik werd daar zo ziek van na een lange tijd dat ik hem een glas heb gegeven, en gezegd heb; hier praat maar met meneer Glas. Daar heeft hij vervolgens een uur lang geprobeerd een gesprek mee te hebben.

Op een gegeven moment begon hij toch nog wat in te kakken dus belde we onze delert maar weer eens op, de hartjes waren op :angry:. Dus hebben wij maar voor een klavertje moeten gaan (duurder maar ook dikker). Deze hebben wij in drie stukken gehakt, eentje voor mij, eentje voor M en H wou ook wel wat proberen. H was daarvoor de hele tijd op mij aan het bitchen dat ik niet de hele tijd moest herhalen hoe fijn alles wel niet was enzo. Maar een uurtje na het klavertje was dat ook het meeste wat er uit zijn mond kwam. Persoonlijk deed dat klavertje mij niet zoveel, het werd niet harder, het duurde gewoon veel langer.

Toen het klavertje het weer een beetje aan de gang had gebracht gingen we maar weer wat jonkos lighten. Dit veroorzaakte bij ons een erg harde lachkick en M en ik kregen er een best fijne trip van. Alles werd hartstikke wazig voor me ogen en sommige dingen in mijn ooghoeken begonnen heen en weer te golven. Toen alle wiet op was zijn we maar weer binnen gaan chillen met een fijn muziekje dr bij. M hebben we min of meer naar boven moeten slepen want daar ging het niet zo goed mee. Hij scheen ons niet meer te herkennen en een paniek aanval te krijgen. Toen hij boven lag viel hij gelijk in slaap. Ik wou ook gaan slapen, of althans, mijn lichaam wou dat, maar mijn hoofd werkte een beetje tegen.

Dus ben ik maar wat rondgelopen door het huis, daar kwam ik tot de ontdekking dat M ook weer was bijgekomen, hij had vanaf het moment dat we weer naar binnen gingen het gevoel gehad dat ie droomde. Ook toen hij buiten zat had hij lichtelijke CEV's. Uiteindelijk toch maar in slaap gevallen, en heerlijk geslapen ook :hearteyes:.
De volgende dag een vies kut gevoel maar gelukkig had ik de dag daarna er geen enkele last meer van. Ik hoop dat jullie van mijn eerste Tripreport hebben genoten, en alle reacties zijn welkom.
Seatbelt

P.S.
De pillen zijn niet getest, maar ik schat de hartjes in op rond de 90-100 mg MDMA en dan nog wat kutpep erbij, maar dat klavertje was volgens mij voor het grootste gedeelte speed met een klein beetje mdma :cry:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk verhaaltje, typische eerste keer :) Beter om voortaan gewoon alleen met mensen om te gaan die ook onder invloed zijn, dat geeft vaak een wat gezelligere sfeer.

endor zei:
ik heb een tip voor jou
probeer geen xtc meer te kopen
en probeer pure mdma kristallen te verkrijgen. deze zijn zoveel puurder dan pillen.
je weet nooit wat er in je xtc-pil zit , behalve als je ze test.
Klik om te vergroten...

Ja, want kristallen kunnen niet versneden zijn :') Al je spullen laten testen, ook als het kristal is.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
leppeh zei:
Leuk verhaaltje, typische eerste keer :) Beter om voortaan gewoon alleen met mensen om te gaan die ook onder invloed zijn, dat geeft vaak een wat gezelligere sfeer.

endor zei:
ik heb een tip voor jou
probeer geen xtc meer te kopen
en probeer pure mdma kristallen te verkrijgen. deze zijn zoveel puurder dan pillen.
je weet nooit wat er in je xtc-pil zit , behalve als je ze test.
Klik om te vergroten...

Ja, want kristallen kunnen niet versneden zijn :') Al je spullen laten testen, ook als het kristal is.
Klik om te vergroten...
ik heb nog maar 1 keer gehad dat er iets anders bij mijn mdma zat , dat was zeker weten zout
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
leppeh zei:
Ja, want kristallen kunnen niet versneden zijn :') Al je spullen laten testen, ook als het kristal is.
Klik om te vergroten...
Kristallen kunnen inderdaad niet versneden zijn. Wel als ze verpoederd zijn. Maar als je een echt brok kristal koopt, is het zo goed als onmogelijk dat dat versneden is met iets.

Fok!ker trouwens? :)
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
endor zei:
ik heb een tip voor jou
probeer geen xtc meer te kopen
en probeer pure mdma kristallen te verkrijgen. deze zijn zoveel puurder dan pillen.
Klik om te vergroten...
Je praat onzin. Als je een goeie MDMA-pil hebt, dan zit daar exact hetzelfde in als in goede kristal, namelijk 84.1% MDMA.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik ze maar sporadisch maar laat ze wel altijd testen (toen nog niet omdat ik geen idee had wat er allemaal in kon zitten :P )
MDMA kristallen kan ik denk ik niet zo 1-2-3 aan komen dus geef mij nog maar lekker geteste snoepjes :grin:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#8
kiekert zei:
leppeh zei:
Ja, want kristallen kunnen niet versneden zijn :') Al je spullen laten testen, ook als het kristal is.
Klik om te vergroten...
Kristallen kunnen inderdaad niet versneden zijn. Wel als ze verpoederd zijn. Maar als je een echt brok kristal koopt, is het zo goed als onmogelijk dat dat versneden is met iets.

Fok!ker trouwens? :)
Klik om te vergroten...

Jup, ben daar inderdaad ook actief. Waar heb je me gespot? :wink:

Kristallen kunnen gemixt worden met andere kristallen maar ik heb het inderdaad ook nog nooit zien gebeuren. Het was meer om aan te geven dat je nooit zeker weet wat je hebt totdat je het hebt laten testen. Overigens met betrekking tot je tweede post: In pillen zit ook altijd nog bindmiddel, waardoor de puurheid van je pillen geen 81,4% MDMA is. Pillen zonder andere meuk erin zijn wel fijn :hearteyes:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
leppeh zei:
kiekert zei:
leppeh zei:
Ja, want kristallen kunnen niet versneden zijn :') Al je spullen laten testen, ook als het kristal is.
Klik om te vergroten...
Kristallen kunnen inderdaad niet versneden zijn. Wel als ze verpoederd zijn. Maar als je een echt brok kristal koopt, is het zo goed als onmogelijk dat dat versneden is met iets.

Fok!ker trouwens? :)
Klik om te vergroten...

Jup, ben daar inderdaad ook actief. Waar heb je me gespot? :wink:

Kristallen kunnen gemixt worden met andere kristallen maar ik heb het inderdaad ook nog nooit zien gebeuren. Het was meer om aan te geven dat je nooit zeker weet wat je hebt totdat je het hebt laten testen. Overigens met betrekking tot je tweede post: In pillen zit ook altijd nog bindmiddel, waardoor de puurheid van je pillen geen 81,4% MDMA is. Pillen zonder andere meuk erin zijn wel fijn :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Zo werkt het dus niet. Het aantal miligram MDMA in de pil, bijvoorbeeld 100mg is gewoon 81.4% puur, het totaalgewicht van de pil is bijvoorbeel 350mg. Dit heeft dus niets met de puurheid van de mdma te maken.

Ik ging er vanuit dat je een fokker was, omdat je de :') gebruikte.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik typ morgen wel wa leuks, ben n u nar aa klote

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."