Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Super. Bedankt voor de reactie's. Ga dus beginnen met twee puntjes, en dan drinken. En elk uur één of twee puntjes bijpakken."
"Coke werkt toch niet op serotonine?"
"Achterlijke mensen hier in Nederland"
"Kan natte speed ook versneden zijn?"
"Hoi allemaal, Ik wil binnenkort bij het uitgaan voor het eerst GOED cocaïne gaan gebruiken. Natuurlijk met wat alcohol erbij, maar niet al te veel. Ik heb me wel al goed ingelezen over de risico's enzo (ja ik weet, combinatie met alcohol = nog slechter dan coke alleen). Maar mijn vraag is eigenlijk: hoeveel moet ik nemen en om de hoeveel tijd ongeveer? Ik heb dus geen tijd om rustig een lijn te gaan leggen want ik doe het waarschijnlijk op de wc van de uitgaansgelegenheid. Ik heb een halve gram, 79% zuiverheid getest bij testcentra door mijn neef. Bedankt alvast. Groetjes"
"clockcable zei: Dan neem je gewoon sleutelpuntjes. Met snuiven moet je gewoon wat nemen en dan op eigen gevoel bijpakken dan kan er niks fout gaan. Klik om te vergroten... Oké, en de eerste dosis dan? 2 puntjes? Of gewoon beginnen met 1tje?"
"clockcable zei: Ik denk dat het meer gaat van: Je neemt wat, dan drink je wat "Oh dat is best lekker zeg!" en dan elk kwartier sta je in de wc Klik om te vergroten... Hahahahahahaha, laten we het niet hopen. Ben benieuwd :P"
"atbboy zei: clockcable zei: Ik denk dat het meer gaat van: Je neemt wat, dan drink je wat "Oh dat is best lekker zeg!" en dan elk kwartier sta je in de wc Klik om te vergroten... Of elke 5 minuten. Klik om te vergroten... Uh dat gaat weer te ver"
"Ik heb 1x coke gesnoven en niemand heeft wat aan mij gemerkt. (Het was op een communie, um ja shoot me ) In combinatie met alcohol valt al dat 'strakke' wel mee, het praten viel bij mij ook wel mee. Het regelmatig plassen had ik wel last van, maar de mensen die mij kunnen weten dat als ik bier drink ik veel naar de WC moet. Wel had ik toen ik in bed lag 's avonds last van bewegende kaken :P Maar verder valt het echt totaal niet op als iemand coke gebruikt heeft."
"Dit is echt een goede post! Thnx"