Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol en de Bob zijn

Alcohol en de Bob zijn

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij Bob-ben om de beurt. Maar als iemand vervolgens maar één alcoholisch drankje drinkt, terwijl deze ook had kunnen rijden. Dan irriteer ik me hier mateloos aan. Terwijl de rest al lam is ben ik (De Bob dus) en de andere die maar één alcoholisch drankje nuttigt nog nuchter. Terwijl ik ook zo graag had willen drinken.

Wat doen jullie dan?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon heel veel drinken en dan achter het stuur zitten, dat zal ze leren!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
k00k zei:
Wij Bob-ben om de beurt. Maar als iemand vervolgens maar één alcoholisch drankje drinkt, terwijl deze ook had kunnen rijden. Dan irriteer ik me hier mateloos aan. Terwijl de rest al lam is ben ik (De Bob dus) en de andere die maar één alcoholisch drankje nuttigt nog nuchter. Terwijl ik ook zo graag had willen drinken.

Wat doen jullie dan?
Klik om te vergroten...

Niet zeuren en kijken en leren hoe je met 1 drankje dus ook een leuke avond kan hebben zoals die maat van je. Alsof hij verplicht is om veel te drinken als hij niet rijdt :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga altijd te voet of verder weg met de taxi :rock:
Bobben is verleden tijd ..... maar ik herken je wel, maar mijn vrienden dan meer dan 1 biertje
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik snap je frustratie n beetje maar kvind t ook n beetje kinderachtig,
die kerel/dame die is egt niet van plan om perse maar 1 drankje te drinken anders bood hij/zij wel zelf aan om te rijden lijkt me
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
zou ik ook zeggen .... drinkt tie niet wodka cola ofzo :P
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#7
knolselderij zei:
ik snap je frustratie n beetje maar kvind t ook n beetje kinderachtig,
die kerel/dame die is egt niet van plan om perse maar 1 drankje te drinken anders bood hij/zij wel zelf aan om te rijden lijkt me
Klik om te vergroten...

Dat is anders al regelmatig gebeurt...


Oom Klaas zei:
k00k zei:
Wij Bob-ben om de beurt. Maar als iemand vervolgens maar één alcoholisch drankje drinkt, terwijl deze ook had kunnen rijden. Dan irriteer ik me hier mateloos aan. Terwijl de rest al lam is ben ik (De Bob dus) en de andere die maar één alcoholisch drankje nuttigt nog nuchter. Terwijl ik ook zo graag had willen drinken.

Wat doen jullie dan?
Klik om te vergroten...

Niet zeuren en kijken en leren hoe je met 1 drankje dus ook een leuke avond kan hebben zoals die maat van je. Alsof hij verplicht is om veel te drinken als hij niet rijdt :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Uh ja eigenlijk is hij dan wel verplicht, anders kon hij ook rijden...
a
antoineCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als hij dan toch maar een drankje drinkt vraag je hem toch terug te rijden..
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou het juist wel prettig vinden dat die persoon dan ook weinig drinkt, als iedereen helemaal lam is en jij nuchter lijkt het me wel prettig als er nog iemand is die nog helder is :)
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#10
antoineC zei:
Als hij dan toch maar een drankje drinkt vraag je hem toch terug te rijden..
Klik om te vergroten...

Al gedaan, maar dan pakt hij soms nog een biertje. En dan is hij nog zo goed als nuchter, maar niet meer in staat om te rijden...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
iSmokex zei:
Ik zou het juist wel prettig vinden dat die persoon dan ook weinig drinkt, als iedereen helemaal lam is en jij nuchter lijkt het me wel prettig als er nog iemand is die nog helder is :)
Klik om te vergroten...

idd, bezopen mensen zijn egt kut als je nuchter bent
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
knolselderij zei:
idd, bezopen mensen zijn egt kut als je nuchter bent
Klik om te vergroten...

vooral als ze niet naar huis wilen en je 100x moet stoppen zodat ze je de auto niet onder kotsen. Daarom prefeer ik een taxi ... allemaal zat :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
knolselderij zei:
idd, bezopen mensen zijn egt kut als je nuchter bent
Klik om te vergroten...

vooral als ze niet naar huis wilen en je 100x moet stoppen zodat ze je de auto niet onder kotsen. Daarom prefeer ik een taxi ... allemaal zat :P
Klik om te vergroten...

haha, ik ook maar als je al wat verder weg gaat wil ik de auto nog wel pakken
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil puur enkel en alleen een rijbewijs omdat ik sowieso nooit drink, voor zulke gevallen! :grin: Nobel hè?!
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
Irezz zei:
Ik wil puur enkel en alleen een rijbewijs omdat ik sowieso nooit drink, voor zulke gevallen! :grin: Nobel hè?!
Klik om te vergroten...

in dat geval,,, zullen we ns samen opstap gaan
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien heeft jouw vriend(in) wel genoeg aan 1 glas.

Je kan het ook omdraaien. Je hebt het zo afgesproken en misschien kan je nuchter stappen ook als een uitdaging zien om te kijken hoe je zelfs dan een te gekke avond kan hebben.
De verleiding is vaak wel groot, dat ken ik wel. Het gekke is als je het automatisme loslaat en dus niet de gedachte lekker dronken worden vasthoudt, maar gewoon focussed op een toffe avond met gezellige mensen, het vaak best wel meevalt, en je die booz daar in principe niet nodig voor hebt.

Iig cheers!

:beer: :beer: :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
De beste vrouw :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."