Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi mensen! Ik heb het forum doorgezocht op de naam 'truffel' maar wonder boven wonder kwam ik weinig tegen. Dus vandaar even zo. :P Al een tijdje ben ik nieuwsgierig naar truffels. Ik wil wel eens weten wat het is, maar aan de andere kant weet ik weer niet echt wat ik moet verwachten. Eerst even iets over mezelf: ik ben een meid van 21 jaar. Weeg zo'n 55 kilo en ben 1.67. Ik heb nog geen ervaring met psychedelics. Wel heb ik eens pure MDMA, XTC, 4fmp gebruikt en ik rook wel eens een hasj of wiet joint. Kunnen jullie mij vertellen wat ik zo ongeveer kan verwachten van die trip? Het is denk ik namelijk wel een heel ander stuk koek dan XTC bijvoorbeeld. Ga je echt alles om je heen zien vervormen, rare dingen zien en gekke verhaaltjes in je hoofd krijgen die totaal nergens op slaan? Ik heb ook wel eens gehoord dat je hele lange, filosofische gesprekken kunt voeren. Aan de andere kant heb ik gehoord dat je jezelf ook heel erg hard tegen kan komen? Ik vind het gewoon enorm spannend om dit zo'n eerste keer te doen. Vooral omdat ik bang ben dat ik er misschien van schrik, dat ik dingen niet toe kan laten of dat ik echt een hele harde battle met mezelf ga krijgen en dit niet kan controleren. Benieuwd naar jullie reacties."
"Hallo Ik ga 15 februari naar a state of trance in Utrecht en mijn plan is eigelijk om daar XTC te gebruiken (oranje redbull). Ik heb al 3x eerder gebruikt, 1x op een wat groter feest buiten en 2x op een kleinschalig technofeestje. Mijn vraag is nu; heeft iemand van jullie ervaring met XTC op a state of trance of een soort vergelijkbaar groot feest? Bij de technofeestjes waar ik ben geweest was 9/10 onder invloed van XTC, en dat andere feest was buiten met alle ruimte om je heen. Ik neem aan dat bij asot minder mensen gebruiken, tenminste dat zegt mijn gevoel, en dat er ook strengere beveiliging zal zijn. Ook ben ik benieuwd of het nou anders is op een groot feest? Omdat het enorm druk is. Ik ben van plan om het lekker rustig aan te gaan doen met kwartjes, maar ben erg benieuwd naar jullie (soortgelijke) ervaringen."
"Leukleuk! Misschien komen we elkaar onbewust nog wel tegen haha. Hoe zit het met lollie's etc meenemen dan ? Bij die technofeestjes nam ik altijd een hele lading mee, maar wordt dat bij een feest als ASOT getolereerd of verzocht om weg te gooien?"
"Beste mensen, Weet iemand uit omgeving Arnhem/Nijmegen of de testpunten bij Iriszorg voor XTC en andere drugs open is op oudjaarsdag? Dit kan altijd van 17:30 tot 19:00 uur ofzo, maar ik kan nergens vinden of het morgen ook open is. Iriszorg al gebeld maar die kunnen mij ook geen verdere info geven (met 3 verschillende mensen gesproken, lekker rommeltje weer dus ). Misschien heeft iemand van jullie het antwoord hier wel op, misschien ook door ervaring van vorige jaren etc. Ik hoop in ieder geval van harte dat het morgen gewoon open is! Greetz."
"Hoihoi mensen, Ik zit voor mezelf met een vraagstuk en dacht; misschien zijn er hier mensen die adviezen hebben/tegen hetzelfde aan zijn gelopen als mij en hun oplossing willen delen. Het zit dus zo: ik ben een meid van 22 jaar, zo'n 56 kilo en gebruik eens in de 3 maanden xtc. Mijn eerste keer xtc was al vrij hoog gedoseerd. Al met al heb ik de afgelopen feesten denk ik wel eens de 450/500 mg op een avond/nacht/ochtend aangetikt. Dit is natuurlijk eigenlijk veels te veel, daar ben ik me de laatste tijd steeds meer bewust van. Ik lees de afgelopen tijd steeds meer de termen 'less is more' als het om xtc en MDMA gaat. Op een of andere manier heb ik dit destijds niet veel gevonden op het internet. Nu wil ik dus eigenlijk teruggaan naar het gebruik van minder op een avond/nacht/ochtend. Alleen ik heb dus het idee dat mijn tolerantiegehalte hoog is doordat ik al eens veel meer heb gebruikt. Ik nam natuurlijk niet voor niets telkens bij, de reden hiervoor was omdat ik het 'space' gevoel van de MDMA terug wilde hebben. Dit gevoel krijg ik zelfs bij de hoge dosering niet terug en ik baal daar enorm van. Dus ik vraag mezelf nu echt af: hoe komt iedereen bij de uitspraak 'less is more' en hoe ga ik dat gevoel nu nog voor elkaar krijgen? Ook begint mijn avond met NYE met een huisfeest vanaf 21:00 uur, een feest ergens anders wat tot 06:00 uur duurt en een after tot in de ochtenduurtjes. Hoe gaan jullie om, op zo'n 'lange' avond eigenlijk, met jullie dosering? Ik kan me namelijk voorstellen dat als je een tijd niet bijneemt en pas weer bijneemt op het moment dat de effecten geheel weg zijn, het niet meer goed inkickt? Maar dat weet ik dus niet omdat ik altijd voorheen eerder bij heb genomen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen/oplossingen voor dit soort dingen. Ter info: ik heb nog ongeveer een halve gram pure MDMA en XTC (3D's) getest op 109 mg. Thanks voor jullie antwoorden alvast!"
"Heyhey, Oud en nieuw komt er weer aan! Aangezien het OV niet echt meewerkt, zijn we verplicht om om 21:00 uur aan te komen bij de stad waar het uiteindelijke feest plaatsvindt. Nu is het dus zo dat we van 21:00 - 01:00 uur in een café gaan zitten en hierna naar een feest gaan (tot 06:00 uur). De wijn is denk ik niet te weerstaan tussen 9 en 1, maar ik was eigenlijk van plan om op het feest XTC te gebruiken. Hebben jullie ervaring met deze combi? Uiteraard rustig aan beginnen (ik was sowieso niet van plan heel veel te doen, max. 1 pil). Maar wat zijn jullie ervaringen hiermee? Wordt het gevoel van de XTC anders e.d.? Alvast een fijne jaarwisseling in ieder geval voor jullie!"
"Hey people! Ik heb in augustus 2 techno festivals gepland staan, er zit een periode van 3 weken tussen de festivals. Nu gebruik ik normaal gesproken altijd xtc op een feest, maar hier zit altijd een periode van minimaal 2 maanden tussen. Nu, deze zomer, ligt dat net even anders. Ik heb verder nog geen feesten gepland maar 3 weken achter elkaar vind ik wel erg kut voor mijn hersenen! Tevens ook voor het gevoel (wat al steeds minder wordt, of er nu 2 maanden tussen zit ja of nee). Nu zit ik mijzelf dus te bedenken wat ik het beste kan nemen op deze festivals. Voor het tweede festival staat het eigenlijk al vast, dat wordt pure MDMA. Voor het andere feest heb ik wel iets nodig (lees: ik ben de hele dag op het festival en ik hou van dansen en van techno, immo). Op mijn vorige feest heb ik geprobeerd zo lang mogelijk nuchter te blijven, maar ik kreeg toch echt het begin van de avond zulke zere voeten (zo zonde!). Dit is de reden waarom ik eigenlijk wel iets nodig heb. Nu heb ik in het verleden wel eens 4FMP gebruikt en ook 1 keer speed. 4FMP(4-FA) vond ik chill, alleen het is een designerdrug dus ik ben sceptisch. Bovendien zou het naar mijn mening ook niet echt kunnen om dit te gebruiken op het eerste feest, omdat dit ook op je serotonine werkt en dat is dus alsnog geen oplossing voor het probleem? Speed vond ik niet bijzonder, ik moest er vrij veel van nemen voordat ik iets meer voelde dan alleen wat energie. Toen ik daar eenmaal was voelde ik me wel goed, maar net als gevolg: veel te lang wakker geweest en niks waard te zijn. Ik kan het me niet permitteren om echt niet niet te slapen (vorige keer heb ik 1 nacht en vervolgens nog een halve nacht wakker gelegen), ik moet namelijk gewoon weer werken maandag. Wat zijn jullie ervaringen? Naast alles wat ik hierboven genoemd heb, heb ik nooit andere drugs gebruikt. Zijn er nog drugs die (redelijk) goed getest zijn en waar je een festival goed door mee kan komen? Op het internet lees ik voornamelijk designerdrugs wat ik toch wel scary vind aangezien je nooit weet wat het op de lange termijn voor gevolgen kan hebben. 'Herbal XTC' (natuurlijke XTC?) lees ik ook, maar dan alleen maar slechte verhalen, dat het niet zou werken enzo. Maar mochten jullie ervaringen anders zijn lees ik dat graag! Thanks alvast voor jullie reacties."
"@Dunnetjess33 , coke is niet helemaal wat ik zoek! Slechte ervaringen mee in mijn omgeving, en zoals je zegt wordt dat wel een super duur dagje. 2CB ben ik wel nieuwsgierig naar, maar ik heb juist gehoord dat dit op een festival een no-go is? Maar misschien inderdaad met een hele lage dosering? Alsnog zegt mijn gevoel dat het niet helemaal verstandig is, maar ervaringen zijn welkom! Thanks voor je reactie"
"Fijne reacties, thanks!! Ik ga eerst 2CB thuis proberen, maar nog wel even wat vraagjes hierover. Hoe zit dit dan met de tolerantie die je opbouwt? Stel ik doe 2cb thuis over 2 weken en heb medio augustus een festival, is het effect dan niet minder? En ik denk dat er een verschil zit tussen thuis 2CB nemen en op het festival qua hoeveelheid wat je moet nemen, of is dit niet zo? Raden jullie aan om bij beide keren dezelfde hoeveelheid te nemen en dan eventueel bij het festival bij te nemen op het moment dat het uitwerkt? @Psychedelibee @Fenrir thanks ook voor de link, ik ga het zeker doorlezen. Toppertjes zijn jullie!"
"Ik heb besloten a.s. zaterdag voor het eerste 2CB te gebruiken. Dit stond al langer op mijn lijstje om eens te proberen (mijn eerste keer trippen ). Ik ga denk ik niet voor een extreem lage dosis omdat ik het wel gelijk goed wil meemaken! Misschien skip ik het festival deze zomer, volgend jaar nog een editie. Misschien maak ik wel een tripreportje. Hebben jullie nog dingen die aan te raden zijn om te doen tijdens de trip? We gaan het waarschijnlijk rond 19:00 uur nemen."