Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC @ a state of trance

XTC @ a state of trance

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
justlovetopartyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo :rolleyes:

Ik ga 15 februari naar a state of trance in Utrecht en mijn plan is eigelijk om daar XTC te gebruiken (oranje redbull). Ik heb al 3x eerder gebruikt, 1x op een wat groter feest buiten en 2x op een kleinschalig technofeestje.

Mijn vraag is nu; heeft iemand van jullie ervaring met XTC op a state of trance of een soort vergelijkbaar groot feest? Bij de technofeestjes waar ik ben geweest was 9/10 onder invloed van XTC, en dat andere feest was buiten met alle ruimte om je heen. Ik neem aan dat bij asot minder mensen gebruiken, tenminste dat zegt mijn gevoel, en dat er ook strengere beveiliging zal zijn. Ook ben ik benieuwd of het nou anders is op een groot feest? Omdat het enorm druk is.

Ik ben van plan om het lekker rustig aan te gaan doen met kwartjes, maar ben erg benieuwd naar jullie (soortgelijke) ervaringen.

:wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:hearteyes:

Daarmee begon het voor mij allemaal :) Trance Energy in de jaarbeurs, geweldig. Blijft een goede combi, XTC en Trance.

Op ASOT wordt denk ik net zo veel gebruikt als op een gemiddeld technofeest. Beveiliging is hetzelfde als alle grote festivals, niet in je broekzak doen dus. Echt enorm druk heb ik het in de jaarbeurs nooit ervaren, ruim opgezette zalen en brede lange gangen.

Ben inmiddels al een jaar of twee niet meer op een trancefeest geweest, uiteindelijk overgestapt naar Techno. Het wordt weer eens tijd voor een Trancefeestje dus ik ga ook naar ASOT!
j
justlovetopartyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leukleuk! Misschien komen we elkaar onbewust nog wel tegen haha.

Hoe zit het met lollie's etc meenemen dan ? Bij die technofeestjes nam ik altijd een hele lading mee, maar wordt dat bij een feest als ASOT getolereerd of verzocht om weg te gooien?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
JAAAAAAAAAAA!!!!!! ASOT is voor mij HET feesjte vanhet jaar

zoals 25tolife al zegt wordt idd ook op trance feesten veel gebruikt, ben er vorig jaar ook geweest en daar staat ook 9/10 strak. Daarbij, het euforische en verliefde gevoel van de x in combinatie met trance is echt hemels :hearteyes: :hearteyes: Ik heb vorig jaar ook rustig aan gedaan met kwartjes en in totaal maar 3/4 gehad, maar mijn mening is dat je op een trance feest ook niet te hard moet gaan, je moet echt nog van de muziek en alle fantastische mensen om je heen genieten. Dat van de lollies weet ik niet, heb ik nog nooit meegenomen naar een feest

Zie je daar wel (misschien) (zou leuk zijn)
:wave:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mart94 zei:
zoals 25tolife al zegt wordt idd ook op trance feesten veel gebruikt,
Klik om te vergroten...

Hé! Ik ben SmartieAndMe hé, 25tolife is mijn Collegamod :grin: Mijn Avatar heeft ook veel kleurtjes :P

Misschien komen we elkaar inderdaad nog tegen, waarschijnlijk lopen we elkaar zo voorbij haha. Lollies weet ik niet, bij Trance Energy (ook in de Jaarbeurs) kon dat volgens mij niet. Je kan ze meestal wel kopen daar.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Mart94 zei:
zoals 25tolife al zegt wordt idd ook op trance feesten veel gebruikt,
Klik om te vergroten...

Hé! Ik ben SmartieAndMe hé, 25tolife is mijn Collegamod :grin: Mijn Avatar heeft ook veel kleurtjes :P
Klik om te vergroten...

Haha oeps sorry :flushed: !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."