#1
Hallo
Ik ga 15 februari naar a state of trance in Utrecht en mijn plan is eigelijk om daar XTC te gebruiken (oranje redbull). Ik heb al 3x eerder gebruikt, 1x op een wat groter feest buiten en 2x op een kleinschalig technofeestje.
Mijn vraag is nu; heeft iemand van jullie ervaring met XTC op a state of trance of een soort vergelijkbaar groot feest? Bij de technofeestjes waar ik ben geweest was 9/10 onder invloed van XTC, en dat andere feest was buiten met alle ruimte om je heen. Ik neem aan dat bij asot minder mensen gebruiken, tenminste dat zegt mijn gevoel, en dat er ook strengere beveiliging zal zijn. Ook ben ik benieuwd of het nou anders is op een groot feest? Omdat het enorm druk is.
Ik ben van plan om het lekker rustig aan te gaan doen met kwartjes, maar ben erg benieuwd naar jullie (soortgelijke) ervaringen.

Ik ga 15 februari naar a state of trance in Utrecht en mijn plan is eigelijk om daar XTC te gebruiken (oranje redbull). Ik heb al 3x eerder gebruikt, 1x op een wat groter feest buiten en 2x op een kleinschalig technofeestje.
Mijn vraag is nu; heeft iemand van jullie ervaring met XTC op a state of trance of een soort vergelijkbaar groot feest? Bij de technofeestjes waar ik ben geweest was 9/10 onder invloed van XTC, en dat andere feest was buiten met alle ruimte om je heen. Ik neem aan dat bij asot minder mensen gebruiken, tenminste dat zegt mijn gevoel, en dat er ook strengere beveiliging zal zijn. Ook ben ik benieuwd of het nou anders is op een groot feest? Omdat het enorm druk is.
Ik ben van plan om het lekker rustig aan te gaan doen met kwartjes, maar ben erg benieuwd naar jullie (soortgelijke) ervaringen.
