Glowsticks zijn een must have. Verbind ze met elkaar en hang ze in vormen op in de ruimte waar je tript. Verduister de ruimte maak licht met kaarsen of kerstverlichting op verschillende standen is ook een aanrader. Succes met de 1ste keer!
Dat klopt zeker. Er wordt geadviseerd dat eerst in een thuissetting uit te proberen. Al zijn er hier ook mensen die het gelijk op een festival hebben genomen. Daar krijg je vast nog wel info over van de 2cb "kenners" hier. Veel plezier alvast op je festival!@Dunnetjess33 , coke is niet helemaal wat ik zoek! Slechte ervaringen mee in mijn omgeving, en zoals je zegt wordt dat wel een super duur dagje.
2CB ben ik wel nieuwsgierig naar, maar ik heb juist gehoord dat dit op een festival een no-go is? Maar misschien inderdaad met een hele lage dosering? Alsnog zegt mijn gevoel dat het niet helemaal verstandig is, maar ervaringen zijn welkom! Thanks voor je reactiemile:
De grootste tolerantie is na 1 a 2 weken weer weg, het beste is dus om er 2 weken tussen te laten.Fijne reacties, thanks!!
Ik ga eerst 2CB thuis proberen, maar nog wel even wat vraagjes hierover. Hoe zit dit dan met de tolerantie die je opbouwt? Stel ik doe 2cb thuis over 2 weken en heb medio augustus een festival, is het effect dan niet minder?
En ik denk dat er een verschil zit tussen thuis 2CB nemen en op het festival qua hoeveelheid wat je moet nemen, of is dit niet zo? Raden jullie aan om bij beide keren dezelfde hoeveelheid te nemen en dan eventueel bij het festival bij te nemen op het moment dat het uitwerkt?
@Psychedelibee
@Fenrir thanks ook voor de link, ik ga het zeker doorlezen.
Toppertjes zijn jullie!
Hebben jullie nog dingen die aan te raden zijn om te doen tijdens de trip? We gaan het waarschijnlijk rond 19:00 uur nemen.
Misschien maak ik wel een tripreportje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."